Noujazegquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Behalve GGMM.
Die mag uit de kerstboom vallen.
Mss kijkt en volgt hij wel voetbal als hij vrij is.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:45 schreef Halcon het volgende:
in Europa... wat weet Vriends daar nu weer van
Normaal doen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Behalve GGMM.
Aldus een speler van de club van Rotterdamquote:'Daar hebben we het vooraf veel over gehad en dan gebeurt het toch. Brobbey is daar misschien wel een van de beste spelers van Europa mee, met dat spel.'
Nondeju zeg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Behalve GGMM.
Ajax - Sparta bedoel ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat op de achtergrond aan, kijk niet actief
Villa - Arsenal was ook wel net iets beter.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef GGMM het volgende:
Sinds Dombo het topic heeft gemaakt is het pas écht dood hier.
Stadion was halfleeg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax - Sparta bedoel ik.
Heb niet kunnen kijken.
Ajax goed slecht goed en toen nog even billenknijpen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax - Sparta bedoel ik.
Heb niet kunnen kijken.
Van degradatie naar het linkerrijtje in vier dagen tijd, het kan verkeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |