deze jaar gaa ik bijna nergens henn meerquote:Op zondag 10 december 2023 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Hoef je het huis niet meer uit met zoveel zenders
Net als huren, hoeren in het Duits betekent weer horenquote:
Begrijpelijk, veel sterktequote:Op zondag 10 december 2023 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze jaar gaa ik bijna nergens henn meer
deze week werd moelijk vor mutti, de urne komt
mittwoch van wien, begrafenis misschien
frijdag
nutten zijn vor bijtenquote:Op zondag 10 december 2023 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als huren, hoeren in het Duits betekent weer horen
Is hij die sad clown?quote:Op zondag 10 december 2023 17:56 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond kwam ik er achter dat sad clowns een van de terugkerende themas is in de plaatjes die ik bing laat genereren. Dus die hou ik er in
Wat voor boodschap zou @:kree daar uit kunnen destilleren
hmmmm laat ik hier even over denken welquote:Op zondag 10 december 2023 17:56 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond kwam ik er achter dat sad clowns een van de terugkerende themas is in de plaatjes die ik bing laat genereren. Dus die hou ik er in
Wat voor boodschap zou @:kree daar uit kunnen destilleren
hoop maar dat dat positief is danquote:Op zondag 10 december 2023 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien droom ik wel over @:kree maar vergeet ik het direct als ik wakker word
O dat wordt een zware week, fijn dat je bij haar blijftquote:Op zondag 10 december 2023 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze jaar gaa ik bijna nergens henn meer
deze week werd moelijk vor mutti, de urne komt
mittwoch van wien, begrafenis misschien
frijdag
Gaat door een toetje straks, niet snijden en direct in de mond want dat priktquote:Op zondag 10 december 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verse ananas vind ik niet lekker. Dat is geloof ik het enige wat ik in blik lekkerder vind dat vers
nice succes, doe maar ff linkje ofzo via PM als je wat hebt, altijd leuk om even te kijkenquote:Op zondag 10 december 2023 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoor het later wel. Ik moet nu een concert gaan opnemen (video)
Nüssequote:
quote:
O echt, hoe komt dat?quote:Op zondag 10 december 2023 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat door een toetje straks, niet snijden en direct in de mond want dat prikt
owh ik kom daar wel wonen samen met jequote:Op zondag 10 december 2023 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vroeg om een afbeelding van ienimini. Klopt precies
[ afbeelding ]
Ananas probeert je te vermoorden met een stofje dat er van nature in zitquote:
47 boeken al uit dit jaarquote:
Ik heb er ongeveer 47 minderquote:Op zondag 10 december 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
47 boeken al uit dit jaar
o nee 48, 1 kent goodreads niet
Veel wel.. red ik niet..maar misschien een doel voor volgend jaarquote:Op zondag 10 december 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
47 boeken al uit dit jaar
o nee 48, 1 kent goodreads niet
Volgend jaar gaat minder worden juist, maar misschien niet doordat ik nu ook luisterboeken mee ga tellenquote:Op zondag 10 december 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel wel.. red ik niet..maar misschien een doel voor volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |