Ik heb er nog jaren nachtmerries van gehad. Laatste jaar of zo eigenlijk pas minder. Maar goed, wat je zegt. Het leven is het leven en roll with the punches en zo.quote:Op zondag 10 december 2023 04:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wij kroppen het ook allemaaal op, volwassen of niet. Maar we moeten er mee door!
Right back at you HCquote:Op zondag 10 december 2023 04:55 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom slapen jullie, behalve Dev, niet?
Tis 5 uur..
Heftig voor jequote:Op zondag 10 december 2023 04:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er nog jaren nachtmerries van gehad. Laatste jaar of zo eigenlijk pas minder. Maar goed, wat je zegt. Het leven is het leven en roll with the punches en zo.
We hebben de hele nacht op jou zitten wachten!quote:Op zondag 10 december 2023 04:55 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom slapen jullie, behalve Dev, niet?
Tis 5 uur..
C'est la vie mon cheri.quote:
Ook dit ja.quote:Op zondag 10 december 2023 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
We hebben de hele nacht op jou zitten wachten!
Djmo ligt in t ziekenhuisquote:Op zondag 10 december 2023 04:59 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
bolke & bolke overleggen met danny over een DJMO kaap
wtf?quote:
Ai.quote:Op zondag 10 december 2023 05:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moest met spoed geopereerd, iets met haar darmen
Ik ga morgenochtend wel een zware bevalling tegemoet, dat voel ik nu al aankomen.quote:Op zondag 10 december 2023 05:05 schreef devzero het volgende:
Mij werd nadrukkelijk uitgelegd dat het geen zwangerschap was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |