Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb begrepen dat hun andere boeken idd echt ruk zijn, maar deze serie is echt absoluut goud!quote:Op zondag 10 december 2023 18:53 schreef drakin het volgende:
1e boek die ik vind van Weiss & Hickman heet bones of the dragon, ik ga die boeken niet leuk vinden
Het eerste hoofdstuk alleen al is onvoorstelbaar boeiend.
Het gaat over een gevangene die onderweg naar zijn executie is. De gehele bevolking uit de wijde omtrek is gekomen om rotte tomaten, eieren en stenen naar hem te gooien, maar niemand durft.
Uiteindelijk is er eentje die toch wat naar hem gooit, maar het projectiel mist zijn doel.
De gevangene draait zijn hoofd in de richting van waar het projectiel vandaan komt en trekt aan de touwen waarmee hij aan de ossenwagen is vastgebonden waarop hij richting het kasteel getrokken wordt waar het lichaam van de koning wacht om samen met zijn moordenaar gecremeerd te worden. Ook de fiere, buitengewoon sterke jongvolwassen draak waarop de koning altijd ten strijde trok stond naast een beul te wachten die met een grote bijl er voor zou zorgen dat de koning en dit nobele dier in het hiernamaals weer vele gevechten samen zouden winnen.
Door de inspanningen van de gevangene kraakte de hele ossenwagen en de mensen in wiens richting hij keek deinsden vol angst achteruit.
Gelukkig, de ossenwagen is te sterk voor Hugh The Hand. Langzaam rolt de wagen verder de berg op richting zijn einddoel.![]()
De boeken gaan over 2 rassen van halfgoden die runenmagie gebruiken.
Nobele halfgoden die de runen in zang en dans uitbeelden en daarmee de realiteit veranderen.
Woeste krijger halfgoden die de runen op hun lichaam getatoeëerd hebben en in parallelle realiteiten zoeken naar iets wat behulpzaam voor hen is. Misschien is er elders precies op dit moment wel een oorlog gaande en kunnen ze een afgeschoten pijl naar deze realiteit trekken om daarmee een vijand te doden. De realiteit direct manipuleren is veel te gevaarlijk en zou voor een catastrofe kunnen leiden volgens hen.
De nobele zang-en-dans halfgoden hebben de woeste krijgers nét kunnen verslaan en hebben hen voor een paar jaartjes in een dodelijk labyrint gegooid waarin ze hun agressie ongeremd kunnen gebruiken om er te overleven. De gedachte was dat ze na een tijdje wel braafjes naar buiten zouden komen.
Alleen ging er iets mis....
....de paar jaartjes werd diverse generaties.
De woeste krijgers leerden dat ze alleen met haat en achterdocht konden overleven. Vriendschap en liefde kon je alleen in gevaar brengen.
En nu was er eindelijk 1 van hen die het labyrint ontsnapte.
En hij ging terug om meer van hen er uit te redden.
En ze waren FOK!king woest en wilden wraak op die nobele halfgoden!
Maar zijn die zang-en-dans halfgoden wel zo nobel?
En leefden ze nog wel op 1 van de diverse werelden waarop beide rassen tussen de mensen, dwergen, elfen en draken gewoond hebben?
Want wat was er mis gegaan? Waren die zang-en-dans halfgoden misschien allemaal uitgestorven, waardoor deze woesterlingen niet uit het labyrint bevrijd waren door hen?
De sterkste woeste halfgod werd op pad gestuurd naar de diverse werelden om te kijken wat er aan de hand was, en om alvast het idee te planten dat zij de echte goden waren.
Iedere wereld is compleet anders ontwikkeld. Op de ene wereld is het ene ras dominant, op de andere wereld het andere, en weer op een andere.....tja......ik zal je vertellen dat ik op een gegeven moment luid "NEEEEEEEEEE!!!!!" roepend op de bank gesprongen ben en het boek weg wilde flikkeren!
Gelukkig trok het later wel weer bij door allerlei ontwikkelingen.![]()
@ToT weet jij een programma waar je meerdere foto's kan verkleine zodat ze allemaal dezelfde grote hebben?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
irfanview.quote:Op zondag 10 december 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
@:ToT weet jij een programma waar je meerdere foto's kan verkleine zodat ze allemaal dezelfde grote hebben?![]()
![]()
Ik kan het filmpje vreemd genoeg niet zien.quote:![]()
@ToT weet jij een programma waar je meerdere foto's kan verkleine zodat ze allemaal dezelfde grote hebben?IK ga even zoeken, thnxquote:
Huh vreemdquote:Op zondag 10 december 2023 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje vreemd genoeg niet zien.![]()
![]()
Ik heb ff gekeken, maar was pauze ..quote:Op zondag 10 december 2023 19:20 schreef mario390 het volgende:
verdammte kut
nach 2 drittel
1:3 vor de klagenfurzer![]()
@:chufi![]()
Ja kan het op het internet niet vinden wie het zingtquote:Op zondag 10 december 2023 19:21 schreef ToT het volgende:
ff gecopy- & pasted in een nieuw venster. Interessante stem wel, ja.![]()
Is tot WIndows 10 ik heb 11quote:
Een britse dame genaamd Celeste Epiphany Waitequote:Op zondag 10 december 2023 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja kan het op het internet niet vinden wie het zingt![]()
heb jij puls24?quote:Op zondag 10 december 2023 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar was pauze ..![]()
Waite / Waits......beide families hebben interessante stemmen in huis.quote:Op zondag 10 december 2023 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een britse dame genaamd Celeste Epiphany Waite
![]()
Thnxquote:Op zondag 10 december 2023 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een britse dame genaamd Celeste Epiphany Waite![]()
![]()
![]()
IK heb net een nieuwe laptop daar stond 11 opquote:Op zondag 10 december 2023 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow geen idee, ik heb een hopeloos verouderde pc waar 11 niet op draait.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Siegquote:Op zondag 10 december 2023 19:20 schreef mario390 het volgende:
verdammte kut
nach 2 drittel
1:3 vor de klagenfurzer![]()
@:chufi![]()
![]()
Die is leukerquote:Op zondag 10 december 2023 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herpost van gisteravond, maar nog steeds relevant. Maar ik had ook niet veel in de zoekbalk gezet
![]()
![]()
Ik weet niet meer wat de specifieke tekst was, maar iets met glazen theepot die thee in kristallen wijnglazen schenkt.quote:Op zondag 10 december 2023 19:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is leuker. Maar ik had ook niet veel in de zoekbalk gezet
Thee verdient wel een goed glas![]()
![]()
Doe je dat thuis ook met thee?quote:Op zondag 10 december 2023 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de specifieke tekst was, maar iets met glazen theepot die thee in kristallen wijnglazen schenkt.
Thee verdient wel een goed glas![]()
![]()
En als het niet werkt, dan verwijder je het gewoon weerquote:Op zondag 10 december 2023 19:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon installeren dat maakt geen zak uit![]()
![]()
Nee, thuis gebruik ik gewoon saaie mokken. Diverse met het oor aan de kop geplakt omdat ik het wel eens heb laten vallenquote:![]()
![]()
als het niet werkt dan had het onder windows 10 al nooit moeten werkenquote:Op zondag 10 december 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
En als het niet werkt, dan verwijder je het gewoon weer![]()
![]()
Niet zo handig hahaquote:Op zondag 10 december 2023 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, thuis gebruik ik gewoon saaie mokken. Diverse met het oor aan de kop geplakt omdat ik het wel eens heb laten vallen![]()
![]()
Nooit aan een tweeling beginnen in de simsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 10 december 2023 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nooit aan een tweeling beginnen in de sims![]()
Pasgeboren fase. Dus tis ook alleen maar voeren en luiersquote:Trotste mama van Ambar
Dan zou ik 1 al te veel vindenquote:Op zondag 10 december 2023 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pasgeboren fase. Dus tis ook alleen maar voeren en luiers![]()
Haal je ze door elkaar? Of kunnen ze elkaar niet luchten?quote:Op zondag 10 december 2023 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nooit aan een tweeling beginnen in de sims![]()
Ik kreeg wel een jongen en een meisje dus het is wel gelijk klaarTrotste mama van Ambar
Ze heten wel Florian en Floraquote:Op zondag 10 december 2023 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Haal je ze door elkaar? Of kunnen ze elkaar niet luchten?
Trotste mama van Ambar
Kun je ook huisdieren nemen in de sims? Of is dat een enorme dure expansion pack?quote:Op zondag 10 december 2023 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg wel een jongen en een meisje dus het is wel gelijk klaar![]()
Dat is Cats & Dogs. Via CD key websites wel te krijgen voor 15-20 euroquote:Op zondag 10 december 2023 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je ook huisdieren nemen in de sims? Of is dat een enorme dure expansion pack?Trotste mama van Ambar
Je leek me ook niet iemand die voor Roos en Jan zou gaanquote:Op zondag 10 december 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze heten wel Florian en FloraOokal is de Jan van Gent wel een mooie vogel
![]()
Roos en Janquote:Op zondag 10 december 2023 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je leek me ook niet iemand die voor Roos en Jan zou gaanOokal is de Jan van Gent wel een mooie vogel
Held
![]()
![]()
Nadeel van een tweeling is wel dat echt je Sims niets anders doen dan de tweeling verzorgenTrotste mama van Ambar
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik heb een makelaarsmod waar je dus een makelaar kan inhuren en verschillende huizen kan bezichtigen alvorens te onderhandelen over de prijzen.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 10 december 2023 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een makelaarsmod waar je dus een makelaar kan inhuren en verschillende huizen kan bezichtigen alvorens te onderhandelen over de prijzen.![]()
![]()
Ik ga bolkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Met 2 kleine kinderen kun je niet meer in een klein boshuisje blijven wonenTrotste mama van Ambar
Misschien ooit eens. Bij mijn 2de sim had ik de halve tuin volgepland met kruiden en fruitbomen. Brengt een hoop geld op, maar kost ook veel tijd (zelfs met een tuinman).quote:Op zondag 10 december 2023 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is Cats & Dogs. Via CD key websites wel te krijgen voor 15-20 euro![]()
Een extra groot hondenhok erbij bouwen? Heb je wel de au pair mod?quote:Op zondag 10 december 2023 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Met 2 kleine kinderen kun je niet meer in een klein boshuisje blijven wonen![]()
Au pair zit standaard bij het basisspel, maar ik heb een mod versie dat je au pair ook daadwerkelijk in je huis komt wonen. Alleen moet je dan wel een bed beschikbaar hebben.quote:Op zondag 10 december 2023 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Een extra groot hondenhok erbij bouwen? Heb je wel de au pair mod?Trotste mama van Ambar
dat hoort zoquote:Op zondag 10 december 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj is leuk je UI maar wel heel vervaagd Net of er een waas voor zit![]()
Morgen eerste werkdag van de week overleven daarna moet het wel goedkomenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: