dat is ook echt een afleidingquote:Op zondag 10 december 2023 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik las vroeger dus echt veel boeken, maar om 1 of andere reden heb ik er de aandacht niet meer zo voor. mss is het het internet wel wat me afleid ervan.
Te weinig tijd om te lezen? Waar luister jij luisterboeken op?quote:Op zondag 10 december 2023 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat minder worden juist, maar misschien niet doordat ik nu ook luisterboeken mee ga tellen
Vroeger las ik ook meer.. maar heb gewoon periodes de ene keer lees ik wel veel andere keer nietquote:Op zondag 10 december 2023 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik las vroeger dus echt veel boeken, maar om 1 of andere reden heb ik er de aandacht niet meer zo voor. mss is het het internet wel wat me afleid ervan.
ja toch wel. Kan me nog herinneren omnibus scheepsmaat woeltje bv. Norel was dat denk?quote:
Ja daar ging ik topics over zoeken maar verdwenen.quote:
Nooit geweten, weet wel als je de kern eet als je zwanger bent het de weeen opwektquote:Op zondag 10 december 2023 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ananas probeert je te vermoorden met een stofje dat er van nature in zit
"Scheepsmaat Woeltje" is een boek van K. Norel dat het verhaal vertelt van de jonge Woeltje, die zijn avontuurlijke leven op zee begint als hij aanmonsterd op een schip. Tijdens zijn reizen maakt hij verschillende gebeurtenissen mee, zoals stormen, ontmoetingen met vreemde culturen en het overwinnen van moeilijkheden. Het boek verkent de avonturen, uitdagingen en groei van Woeltje terwijl hij zijn plek aan boord vindt en volwassen wordt in de maritieme wereld.quote:Op zondag 10 december 2023 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch wel. Kan me nog herinneren omnibus scheepsmaat woeltje bv. Norel was dat denk?
Of talloze andere boeken haha
Er zijn best wat boeken met niet zoveel bladzijdenquote:Op zondag 10 december 2023 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou nog 5 boeken moeten lezen dit jaar. Dat is 5 in 3 weken. Ga ik niet halen
Ik ga niet speciaal lezen om het doel te halenquote:Op zondag 10 december 2023 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn best wat boeken met niet zoveel bladzijden
Ik zei niet dat je dat moet, je zei zelf dat je dat nog moetquote:Op zondag 10 december 2023 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga niet speciaal lezen om het doel te halen
Ik ook niet maar als ik dan zo boek ga lezen, het is toch anders als film eigenlijk want beetje je eigen fantasie erover.quote:Op zondag 10 december 2023 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga niet speciaal lezen om het doel te halen
Smeerlapquote:Op zondag 10 december 2023 18:10 schreef chufi het volgende:
Plaatjes waar ik om vraag krijgen regelmatig antwoord dat het tegen de policy is
Geniet gewoon van een boek, doe ik ook. Al heb ik wel een doel gezet dat ik 50 boeken wil halen in 1 jaar.quote:Op zondag 10 december 2023 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik dan zo boek ga lezen, het is toch anders als film eigenlijk want beetje je eigen fantasie erover.
nou ik heb niet echt een doel enzo ermee, maar beetje mijn doel is om wat meer te gaan lezen als alleen het in films of series zien.quote:Op zondag 10 december 2023 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Geniet gewoon van een boek, doe ik ook. Al heb ik wel een doel gezet dat ik 50 boeken wil halen in 1 jaar.
Het kan nog steeds dat ik dat ook niet haal.
Boeken lezen die nog niet verfilmd zijn?quote:Op zondag 10 december 2023 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik heb niet echt een doel enzo ermee, maar beetje mijn doel is om wat meer te gaan lezen als alleen het in films of series zien.
95% minder fappen?quote:Op zondag 10 december 2023 18:34 schreef kree het volgende:
zou je haast denken komen we op goeie voornemens uit voor volgend jaar?
iemand al een idee?
ja weet ook niet, zo zoek ik ook, in verleden vooral avonturen of oorlog verhalen gelezen. Jij dan wat voor thema zoek je denk?quote:Op zondag 10 december 2023 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Boeken lezen die nog niet verfilmd zijn?
Maar nog steeds, zoek een boek, zet alles wat afleid om je heen uit en begin.
quote:Op zondag 10 december 2023 18:34 schreef drakin het volgende:
Ik las vorig jaar een boekenserie waarvan ik niet wist dat er een serie van gemaakt is.
Vorige maand de serie gebingwatched, stoppen ze met die serie
Shadow and bonequote:
Ik heb er nooit aan gedaan en veel mensen die er wel aan doen, neem ik vaak totaal niet serieus omdat ze die voornemens vaak het hele jaar al door hebben en er dan ook niks mee doen.quote:Op zondag 10 december 2023 18:34 schreef Lovely het volgende:
Goede voornemens is toch iets wat nooit behaald of gedaan wordt
Precies dat dus.. al zijn er vast wel een kleine groep wat op 1 hand te tellen is, die het wel halenquote:Op zondag 10 december 2023 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er nooit aan gedaan en veel mensen die er wel aan doen, neem ik vaak totaal niet serieus omdat ze die voornemens vaak het hele jaar al door hebben en er dan ook niks mee doen.
dat sucks. sterkte ermee iig DJMOquote:Op zondag 10 december 2023 18:36 schreef DJMO het volgende:
Gut O gut. Er ligt wen nieuw geval naast me op de acute zorg afdeling. In de 80, gebroken elleboog bij een val in huis. "ja maar zolang blijf ik hier niet hoor, morgen ben ik weer naar huis" terwijl verpleegkundige en zoonlief haar een uur lang wijs proberen te maken dat er eerst intensieve thuiszorg geregeld moet worden en of dat ze eerst tijdelijk naar een verzorgingstehuis moet voor ondersteuning 'ja maar wat nou als ik morgen wél naar huis mag?'
Echt, die ouwetjes
Zijn een tikkeltje eigenwijsquote:Op zondag 10 december 2023 18:36 schreef DJMO het volgende:
Gut O gut. Er ligt wen nieuw geval naast me op de acute zorg afdeling. In de 80, gebroken elleboog bij een val in huis. "ja maar zolang blijf ik hier niet hoor, morgen ben ik weer naar huis" terwijl verpleegkundige en zoonlief haar een uur lang wijs proberen te maken dat er eerst intensieve thuiszorg geregeld moet worden en of dat ze eerst tijdelijk naar een verzorgingstehuis moet voor ondersteuning 'ja maar wat nou als ik morgen wél naar huis mag?'
Echt, die ouwetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |