Lekker, ga ik met kerst eten denk ik..quote:Op zondag 10 december 2023 14:56 schreef drakin het volgende:
[..]
hmmm zalm ligt hier ook nog in de koelkast
Alweer een onderdeel die ik dus mis.quote:
Ik heb geen idee wat ik voorgeschoteld krijg.quote:Op zondag 10 december 2023 14:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker, ga ik met kerst eten denk ik..
Zalm kapsalon?quote:Op zondag 10 december 2023 14:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou is ook niet echt een kapsalon natuurlijk..
Ik heb dat zelf nooit geprobeerd wel met zalm er door..
quote:
Kerstavond gourmetten en 1ste en 2e kerst dag nog geen ideequote:Op zondag 10 december 2023 14:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik voorgeschoteld krijg.
Zal dat lekker zijn, misschien wordt het wel een hit net zoals de crompoucequote:
Van alles een beetje, uien, knoflook, paprika, courgette, wortel, snijbonen ballen linzen en vermicelli...quote:Op zondag 10 december 2023 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat voor soep had je?
Ik maak straks groentesoep
Ik werk tot 5 dus gourmetten wordt te krap dit keerquote:Op zondag 10 december 2023 15:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kerstavond gourmetten en 1ste en 2e kerst dag nog geen idee
Lekker man, eten waar je zin in hebtquote:Op zondag 10 december 2023 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet zelf voor eten zorgen deze 5 Midwinter Pyjamadagen
wat komt er na een kapsalon?quote:Op zondag 10 december 2023 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop wel flink na een kapsalon
Snel patent aanvragenquote:Op zondag 10 december 2023 15:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal dat lekker zijn, misschien wordt het wel een hit net zoals de crompouce
Klinkt als een lekker goed gevuld soepje..quote:Op zondag 10 december 2023 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Van alles een beetje, uien, knoflook, paprika, courgette, wortel, snijbonen ballen linzen en vermicelli...
Mwa dan wordt wel laat qua gourmetten en etenquote:Op zondag 10 december 2023 15:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk tot 5 dus gourmetten wordt te krap dit keer
Ja want dat doe ik anders nooitquote:Op zondag 10 december 2023 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker man, eten waar je zin in hebt
Goed idee.. regel het morgen meteenquote:
de mixer ging er ook nog door en oh ja aardappelenquote:Op zondag 10 december 2023 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt als een lekker goed gevuld soepje..
Een dik soepje danquote:Op zondag 10 december 2023 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
de mixer ging er ook nog door en oh ja aardappelen
inderdaad, maar anders is een klant van me zonder hulp die dagenquote:Op zondag 10 december 2023 15:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dan wordt wel laat qua gourmetten en eten
Dat is wel sneu idd..quote:Op zondag 10 december 2023 15:06 schreef drakin het volgende:
[..]
inderdaad, maar anders is een klant van me zonder hulp die dagen
Ja lekker man zei ik tochquote:Op zondag 10 december 2023 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want dat doe ik anders nooit
Ach mijn collega's ook blij dat ze niet hoevenquote:
Tis bijna luxe om een dag een keer niet zelf te verzinnen wat ik ga etenquote:
Fijn dat het zo geregeld kan worden..quote:Op zondag 10 december 2023 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach mijn collega's ook blij dat ze niet hoeven
Jup, ik wist gelijk wel te kunnen, ook met oud en nieuw.quote:Op zondag 10 december 2023 15:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Fijn dat het zo geregeld kan worden..
Ah dan lekker genieten van je vrije dagenquote:Op zondag 10 december 2023 15:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup, ik wist gelijk wel te kunnen, ook met oud en nieuw.
De dagen dussen kerst en oud en nieuw hoef ik niet te werken, lekker vrij dan
Ook vandaagquote:Op zondag 10 december 2023 15:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan lekker genieten van je vrije dagen
Je kan niet alles hebben in het levenquote:Op zondag 10 december 2023 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis bijna luxe om een dag een keer niet zelf te verzinnen wat ik ga eten
Was je daar nog niet mee begonnen met je huiswerk?quote:Op zondag 10 december 2023 15:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook vandaag![]()
Al ligt een studieboek nu klaar om in te duiken
Ja ik heb het klaargelegd bij het juiste hoofdstuk en de website geopend waar ook studiemateriaal op staatquote:Op zondag 10 december 2023 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was je daar nog niet mee begonnen met je huiswerk?
Gaat dat wel goed dan?quote:Op zondag 10 december 2023 15:16 schreef Fogel het volgende:
Carnaval is vermoeiend.
Ik ben bierdrink stand-in voor mijn broer die nu calamiteitendienst heeft.
Too old for this shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |