Ananas probeert je te vermoorden met een stofje dat er van nature in zitquote:
Kreequote:
47 boeken al uit dit jaarquote:
Ik heb er ongeveer 47 minderquote:Op zondag 10 december 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
47 boeken al uit dit jaar
o nee 48, 1 kent goodreads niet
Veel wel.. red ik niet..maar misschien een doel voor volgend jaarquote:Op zondag 10 december 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
47 boeken al uit dit jaar
o nee 48, 1 kent goodreads niet
Volgend jaar gaat minder worden juist, maar misschien niet doordat ik nu ook luisterboeken mee ga tellenquote:Op zondag 10 december 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel wel.. red ik niet..maar misschien een doel voor volgend jaar
Ik las vroeger dus echt veel boeken, maar om 1 of andere reden heb ik er de aandacht niet meer zo voor. mss is het het internet wel wat me afleid ervan.quote:
dat is ook echt een afleidingquote:Op zondag 10 december 2023 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik las vroeger dus echt veel boeken, maar om 1 of andere reden heb ik er de aandacht niet meer zo voor. mss is het het internet wel wat me afleid ervan.
Te weinig tijd om te lezen? Waar luister jij luisterboeken op?quote:Op zondag 10 december 2023 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat minder worden juist, maar misschien niet doordat ik nu ook luisterboeken mee ga tellen
Vroeger las ik ook meer.. maar heb gewoon periodes de ene keer lees ik wel veel andere keer nietquote:Op zondag 10 december 2023 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik las vroeger dus echt veel boeken, maar om 1 of andere reden heb ik er de aandacht niet meer zo voor. mss is het het internet wel wat me afleid ervan.
ja toch wel. Kan me nog herinneren omnibus scheepsmaat woeltje bv. Norel was dat denk?quote:
Ja daar ging ik topics over zoeken maar verdwenen.quote:
Nooit geweten, weet wel als je de kern eet als je zwanger bent het de weeen opwektquote:Op zondag 10 december 2023 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ananas probeert je te vermoorden met een stofje dat er van nature in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |