Niet echt, was ook precies de bedoeling.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Hofstede uit
Vermote in
Zou het wat uitmaken?
Vermote is geen wappie, alleen dat is al pure winst ten opzichte van Hofstede.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet echt, was ook precies de bedoeling.
Op WF lees ik namen als Piotr Havik, Coen Vermeltfoort en Jan-Willem van Schip bij de commentaren...
Dat zijn zeker dezelfde gasten die vanwege het vlaggetje ook liever Bouwman als kopman zien dan Vingegaard?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op WF lees ik namen als Piotr Havik, Coen Vermeltfoort en Jan-Willem van Schip bij de commentaren...
Of onze eigen Jan Maas!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elk team heeft een Cameron Wurf of een Michael Vink .
Haha, van die lui met Roompot-vibes, ja. Elke Nederlander die een keer kort eindigt in een 1.2-koers is opeens Visma-materiaal voor om het even welke rol.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zijn zeker dezelfde gasten die vanwege het vlaggetje ook liever Bouwman als kopman zien dan Vingegaard?
Die heeft wel hoogstpersoonlijk Van der Poel naar de wereldtitel geloodstquote:
Wat doet Havik überhaupt tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gravelquote:Op zondag 7 januari 2024 11:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat doet Havik überhaupt tegenwoordig
Vooral gravelwedstrijdjes rijden.quote:Op zondag 7 januari 2024 11:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat doet Havik überhaupt tegenwoordig
Een type als Kron zit ook veel beter bij Lotto, lijkt me, of in ieder geval een ploeg waar hij aan kan vallenquote:Op zondag 7 januari 2024 12:05 schreef H.Vviv het volgende:
Visma-LAB heeft ook geprobeerd om Andreas Kron los te weken bij Lotto. Plugge scoort zo wel punten bij de andere ploegbazen.
Zal Wout van De Cauwer nog steeds naar een andere ploeg moeten als hij zich uit elkaar trekt voor Cian?quote:Op zondag 7 januari 2024 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een type als Kron zit ook veel beter bij Lotto, lijkt me, of in ieder geval een ploeg waar hij aan kan vallen
Al zal Jumbo (of Visma dan tegenwoordig.. ) ook wat minder koersen met een uitgesproken kopman rijden door het vertrek van Roglic
De persvoorlichter van Visma heeft tegen Feltet gezegd dat het Kron zelf was die contact opnam met Visma omdat hij dacht dat hij een clausule in zijn contract had waardoor hij zonder problemen naar een WT-team kon. Dat bleek toen niet zo te zijn, waarna Visma verder is gaan kijken. Heulot en Kron wilden vervolgens zelf niet meer reageren op de vraag van Feltet of dit klopte, lolquote:Op zondag 7 januari 2024 12:05 schreef H.Vviv het volgende:
Visma-LAB heeft ook geprobeerd om Andreas Kron los te weken bij Lotto. Plugge scoort zo wel punten bij de andere ploegbazen.
quote:Op zondag 7 januari 2024 20:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De persvoorlichter van Visma heeft tegen Feltet gezegd dat het Kron zelf was die contact opnam met Visma omdat hij dacht dat hij een clausule in zijn contract had waardoor hij zonder problemen naar een WT-team kon. Dat bleek toen niet zo te zijn, waarna Visma verder is gaan kijken. Heulot en Kron wilden vervolgens zelf niet meer reageren op de vraag van Feltet of dit klopte, lol
Kan natuurlijk allemaal een leugen zijn van het persmannetje van Visma. Maar ik ben toch eerder geneigd hun kant van het verhaal te geloven dan die van het Lottomannetje die overduidelijk een politiek spelletje speelt en elke mogelijkheid aangrijpt om Plugge te bashen.
Achteraf te vroeg z'n afscheid aangekondigd.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vernomen dat GVK007 toch nog een jaartje door gaat als meesterknecht van Wout
Leuke poging, Comical Pistolero.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, goed argument wel.
Je haat voor Visma/Plugge is nog erger dan mijn haat voor Arne, lol
Je maakt het er niet echt beter op voor jezelf met deze reactie, maar oké.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuke poging, Comical Pistolero.
Dat is van toepassing op jouw hele oeuvre, dus ik weet niet waarom dat ineens een rol zou spelen.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je maakt het er niet echt beter op voor jezelf met deze reactie, maar oké.
Met Bouwman als kopman hadden ze anders vorig jaar wel 2 grote rondes gewonnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zijn zeker dezelfde gasten die vanwege het vlaggetje ook liever Bouwman als kopman zien dan Vingegaard?
Een overjarig iemand, ouder dan Peter Sagan aantrekken?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Hofstede uit
Vermote in
Zou het wat uitmaken?
Het is voor 'n jaar, iemand die in kan vallen en het vuile werk op kan knappen. Wat maakt het dan uit dat iemand 34 is?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een overjarig iemand, ouder dan Peter Sagan aantrekken?
Blijkbaar niks opgestoken van Israel Premier Tech Team.
winnaars in een tourrit 2023:quote:Op maandag 8 januari 2024 12:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een overjarig iemand, ouder dan Peter Sagan aantrekken?
Blijkbaar niks opgestoken van Israel Premier Tech Team.
quote:'Ik hou van de manier waarop het team werkt; ze geven je veel hulp en structuur, maar laten je altijd jezelf en de mensen die in het team werken, uitdagen. Het voelt echt als een comfortabele en ontspannen omgeving voor mij.'
Die laatste groep renners zouden ze ook voor twee jaar vast moeten leggen. Aantal liggen er al vast vanaf 2025 of later.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:17 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Ik vind het nog niet zo'n heel gekke keuze. Een ervaren renner die zijn rol weet en accepteert voor een jaar. Hij gaat echt de grote rondes niet rijden, maar lijkt mij voor de ronde van Nederland of Vlaamse semiklassiekers prima 6e of 7e man. Sowieso mag ik zijn karakter wel. En blijkbaar is er nog geen renner uit het development team ver genoeg om al een vol seizoen op het hoogste niveau te koersen.
Opvallend dat ook Ineos eerst achter Vermote heeft aangezeten.quote:Dat je nu profrenner bent, is volgens jouw broer en makelaar Alphonse dankzij jouw koppigheid.
“Toen er na het seizoen 2023 ook niet meteen een ploeg op komst was, bleef ik volharden. In november ging ik nog op stage naar het Como-meer om helemaal klaar te zijn. We waren toen ook concreet bezig met een ploeg, maar die haakte net toen af.”
Volgens mijn informatie ook niet een van de minste: Ineos-Grenadiers.
“Klopt. Dat was een klap. Ik voelde toen ook dat het geloof in mijn naaste omgeving verdween. Ook bij Alphonse merkte ik moedeloosheid: ‘Wat ga je doen?’ Ik begreep hem wel, want er was niks concreet. Het was toen al begin december. Toen besefte ik dat de kans op stoppen reëel was, maar ik bleef geloven in een goeie afloop.”
Nouja, een type Vermote is natuurlijk vooral nuttig voor een ploeg die veel nutteloze kilometers op kop moet of wil rijden gedurende het seizoen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Opvallend dat ook Ineos eerst achter Vermote heeft aangezeten.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Vicente Garcia de Mateos stopt er mee, einde van een glorieus tijdperk. We zullen hem missen.
[ afbeelding ]
Het broertje van Bini komt erbij in de opleidingsploeg van Wanty, erg mooiquote:La Continentale belge Wanty-Re-uz-Technord, réserve d’Intermarché-Wanty, compte deux recrues supplémentaires pour la saison 2024. Il s’agit du Néerlandais Wouter Toussaint et de l’Erythréen Mewael Girmay, a appris DirectVelo.
Lire la suite : https://www.directvelo.co(...)wanty-re-uz-technord
Is dat vooral om Bini tevreden te houden of is broertje van ook talentvol?quote:Op maandag 15 januari 2024 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het broertje van Bini komt erbij in de opleidingsploeg van Wanty, erg mooi
In de verste verte niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:34 schreef Marcoss het volgende:
Dan ben je net van Greg af en haal je een andere uitgerangeerde renner..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |