oude prijzen terugquote:Op zondag 10 december 2023 14:34 schreef aloa het volgende:
Ziekenfonds terug, ziekenfonds terug...
Zing met me mee
Heeft geen zinquote:Op zondag 10 december 2023 14:34 schreef aloa het volgende:
Ziekenfonds terug, ziekenfonds terug...
Zing met me mee
Ja, dat is ook wel een dingetje. Het gaat een dure kerst worden dit jaarquote:Op zondag 10 december 2023 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
oude prijzen terug
oude prijzen terug
en meer waar voor je geld
Nou ja, het mag een stuk eerlijker worden dan nu in ieder geval.quote:
ZZPer in de Handel denk ikquote:Op zondag 10 december 2023 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe heet jouw functie dan eigenlijk? Want je bent dan dus geen thuiszorg/ helpende en neem aan ook geen activiteitenbegeleider in n instelling? Sneu wel dat we mensen moeten inhuren om spelletjes te doen en kletspraatjes te houden met ouderen.. Wel fijn dat jij dat doen zodat ze geholpen worden/ minder eenzaam zijn
T gaat niet terugkomen. Regering wil dat alles n verdienmodel is.quote:Op zondag 10 december 2023 14:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, het mag een stuk eerlijker worden dan nu in ieder geval.
In Nederland wordt je gestraft, als je ziek bent.
Als ik de excacte naam van mijn (functie?) baan noem weet je direct voor welk bedrijf ik werk.quote:Op zondag 10 december 2023 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe heet jouw functie dan eigenlijk? Want je bent dan dus geen thuiszorg/ helpende en neem aan ook geen activiteitenbegeleider in n instelling? Sneu wel dat we mensen moeten inhuren om spelletjes te doen en kletspraatjes te houden met ouderen.. Wel fijn dat jij dat doen zodat ze geholpen worden/ minder eenzaam zijn
Je zit echt zo erg mis he? En wat doe je zelf? Handel?quote:
Oh hoeft niet hoor, was gewoon benieuwd. Waarom hebben die mensen dan geen toegang?quote:Op zondag 10 december 2023 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik de excacte naam van mijn (functie?) baan noem weet je direct voor welk bedrijf ik werk.
Maar ik ben zowel begeleider als coach als gezelschap als mantelzorger. Een soort tussenoplosser/manusje van alles waar de zorg ophoud of niet meer wil of kan komen bij mensen thuis. Wist je wel hoeveel mensen echt zorg nodig hebben maar gewoon geen toegang toe krijgen?
Lijkt me niet altijd even makkelijk, maar wel dankbaar werk?quote:Op zondag 10 december 2023 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik de excacte naam van mijn (functie?) baan noem weet je direct voor welk bedrijf ik werk.
Maar ik ben zowel begeleider als coach als gezelschap als mantelzorger. Een soort tussenoplosser/manusje van alles waar de zorg ophoud of niet meer wil of kan komen bij mensen thuis. Wist je wel hoeveel mensen echt zorg nodig hebben maar gewoon geen toegang toe krijgen?
Vraag dat die zorginstellingen maarquote:Op zondag 10 december 2023 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh hoeft niet hoor, was gewoon benieuwd. Waarom hebben die mensen dan geen toegang?
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op zondag 10 december 2023 14:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt me niet altijd even makkelijk, maar wel dankbaar werk?
Ik zou het niet kunnen
Ik begrijp niet waarom.. jij blijkbaar wel?quote:Op zondag 10 december 2023 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Vraag dat die zorginstellingen maar
Ik ook niet, ze zijn steeds strenger wanneer iemand zorg mag hebben.quote:Op zondag 10 december 2023 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom.. jij blijkbaar wel?
Geen geduld, als het om mensen gaat. Als ik zie hoe artsen, zusters etc in de zorg onder diverse omstandigheden rustig blijven, dan vind ik dat echt bewonderingswaardig.quote:Op zondag 10 december 2023 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Niet iedereen kan het inderdaad. Maar er zijn genoeg andere beroepen in de wereld die ook nodig zijn.quote:Op zondag 10 december 2023 14:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen geduld, als het om mensen gaat. Als ik zie hoe artsen, zusters etc in de zorg onder diverse omstandigheden rustig blijven, dan vind ik dat echt bewonderingswaardig.
Ohh ok. Dat heb je met vrijwel al het mensenwerk.. jij doet vast iets heel anders..quote:Op zondag 10 december 2023 14:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen geduld, als het om mensen gaat. Als ik zie hoe artsen, zusters etc in de zorg onder diverse omstandigheden rustig blijven, dan vind ik dat echt bewonderingswaardig.
Ik zeg nooit wat ik precies doe. Maar zit de laatste jaren op kantoor zeg maar. Wel altijd fysiek werk gedaan, maar dat ging niet meer.quote:Op zondag 10 december 2023 14:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het inderdaad. Maar er zijn genoeg andere beroepen in de wereld die ook nodig zijn.
Wat doe jij eigenlijk?
Hij Foktquote:Op zondag 10 december 2023 14:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh ok. Dat heb je met vrijwel al het mensenwerk.. jij doet vast iets heel anders..
In n kamer voor jezelf? Zonder mensen om je heen ..quote:Op zondag 10 december 2023 15:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zeg nooit wat ik precies doe. Maar zit de laatste jaren op kantoor zeg maar. Wel altijd fysiek werk gedaan, maar dat ging niet meer.
Soms wel, soms niet.quote:Op zondag 10 december 2023 15:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In n kamer voor jezelf? Zonder mensen om je heen ..
Over een ander deel van mijn werk laat ik hier niks los, maar niet over alles dus.quote:Op zondag 10 december 2023 15:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zeg nooit wat ik precies doe. Maar zit de laatste jaren op kantoor zeg maar. Wel altijd fysiek werk gedaan, maar dat ging niet meer.
Ben je blij met je baan?quote:Op zondag 10 december 2023 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Af en toe nog op de 'werkvloer' als dingen niet duidelijk zijn etc.
Ook niet via dmquote:Op zondag 10 december 2023 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Over een ander deel van mijn werk laat ik hier niks los, maar niet over alles dus.
Je mag ook wel via pb
quote:
Ik heb enkel iets gezegd in een meeting, en gevraagd het niet op Fok te zetten.quote:Op zondag 10 december 2023 15:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Sorry, maar wat slechte ervaringen mee
Ik vertrouw weinig mensen op internet. Te vaak misgegaan.quote:Op zondag 10 december 2023 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb enkel iets gezegd in een meeting, en gevraagd het niet op Fok te zetten.
Houden een aantal zich ook niet aan, klotefokkers![]()
Maar ik ben wel lief, of vergeet het weer
Snap ik hoor, dan maar een meetingquote:Op zondag 10 december 2023 15:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vertrouw weinig mensen op internet. Te vaak misgegaan.
1 wat noordelijker dan een keerquote:
Wow!quote:Op zondag 10 december 2023 14:42 schreef drakin het volgende:
Ik ben zowel begeleider als coach als gezelschap als mantelzorger. Een soort tussenoplosser/manusje van alles waar de zorg ophoud of niet meer wil of kan komen bij mensen thuis. Wist je wel hoeveel mensen echt zorg nodig hebben maar gewoon geen toegang toe krijgen?
Jij weet het nietquote:Op zondag 10 december 2023 15:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat mes in mijn rug had ik toch niet echt verdiend hoop ikDoet zo'n pijn
quote:Op zondag 10 december 2023 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb enkel iets gezegd in een meeting, en gevraagd het niet op Fok te zetten.
Houden een aantal zich ook niet aan, klotefokkers![]()
Maar ik ben wel lief, of vergeet het weer
jij deed dat niet waar ik het over hadquote:Op zondag 10 december 2023 15:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
klotefokkers dat doet me pijn, niet wat ik wel of niet weet
Nee maar dat er klotefokkers zijn dat raakt mij gewoonquote:Op zondag 10 december 2023 15:41 schreef drakin het volgende:
[..]
jij deed dat niet waar ik het over had
Die zijn er dus helaas wel. Ik vraag iets niet te doen en dan doen ze het tochquote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar dat er klotefokkers zijn dat raakt mij gewoon
Die zijn er genoeg.quote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar dat er klotefokkers zijn dat raakt mij gewoon
Uitdagingquote:Op zondag 10 december 2023 15:53 schreef Lovely het volgende:
Gewoon zorgen dat je omringt bent door lieve mensen op FOK! en in het echt leven ook
Dat sowiesoquote:Op zondag 10 december 2023 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch.
Je kan niet met iedereen vriendjes zijn.
Je hoeft met iemand geen vrienden te zijn zonder dat je het meteen een 'naar' mens vindt of dat het een klotefokker isquote:Op zondag 10 december 2023 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch.
Je kan niet met iedereen vriendjes zijn.
Jij dusquote:Op zondag 10 december 2023 15:53 schreef Lovely het volgende:
Gewoon zorgen dat je omringt bent door lieve mensen op FOK! en in het echt leven ook
Ditquote:Op zondag 10 december 2023 16:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je hoeft met iemand geen vrienden te zijn zonder dat je het meteen een 'naar' mens vindt of dat het een klotefokker is
Waar dan?quote:Op zondag 10 december 2023 16:04 schreef HappyCharly het volgende:
Maar zoveel onaardige mensen valt ook wel tegen
Hoe was de film?quote:
Maar goed eerie, of niet?quote:
?quote:Op zondag 10 december 2023 17:06 schreef Sally het volgende:
Haaiii, hoe ist hier....
Beetje verhit, of niet...
quote:Op zondag 10 december 2023 16:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Was iedereen het maar met elkaar eens. Wat zou de wereld dan vredig zijn
SALLYquote:Op zondag 10 december 2023 17:06 schreef Sally het volgende:
Haaiii, hoe ist hier....
Ik zet hem op de lijstquote:Op zondag 10 december 2023 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker goed
Wel benieuwd of er n vervolg komt
Iedereen kan het niet altijd eens zijn, dat is n utopie. Plus saai.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 10 december 2023 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes geen grote actie.. meer zo'n onderhuidse spanning
Klopt ja, maar zou wel mooi zijn als het wel zo was.quote:Op zondag 10 december 2023 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iedereen kan het niet altijd eens zijn, dat is n utopie. Plus saai.
Elkaars mening respecteren en gewoon aardig zijn, dat kan prima.
Dat lukt nog niet echt.
Geen idee ik was een stuk muur paars aan het schilderen want het was afgelopen vrijdag "paarse vrijdag" en toen had ik geen tijd moest ik werkenquote:Op zondag 10 december 2023 17:06 schreef Sally het volgende:
Haaiii, hoe ist hier....
Juistquote:Op zondag 10 december 2023 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iedereen kan het niet altijd eens zijn, dat is n utopie. Plus saai.
Elkaars mening respecteren en gewoon aardig zijn, dat kan prima.
Dat lukt nog niet echt.
Dat had ik bij deze van DG terwijl ik de meeste nummers van hem allemaal "Net Niet"vindquote:
Dan nog steeds denk ik dat we meer hebben aan elkaars mening respecteren en gewoon aardig zijnquote:Op zondag 10 december 2023 17:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja, maar zou wel mooi zijn als het wel zo was.
Zie hoe kerken zich afgesplitst hebben, omdat ze teksten uit de bijbel anders lazen. Hele oorlogen om niks.
Schijnt lastig te zijn voor sommigenquote:Op zondag 10 december 2023 17:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan nog steeds denk ik dat we meer hebben aan elkaars mening respecteren en gewoon aardig zijn
Preciesquote:Op zondag 10 december 2023 17:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnt lastig te zijn voor sommigen
Gelukkig ben jij erquote:Op zondag 10 december 2023 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies
Daarom weinig lieve mensen
Zo lang het geen extremistische mening is respecteer ik iedereen.quote:Op zondag 10 december 2023 17:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan nog steeds denk ik dat we meer hebben aan elkaars mening respecteren en gewoon aardig zijn
Je wil toch niet zeggen dat je weg gaat he?quote:Op zondag 10 december 2023 17:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww![]()
We zullen zien voor hoe lang
Fijnquote:Op zondag 10 december 2023 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo lang het geen extremistische mening is respecteer ik iedereen.
Gelukkig ben ik er nogquote:Op zondag 10 december 2023 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies
Daarom weinig lieve mensen
Ook waar, ik had het anders moeten formulerenquote:Op zondag 10 december 2023 16:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je hoeft met iemand geen vrienden te zijn zonder dat je het meteen een 'naar' mens vindt of dat het een klotefokker is
Jij en paarse vrijdagquote:Op zondag 10 december 2023 17:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee ik was een stuk muur paars aan het schilderen want het was afgelopen vrijdag "paarse vrijdag" en toen had ik geen tijd moest ik werken
[..]
Juistaf en toe even van mening verschillen maakt de gesprekken levendig
[..]
Dat had ik bij deze van DG terwijl ik de meeste nummers van hem allemaal "Net Niet"vind
Al denk ik wel dat met een Blasterjaxx beat hij nog net iets beter binnenkomt
quote:Op zondag 10 december 2023 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ook waar, ik had het anders moeten formuleren
Van mij mag iedereen zijn en hen voelen wat ze willen daar heb ik echt geen moeite meequote:
Welneequote:Op zondag 10 december 2023 17:06 schreef Sally het volgende:
Haaiii, hoe ist hier....
En nu het hoofdgerecht?quote:
Heb genoeg aan twee borden soep met een stokbroodje erbijquote:
Ja lijkt me ook wel voldoendequote:Op zondag 10 december 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb genoeg aan twee borden soep met een stokbroodje erbij
Ik ben niet zo'n soep liefhebberquote:Op zondag 10 december 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb genoeg aan twee borden soep met een stokbroodje erbij
En anders pak ik later vanavond nog wel iets om te snackenquote:
Niet eens..maar als zou moet kiezen welke soep dan wel?quote:
Poeh, lastig. Als voorgerecht of bij de luch vind ik veel soep wel prima. Als hoofdgerecht is het gewoon geen optiequote:Op zondag 10 december 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet eens..maar als zou moet kiezen welke soep dan wel?
Dan eet je liever hollandse pot of pasta, rijst gerechten etc?quote:Op zondag 10 december 2023 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poeh, lastig. Als voorgerecht of bij de luch vind ik veel soep wel prima. Als hoofdgerecht is het gewoon geen optie
Erwtensoep ook niet?quote:Op zondag 10 december 2023 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poeh, lastig. Als voorgerecht of bij de luch vind ik veel soep wel prima. Als hoofdgerecht is het gewoon geen optie
Ja, ja en jaquote:Op zondag 10 december 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan eet je liever hollandse pot of pasta, rijst gerechten etc?
Erwtensoep eet ik sowieso niet graagquote:
Erwtensoepquote:Op zondag 10 december 2023 18:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ja en ja
[..]
Erwtensoep eet ik sowieso niet graag
Ja dan houdt het op. Ik vind erwtensoep wel een soep om als hoofdgerecht te eten.quote:Op zondag 10 december 2023 18:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ja en ja
[..]
Erwtensoep eet ik sowieso niet graag
Goed gevuld met veel worstquote:Op zondag 10 december 2023 18:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op. Ik vind erwtensoep wel een soep om als hoofdgerecht te eten.
Ik ookquote:Op zondag 10 december 2023 18:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op. Ik vind erwtensoep wel een soep om als hoofdgerecht te eten.
Ik vind erwtensoep iets om door de wc te spoelenquote:Op zondag 10 december 2023 18:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Zoveel lekkere soepenquote:Op zondag 10 december 2023 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook
Net als bruinebonensoep en uiensoep
Dat doe ik de volgende dagquote:Op zondag 10 december 2023 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind erwtensoep iets om door de wc te spoelen
Uiensoep met een goede laag stokbrood en kaas overbakkenquote:Op zondag 10 december 2023 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook
Net als bruinebonensoep en uiensoep
Het recept van mij opa, de lepel moest er rechtop in blijven staan .quote:
Jaaaaquote:Op zondag 10 december 2023 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uiensoep met een goede laag stokbrood en kaas overbakken
En de tweede dag nog lekkerder en steviger.quote:Op zondag 10 december 2023 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het recept van mij opa, de lepel moest er rechtop in blijven staan .
De soep van Oma/Opaquote:Op zondag 10 december 2023 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het recept van mij opa, de lepel moest er rechtop in blijven staan .
Ben je niet de enigequote:Op zondag 10 december 2023 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker. Met wat spekjes en zuurkoolquote:
Haha ja precies, dat was hier vroeger ook zo.quote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
De soep van Oma/Opa![]()
Ik zie nog de pan staan van 10 liter soep
Grote familie, dan krijg je datquote:Op zondag 10 december 2023 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja precies, dat was hier vroeger ook zo.
Nooit een lullig pannetje bij mijn grootouders.
Ook zoietsquote:
400gr vlees op een liter soep klinkt alsof je stoofvlees aan het maken bentquote:Op zondag 10 december 2023 18:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben je niet de enige
Als ik soep eet dan gebruik ik ongeveer 400gram vleer per liter soep en dan ook nog groenten er bij dan heb ik weinig stokbrood nodig, gewoon een paar stukjes turks brood voor de vorm![]()
en dan altijd snacken in de avond natuurliljk want van alleen soep kun je alleen leven als je ziek bent
Ongeveer 400 natuurlijkquote:Op zondag 10 december 2023 18:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
400gr vlees op een liter soep klinkt alsof je stoofvlees aan het maken bent
Ga ik binnenkort ook weer maken. Heb een kilo kalfs riblappen klaar liggen
Ik moet nog eten.quote:Op zondag 10 december 2023 18:34 schreef schommelstoel het volgende:
Gelukkig had ik al gegeten voordat ik dit topic opende
Altijd beter de volgende dagquote:
You make me laughquote:Op zondag 10 december 2023 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
What did i do ?quote:
Als dat geen daten wordt...quote:
Er hangt liefde in de lucht...quote:Op zondag 10 december 2023 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dat geen daten wordt...
Zoals frietlucht bij de Macquote:
quote:Op zondag 10 december 2023 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dat geen daten wordt...
Dat heet patatdampquote:Op zondag 10 december 2023 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals frietlucht bij de Mac
Ik was bloedserieusquote:
Ohwquote:Op zondag 10 december 2023 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat
Ik geef de hoop nog niet opquote:
Hoop doet levenquote:
Goed zoquote:Op zondag 10 december 2023 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Altijd goed om de hoop op n fijn leven niet op te geven
quote:Op zondag 10 december 2023 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Altijd goed om de hoop op n fijn leven niet op te geven
Je bent wel op dreef he?quote:Op zondag 10 december 2023 20:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat weet dat vet vrij papierke daar van dan
quote:Op zondag 10 december 2023 20:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal wel weer eens de enige zijn die er geen reet van snapt maar goed dat zal allemaal wel.
mij weg proberen te zetten als een domme alcoholist veranderd niks aan het feit dat ik geen idee heb waar het over gaatquote:
Dat is niet mijn intentie.quote:Op zondag 10 december 2023 20:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij weg proberen te zetten als een domme alcoholist veranderd niks aan het feit dat ik geen idee heb waar het over gaat
Ik pak er wel een drankje bijquote:Op zondag 10 december 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is niet mijn intentie.
Ik kan ook gewoon "proost" zeggen.
Je timing is wat onhandig danquote:Op zondag 10 december 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is niet mijn intentie.
Ik kan ook gewoon "proost" zeggen.
Je kan het toch bewaren?quote:Op zondag 10 december 2023 20:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je timing is wat onhandig dan
geeft niks
Het enige moment van de dag dat ik geendrink maar dat ik terwijl ik een bord kip tandoori met rijst naar binnen zit te scheppen aan het bedenken ben dat het best wel erg is dat de rest van dit heerlijke voedsel morgen gewoon de container in gaat
Ik pak zo nog wel een
maak je geen zorgen
Waarom niet de rest in de koelkast en morgen opeten?quote:Op zondag 10 december 2023 20:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je timing is wat onhandig dan
geeft niks
Het enige moment van de dag dat ik geendrink maar dat ik terwijl ik een bord kip tandoori met rijst naar binnen zit te scheppen aan het bedenken ben dat het best wel erg is dat de rest van dit heerlijke voedsel morgen gewoon de container in gaat
Ik pak zo nog wel een
maak je geen zorgen
Ja dat kan zeker welquote:
Zonde wel eigenlijkquote:Op zondag 10 december 2023 20:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker wel
Om de volgende keer als ik het dan heet stook te denken, gadver, vers is het toch lekkerder
nee ik gooi 90% van wat ik over heb gewoon in de bak
Knettergek.quote:Op zondag 10 december 2023 20:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker wel
Om de volgende keer als ik het dan heet stook te denken, gadver, vers is het toch lekkerder
nee ik gooi 90% van wat ik over heb gewoon in de bak
Dat heb ik wel een tijd gedaanquote:Op zondag 10 december 2023 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Knettergek.
Aan een zwerver geven geen optie?
Ik zou hier wel goed moeten zoeken om een zwerver te vindenquote:Op zondag 10 december 2023 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Knettergek.
Aan een zwerver geven geen optie?
Hier ook wel, meeste zijn van die kansloze junks die nog niet door hebben hoe ver ze heen zijnquote:Op zondag 10 december 2023 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou hier wel goed moeten zoeken om een zwerver te vinden
Chocola is altijd goedquote:
Ik heb een gecombineerde versie hier liggenquote:Op zondag 10 december 2023 21:34 schreef Harrie het volgende:
ik heb nog een chocoladeletteren cola
![]()
pak toch maar eenwant die heb ik ook nog
In de la van de koelkast. Kom maarquote:
En ook al geprobeerd?quote:Op zondag 10 december 2023 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een gecombineerde versie hier liggen
[ afbeelding ]
In de choco-la?quote:Op zondag 10 december 2023 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In de la van de koelkast. Kom maar
En de chique chocola ligt in de choco-lade?quote:
Alleen het beste voor onze HCquote:Op zondag 10 december 2023 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En de chique chocola ligt in de choco-lade?
Rolt alleen maar weg.quote:
Maar mag het wel?quote:Op zondag 10 december 2023 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
chocola moet niet in de koelkast overigens
Ja hoor, kan best.quote:
Ja anders heb je chocoladefondue.quote:Op zondag 10 december 2023 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Als het een stevige hittegolf is en het is 40+ graden in je huis kan je chocola wel beter in de koelkast stoppen
quote:Op zondag 10 december 2023 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
zal ik maestro kijken of naar bed?
In bed chips etend naar Maestro kijkenquote:Op zondag 10 december 2023 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
Opeten!quote:Op zondag 10 december 2023 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Als het een stevige hittegolf is en het is 40+ graden in je huis kan je chocola wel beter in de koelkast stoppen
Nooit last van eigenlijk. Ik hou van koele harde chocoladequote:Op zondag 10 december 2023 22:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor, kan best.
Kans dat het wit uitslaat, maar dat is prima te eten
Vorige week was ik er pas halverwege ingevallen en had de besten gemist, toen vond ik het niet zo leuk, maar nu zijn er echt wel enkele mooie stukken. Maar naar mijn idee was het niveau andere jaren wel wat hoger.quote:Op zondag 10 december 2023 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2023 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
zin in borrelnootjes, maar geen zin om op te staan
ik hou van romigquote:Op zondag 10 december 2023 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit last van eigenlijk. Ik hou van koele harde chocolade
ik ga stukje kijken, vind het wel leukquote:Op zondag 10 december 2023 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Vorige week was ik er pas halverwege ingevallen en had de besten gemist, toen vond ik het niet zo leuk, maar nu zijn er echt wel enkele mooie stukken. Maar naar mijn idee was het niveau andere jaren wel wat hoger.
Of van koele harde dingenquote:Op zondag 10 december 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hou van romig
je houdt dan zeker ook van 99 procent cacao chocola?
Neh. 70 is wel de max.quote:Op zondag 10 december 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hou van romig
Man die in oplossingen denktquote:Op zondag 10 december 2023 22:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neh. 70 is wel de max.
We kunnen gewoon meerdere chocolade lades hebben
Da's wel heel veel %quote:Op zondag 10 december 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hou van romig
Mailykequote:
Sallykequote:
Afkicken....quote:
Lovquote:
quote:
Viaplee Max interview was ook al zo mwehhhquote:
Goedemorgen jongedamequote:
goed weekend gehad?quote:
niet heel drukquote:Op maandag 11 december 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Druk vooral
Veel gedaan
En jij?
Ook lekkerquote:Op maandag 11 december 2023 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet heel druk
weinig gedaan
helemaal prima
Goedemorgen Grijskequote:
Lekker zeester- oh wacht.quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker zeester- oh wacht.
Ah de maandag vibe..quote:
Voor je het weet is het vier uurquote:Op maandag 11 december 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah de maandag vibe..Scheelt dat de ochtend bijna voorbij is haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |