Oh, dat is indrukwekkend.quote:Op zondag 10 december 2023 10:54 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar eens aankleden en dan naar de Dali projectie ding geval tentoonstelling in de Westergasfabriek.
Zoiets, met een hoop Pink Floyd:
[ afbeelding ]
Nee, dit is voor het eerst dat ik zoiets ga bezoeken.quote:Op zondag 10 december 2023 11:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dat is indrukwekkend.
Heb je de vorige ook bezocht?
Die staat op de planning in de kerstvakantiequote:Op zondag 10 december 2023 10:54 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar eens aankleden en dan naar de Dali projectie ding geval tentoonstelling in de Westergasfabriek.
Zoiets, met een hoop Pink Floyd:
[ afbeelding ]
Oh. Oh ja dat kan ook.quote:Op zondag 10 december 2023 11:14 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lonaa denk dat @:AnneX vooral probeerde te zeggen dat jij vast niet de enige bent die het af en toe ongemakkelijk vindt en dat dat dus ook gewoon mag, want jullie zullen dat allemaal dus wel eens hebben. Maar correct me if I'm wrong
Boomerquote:Op zondag 10 december 2023 00:37 schreef Lucky_Strike het volgende: [..] Precies. Hier ligt ook zo'n ding in een lade. Maar men moet echt niet fucken met mijn tv, daar word ik echt heel nijdig van. De Chromecast is dus geveto'd. Net als allerlei kekke mediacentre software. Opzouten daarmee. Ik weet wat ik prettig vind en ik stap daar niet van af.
Ja, nogalquote:
Maar, maarquote:Op zondag 10 december 2023 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, nogal![]()
Wij bingden 20+ jaar geleden al. Toen vond iedereen dat het gekste dat er was, afleveringen opsparen en ze achter elkaar kijken. Sindsdien is het natuurlijk normaal en er zijn ongelofelijk veel diensten en software om dat te faciliteren. En het is werkelijk allemaal veel kutter dan onze eigen setup. Ik ben zeker niet tegen verandering maar alleen als het verbetering is.
Dus we blijven maar gewoon doen wat we al die tijd al doen, net zo lang tot er iemand wel een modern idee heeft
Wat moet ik casten danquote:Op zondag 10 december 2023 11:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar, maar
Hoe kan een Chromecast geen liefde zijn?
quote:Op zondag 10 december 2023 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar hoe kan de NPO je TV eruit gooien?
Hier draait, net als bij @:annex geloof ik, nog een kleine Ziggo mediabox.
En voor de radio staat er een internetradio ontvanger, omdat de digitale radio van Ziggo ruk is qua verbinding met de soundbar als je geen TV beeld bij je radio wilt hebben.
Waarom wil je überhaupt een bewegend logo van een radiostation op je beeldscherm als een soort van screensaver, als je alleen maar geluid wilt horen?
Goedemorgen…
Echt grote logica om het oude wel te moeten verwijderen omdat er wat nieuws moet komen..quote:Helaas kunnen we de nieuwe NPO-app niet meer op alle smart tv's aanbieden. Vanaf 1 december 2023 zal de app van een aantal typen smart tv's verdwijnen. Het gaat hier om smart tv’s met een NPO-app die specifiek en enkel voor dat type smart tv is ontwikkeld, en die relatief weinig gebruikers heeft. Dit noemen we een ‘native’ app. De NPO heeft deze keuze moeten maken, omdat ze bij de verdere ontwikkeling van de NPO-app in de toekomst niet álle bestaande ‘native’ apps in de lucht kan houden. Kostenoverwegingen spelen hierbij een belangrijke rol.
Ik cast in theorie alles. Een van onze tvs heeft alleen een Chromecast, verder geen verbinding met wat dan ook. Daar cast ik streamingdiensten of fotos ofquote:
Wat ik al aangaf op de reactie van Jan O., ik werk met veel apps via iPads en telefoon, maar die op de smart TV gebruik ik nauwelijks, omdat ik ze niet nodig heb (want Ziggo box etc.).quote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Echt grote logica om het oude wel te moeten verwijderen omdat er wat nieuws moet komen..
beetje tv kijken, onderwijl wat huishoudelijke taken aan het doen, nog een boodschapje gedaanquote:Op zondag 10 december 2023 11:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Naar buiten. En havermout ontbijtjes preppen met extra’s.
En jij dan?
Dat bakkie benaderd ook gewoon de streams, en doet dus met een stukje hardware wat de kpn app ook op je tv kan zonder die hardware.quote:Op zondag 10 december 2023 12:07 schreef derLudolf het volgende:
Ik kijk alleen tv. Gewoon via t bakkie van KPN. Verder geen apps en apparaten.
Ik zou echt niet meer zonder kunnenquote:Op zondag 10 december 2023 11:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar, maar
Hoe kan een Chromecast geen liefde zijn?
Ik heb een computer onder de tv staan die in een netwerk met onze NAS staat. Ik bedien dat met de muis. En aangezien een muis een triljoen keer makkelijker werkt dan welke app, afstandsbediening of touchscreen dan ook, is daar weinig aan te verbeteren. Ik heb ook nooit dingen op mijn telefoon die ik op de tv wil zien eigenlijk.quote:Op zondag 10 december 2023 11:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Alles van de smartphone, laptop of computer. Dus zonder kabeltje direct naar het scherm/tv
Als het voor jou werkt, prima. Lekker belangrijk hoe je iets kijktquote:Op zondag 10 december 2023 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb een computer onder de tv staan die in een netwerk met onze NAS staat. Ik bedien dat met de muis. En aangezien een muis een triljoen keer makkelijker werkt dan welke app, afstandsbediening of touchscreen dan ook, is daar weinig aan te verbeteren. Ik heb ook nooit dingen op mijn telefoon die ik op de tv wil zien eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |