Is geen limiet maar de 1e 15 gaan snellerquote:Op zondag 10 december 2023 04:28 schreef devzero het volgende:
Waarom zit er een limiet hoeveel plaatjes je kan genereren
Goffedommequote:Op zondag 10 december 2023 04:30 schreef devzero het volgende:
@:nattekat heeft het nog steeds niet begrepen
[ afbeelding ]
Oh, dat is jammerquote:Op zondag 10 december 2023 04:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is geen limiet maar de 1e 15 gaan sneller
die nattekat begrijft zeer langzaamquote:Op zondag 10 december 2023 04:30 schreef devzero het volgende:
@:nattekat heeft het nog steeds niet begrepen
[ afbeelding ]
-quote:Op zondag 10 december 2023 04:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 11 toen ik het door kreeg dat mijn moeder dus was wat we 'een dronkelap' noemden.
Het is heel heftig ja. Ik heb letterlijk 20 jaar een hekel aan haar gehad. Pas toen ze (bijna helemaal) gestopt was met drinken dacht ik:"Ja, ik heb mijn moeder terug.". Was ook precies wat mijn vader zei:"Ik heb mijn vrouw terug."
Ik zou haar alcoholisme niet de ziekte willen noemen, het is het symptoom van het feit dat ze eigenlijk al van jongs af aan het leven niet goed aankan. Zware postnatale depressie na mijn geboorte gehad ook en daar is ze eigenlijk nooit van hersteld. Het drinken was haar manier van dealen daarmee. Als je constant dronken bent voel je niet zoveel en vergeet je alles. We hebben haar vaak genoeg therapie aangeboden maar daar moet ze gewoon niks van hebben.
Er is wel meer mis met @Nattekat, maar dan heet het weer crew bashing als ik dat vertelquote:Op zondag 10 december 2023 04:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
die nattekat begrijft zeer langzaam
zij staat op de schlauch
Bij ons werd het doodgezwegen. Tot ons pa het niet meer trok dus. Maar toen waren we allemaal al volwassen.quote:
Hij kan wel goed bolken hoor, als ie er zin in heeftquote:Op zondag 10 december 2023 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is wel meer mis met @:nattekat, maar dan heet het weer crew bashing als ik dat vertel
Daar is hij heel goed inquote:Op zondag 10 december 2023 04:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij kan wel goed bolken hoor, als ie er zin in heeft
Is iets voor de Virtuele Olympische Spelenquote:Op zondag 10 december 2023 04:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eigenlijk zou bolken een Olympische discipline moeten zijn
Ik weet niet of ik de 10K cross country bolken aan kanquote:Op zondag 10 december 2023 04:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eigenlijk zou bolken een Olympische discipline moeten zijn
Nee, gewoon bolken! En dan HARD hè!quote:
quote:Op zondag 10 december 2023 04:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan ging ik echt keihard in training!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |