abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2023 @ 08:22:00 #201
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_211725326
Twitter. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_211725867
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 05:13 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Zou wel leuk zijn eens inzicht te hebben hoe mensen 20 jaar geleden reageerden.
Je kan toch de search van Fok hiervoor gebruiken?

https://mycroft.fok.nl/
De enige echte.
pi_211898072
Er wordt gewoon weer personeel aangenomen. Zaken gaan goed.
twitter
De enige echte.
pi_211899891
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 22:05 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
Ik vroeg me af waar komt deze tweet ineens vandaan.

even googlen:

Ahh, een groot aandeel houder van X, benoemt dat het aandeel 71% van zijn waarde heeft verloren.

https://www.theguardian.c(...)tock-falls-elon-musk

Jij wordt ingehuurd of niet? Want waarom post je anders een niets zeggend bericht out of the blue dat het zogenaamd goed gaat met Twitter🧐
  woensdag 3 januari 2024 @ 11:15:15 #205
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211901405
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 02:34 schreef Korenfok het volgende:

[..]

even googlen:

Ahh, een groot aandeel houder van X, benoemt dat het aandeel 71% van zijn waarde heeft verloren.

Jij wordt ingehuurd of niet? Want waarom post je anders een niets zeggend bericht out of the blue dat het zogenaamd goed gaat met Twitter🧐
Precies, dat bedoelde ik eerder ook met Muskpijper. Het gaat helemaal nergens over, maar meneer voelt zich enorm gedwongen om zogenaamd de publieke opinie te beïnvloeden door net te doen alsof het geweldig gaat met Twitter, maar het is zo overduidelijk te zien, dat het zijn kracht meteen verliest.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_211902746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 02:34 schreef Korenfok het volgende:

[..]

even googlen:

Waar is je onderbouwing dat deze schatting een daadwerkelijke 71% waardedaling betreft?

https://www.axios.com/202(...)delity-valuation-cut
Behind the scenes: Fidelity doesn't necessarily have much, if any, inside information on X's financial performance, despite being a shareholder in the privately held business. Other shareholders may value their X stock differently.

Daarbij zegt marktkapitalisatie niet alles over de gezondheid van een bedrijf.
De enige echte.
pi_211902753
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 11:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Precies, dat bedoelde ik eerder ook met Muskpijper. Het gaat helemaal nergens over, maar meneer voelt zich enorm gedwongen om zogenaamd de publieke opinie te beïnvloeden door net te doen alsof het geweldig gaat met Twitter, maar het is zo overduidelijk te zien, dat het zijn kracht meteen verliest.
Heb je al de Following tab gevonden? Ik wacht al een tijdje op antwoord.
De enige echte.
pi_211903046
X kan, na het afschalen een aantal maanden geleden, toch de vraag niet meer aan.

twitter
De enige echte.
pi_211903119
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 22:05 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
lol om onderbouwing vragen en dan 3 posting hierboven. _O-

De rnie onderbouwing omdat er een tweet door x over nieuwe medewerkers gepost wordt gaat gaan de zaken goed.

Het kan net zo goed zijn dat er door het bizarre beleid van Musk nog steeds veel mensen opzeggen en ze daarom vervangers nodig hebben. ;)
pi_211903622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 13:42 schreef Basp1 het volgende:
Het kan net zo goed zijn dat er door het bizarre beleid van Musk nog steeds veel mensen opzeggen en ze daarom vervangers nodig hebben.
Als dat het geval is, dan is het juist goed dat je ongemotiveerde medewerkers je toko uitwerkt en gemotiveerde medewerkers aanneemt. Goed opgemerkt Baspeen.
De enige echte.
pi_211903820
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2024 14:15 schreef Rnie het volgende:

[..]
Als dat het geval is, dan is het juist goed dat je ongemotiveerde medewerkers je toko uitwerkt en gemotiveerde medewerkers aanneemt. Goed opgemerkt Baspeen.
:)

Misschien zijn ze ongemotiveerd omdat ze vinden dat het bedrijf niet leuk is om voor te werken? En/of omdat het slecht gaat met het bedrijf?

[ Bericht 13% gewijzigd door IndoorKite op 03-01-2024 14:38:11 ]
pi_211903925
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2024 13:16 schreef Rnie het volgende:

[..]
Waar is je onderbouwing dat deze schatting een daadwerkelijke 71% waardedaling betreft?

https://www.axios.com/202(...)delity-valuation-cut
Behind the scenes: Fidelity doesn't necessarily have much, if any, inside information on X's fina0ncial performance, despite being a shareholder in the privately held business. Other shareholders may value their X stock differently.
En waarom zou een aandeelhouder (== mede eigenaar) geen inzage hebben in zijn eigen bedrijf?

Beetje rare gang van zaken.....

Maar waarom geloof jij die speculatie van die site?

Plus de vraag was waarom post je een niets zeggend bericht out of nowhere... net toevallig deze info op duikt op internet?
pi_211905443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 14:37 schreef Korenfok het volgende:

[..]
En waarom zou een aandeelhouder (== mede eigenaar) geen inzage hebben in zijn eigen bedrijf?

Het is een vrij verhandelbaar aandeel wat niet op de beurs staat. Als jantje er 50% minder voor wilt geven en hans 25% betekend het niet dat het aandeel in absolute waarde 37,5% minder waard is geworden. Er is namelijk niet wereldwijd gepolst. Deze harde cijfers zijn dus alleen op de beurs van kracht. Iedereen binnen de organisatie is vrij om te denken wat het aandeel waard is.

quote:
Maar waarom geloof jij die speculatie van die site?
Beetje raar dit. Jij komt met dit stuk aanzetten? :') Je haalt de info van the guardian, die op haar beurt de info van Axios haalt. Ik reflecteer alleen iets dieper op het stuk dan dat jij het deed.

quote:
Plus de vraag was waarom post je een niets zeggend bericht out of nowhere... net toevallig deze info op duikt op internet?
Topicbump. Het is weer tijd om onze glory over dit onderwerp te blazen op Fok.
De enige echte.
pi_211905471
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 14:30 schreef IndoorKite het volgende:
Misschien zijn ze ongemotiveerd omdat ze vinden dat het bedrijf niet leuk is om voor te werken? En/of omdat het slecht gaat met het bedrijf?
Who cares wat ze denken? :') Dan blijft mijn punt toch staan? Het gaat erom dat je ongemotiveerd volk lekker moet bonjouren.
De enige echte.
pi_211905522
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:06 schreef Rnie het volgende:

[..]
Who cares wat ze denken? :') Dan blijft mijn punt toch staan? Het gaat erom dat je ongemotiveerd volk lekker moet bonjouren.
Nou, je punt was dat "zaken goed gaan" omdat er open posities zijn. Maar dat hoeft helemaal niet. Mensen kunnen weggaan omdat het zo slecht gaat. Dat is mijn punt :)
pi_211905553
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2024 14:15 schreef Rnie het volgende:

[..]
Gemotiveerde medewerkers kunnen natuurlijk ook gewoon vertrekken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_211907151
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Gemotiveerde medewerkers kunnen natuurlijk ook gewoon vertrekken.
Goed mogelijk inderdaad dat gemotiveerde mensen weggaan en ongemotiveerde erbij komen. Of in ieder geval dat de kwaliteit achteruit holt naarmate de organisatie meer een cult wordt.

Je ziet het al bij dat bericht waar Musk op reageert. De persoon die X aanprijst heeft schijnbaar nogal moeite met Engels. Challenge of lifetime :')
  donderdag 4 januari 2024 @ 00:38:00 #218
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211911949
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:06 schreef Rnie het volgende:

[..]
_O- Ik ken fanboys vooral van games, Nintendo of Sega, PlayStation of Xbox, maar een Twiiterfanboy is nieuw voor mij. Maar goed, we leven in een vrij land, zo is het ook weer. En dan ben ik weer vrij genoeg om mij er over te verbazen.
pi_211912070
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 00:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
_O- Ik ken fanboys vooral van games, Nintendo of Sega, PlayStation of Xbox, maar een Twiiterfanboy is nieuw voor mij. Maar goed, we leven in een vrij land, zo is het ook weer. En dan ben ik weer vrij genoeg om mij er over te verbazen.
Wil je voor de rest niet storen in je post waar je met jezelf bezig bent, maar waarom blijf je het steeds Twitter noemen? Zit de pijn nog zo diep jongen?

Oja, heb je de following tab al gevonden?

[ Bericht 2% gewijzigd door Rnie op 04-01-2024 02:41:45 ]
De enige echte.
pi_211912072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:13 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Nou, je punt was dat "zaken goed gaan" omdat er open posities zijn. Maar dat hoeft helemaal niet. Mensen kunnen weggaan omdat het zo slecht gaat. Dat is mijn punt :)
Nja, point taken. ;)
De enige echte.
  donderdag 4 januari 2024 @ 09:47:05 #221
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211913093
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 02:26 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wil je voor de rest niet storen in je post waar je met jezelf bezig bent, maar waarom blijf je het steeds Twitter noemen? Zit de pijn nog zo diep jongen?

[ afbeelding ]

Oja, heb je de following tab al gevonden?
Gast welke pijn? Pijn van een sociaal medium platform? Koekoek!

En je bent geen klantenservice, dus je kan stoppen met vragen of ik de tab heb gevonden.
pi_211913844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 09:47 schreef Vis1980 het volgende:
Pijn van een sociaal medium platform? Koekoek!
Ik vind je obsessieve gedrag om X constant Twitter te noemen, omdat de pijn klaarblijkelijk diep zit (mocht je een andere verklaring hebben, dan hoor ik die graag) ook bijzonder. Maar goed, we leven in een vrij land, zo is het ook weer. En dan ben ik weer vrij genoeg om mij er over te verbazen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 09:47 schreef Vis1980 het volgende:

En je bent geen klantenservice, dus je kan stoppen met vragen of ik de tab heb gevonden.
Ik wil je alleen maar helpen hoor. :{ Je hebt negatieve gevoelens omtrent X omdat je het klaarblijkelijk niet helemaal snapt.
De enige echte.
  donderdag 4 januari 2024 @ 14:57:00 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211916257
Ik vind het heerlijk dat als ik weer een kansloze reclame voorbij zie komen (meestal van een nutteloos dropship product) er alweer een disclaimer aan hangt door gebruikers die aantonen dat de webshop prut is, een dropshipper en/of oplichter. En dat is dus het gros van zijn reclames tegenwoordig :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211917495
X opent de aanval op LinkedIn met 750.000(!!) job listings. *O*

twitter
De enige echte.
pi_211919804
twitter

:') x een hoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')