Als er maar wat te proosten valtquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:11 schreef aloa het volgende:
Kerstmarkt hier. En wederom slecht weer.
Dan smaakt de glühwein wel beterquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:11 schreef aloa het volgende:
Kerstmarkt hier. En wederom slecht weer.
Daar wel jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als er maar wat te proosten valt
Krijg je het warm van.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan smaakt de glühwein wel beter
Helleuw, goed weekend allen.quote:
Ja, wat is het nou? Goed of redelijk?quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Goed, redelijk!! hoe is het met jou?
Waar ben je geweest?quote:
Redelijkquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Goed of redelijk?
Hier best goed. Vanmorgen gefietst, nu rustig op de bank liggen
Bij die kledingbank?quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Redelijk![]()
Oh heerlijkik zit ook ff op de bank druk geweest vandaag maar was echt leuk !
leuk!quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:50 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja en kerstbakje gemaakt met mams
Ja sleep nu kerstboom naar huisquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Kerstshoppen?
Achter de fiets aan?quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja sleep nu kerstboom naar huis
Met ballen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja sleep nu kerstboom naar huis
Ah, een stukje zou ik wel gesnapt hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
https://www.pinterest.de/scheutentanja/kerstbakjestukjes/
sorryquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, een stukje zou ik wel gesnapt hebben
Nergens voor nodigquote:
Dat zeggen ze allemaal!quote:
Altijd een goed idee.quote:
Als er over is welquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Altijd een goed idee.
En dus morgen ook Chinees?
Komend week helemaal niet volgens mijn weer appquote:
Nee eind volgende week pas weer zon en droogquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komend week helemaal niet volgens mijn weer app
Als het daarna maar genoeg is opgeruimd zodat ik met de auto naar het werk kanquote:
quote:
Eind volgende week? Potverquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee eind volgende week pas weer zon en droog
Schriftelijk en in drievoud graagquote:
quote:
Protesteer met mij...samen staan we sterkquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schriftelijk en in drievoud graag
Komt er een stille tocht?quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Protesteer met mij...samen staan we sterk
Als ze eenmaal branden zal het wel lukken, maar ze aan krijgen wordt wel een dingetjequote:Op zaterdag 9 december 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze blijven branden met dit weer..
Ik zal ze droog bewaren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze eenmaal branden zal het wel lukken, maar ze aan krijgen wordt wel een dingetje
Vertel ons alles!quote:
Klinkt goed..quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
Wifelike over n soort robotvrouwen
Tot nu toe erg veel naakt en erotiek..
@:gianni61 leuk v jou
Hmmquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
Wifelike over n soort robotvrouwen
Tot nu toe erg veel naakt en erotiek..
@:gianni61 leuk v jou
Hier koude handen, maar net eeen ijsje vast gehadquote:
In huis is het heerlijkquote:
Je bent ook niet in mijn huisquote:
Verwarming paar graad hoger zetten, dekentje pakken. Warme douche of iets warms drinkenquote:
Goeie tips welquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verwarming paar graad hoger zetten, dekentje pakken. Warme douche of iets warms drinken
Ergensquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
@:Puzzie waar zagen we van de week ook alweer mooie fakkels?
toepasselijk welquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:47 schreef M_0_0_N het volgende:
@:lovely staat bekend om haar naamliefde
Laat ff weten of die leuk is, staat ook op mijn lijstjequote:
Ah lekker..quote:
Afgehaaktquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laat ff weten of die leuk is, staat ook op mijn lijstje
Jepquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker..![]()
Je vent en kids de deur uit geschopt?
Ah dat heb je soms.. andere keer maar verder kijken dan..quote:
yesquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat heb je soms.. andere keer maar verder kijken dan..
quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
rust in huis. effe wat me-time.....
gisteren trailer van gezien; ook meteen vastgezetquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laat ff weten of die leuk is, staat ook op mijn lijstje
Niet onaardigquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat heb je soms.. andere keer maar verder kijken dan..
Gefeli nog met je papsquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:13 schreef Harrie het volgende:
ik heb heel de middag lekker zitten bieren en toen ff een uurtje geslapen dus voelt het als ochtend
Vertelquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:15 schreef Harrie het volgende:
dank je, owja ik heb ook nog een cadeautje gekregen
Aah liefquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:24 schreef Harrie het volgende:
Ik heb de kaart nog niet open gemaakt maar er zit wat geld in en een half eindejaarslot met eindcijfer 12 dus ik kijk in januari wel wat ik gewonnen heb
Of hij is dit jaar ineens gek gaan doen en dat doet ie al zo lang ik me kan herrinneren niet dus daar zou ik mijn geld niet op inzettenquote:
Hoe ouder hoe gekker zeggen ze wel eensquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Of hij is dit jaar ineens gek gaan doen en dat doet ie al zo lang ik me kan herrinneren niet dus daar zou ik mijn geld niet op inzetten
Die genen heb ik niet van hem hoorquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe gekker zeggen ze wel eens
Daar geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die genen heb ik niet van hem hoor
hoeft ook niet maar het grote verschil tussen hem en mij is dat hij nu al weet waar hij over 3 maanden op zaterdag avond is en wat hij volgende week vrijdag gaat eten terwijl ik niet eens weet waar ik morgen middag bier drinkquote:
Was hij altijd al zoquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoeft ook niet maar het grote verschil tussen hem en mij is dat hij nu al weet waar hij over 3 maanden op zaterdag avond is en wat hij volgende week vrijdag gaat eten terwijl ik niet eens weet waar ik morgen middag bier drink
Dat het een autist is bedoel jequote:Op zaterdag 9 december 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was hij altijd al zo
Of is dat met de jaren zo verandert
Neequote:Op zaterdag 9 december 2023 23:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat het een autist is bedoel jedat heeft ie volgens mij heel zijn leven al
Heel soms als ik bel is ie gewoon thuis en heeft ie tijd voor eenquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Vaak veranderen mensen als ze ouder worden
Ze worden dan wat voorspelbaarder
Wanneer ze wat gaan doen etc
Kijkquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel soms als ik bel is ie gewoon thuis en heeft ie tijd voor eenof
maar die kans is nooit zo groot.
Voorspelbaar is hij volgens mij al zo lang als ie leeft
Besmettelijkquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
wordt het nog erger denk jeof is het besmettelijk
Smakelijkquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahahahahaha bij mij gaat dat niet werken nie
nu eerst ff wat te eten fixen
Goed ideequote:Op zondag 10 december 2023 09:56 schreef Lovely het volgende:
Heb net koffie gepakt met een choco koekje
Thee?quote:Op zondag 10 december 2023 09:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed idee
Al heb ik geen koglffie
Bij jouw altijd tochquote:Op zondag 10 december 2023 09:59 schreef Harrie het volgende:
Mijn vrienden van picnic kwamen zojuist bier brengenwat een toppers zijn het toch
Is het al tijd
Voor?quote:Op zondag 10 december 2023 09:59 schreef Harrie het volgende:
Mijn vrienden van picnic kwamen zojuist bier brengenwat een toppers zijn het toch
Is het al tijd
Dat lijkt maar zoquote:
Ah, dan is t veel koffie drinken?quote:Op zondag 10 december 2023 10:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zoIk neem mijn werk bijvoorbeeld heel serieus dus als ik moet werken drink ik nooit
maar gelukkig werk ik maar 4 dagen dus dan blijft er genoeg tijd over
Als ik moet werken dan zet ik 's morgens wel altijd een pot koffie met dat bronwater van Bacardi dan blijf ik lekker rustig de rest van de dagquote:
quote:Op zondag 10 december 2023 10:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik moet werken dan zet ik 's morgens wel altijd een pot koffie met dat bronwater van Bacardi dan blijf ik lekker rustig de rest van de dag
Helaas aloa dat komt door de opwarming van de aarde.... daardoor blijft de zon steeds vaker weg omdat wij al genoeg warmte hebben hierquote:
Het is herfst, daar komt het door.quote:Op zondag 10 december 2023 10:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Helaas aloa dat komt door de opwarming van de aarde.... daardoor blijft de zon steeds vaker weg omdat wij al genoeg warmte hebben hierhelaas
Ik drink nooit koffie thuisquote:Op zondag 10 december 2023 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Koffie vergeten mee te nemen gisteren?
Beter ook van niet nee..quote:Op zondag 10 december 2023 10:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb dat omgekeerd metdat drink ik nie op het werk nie
nee, niet echtquote:Op zondag 10 december 2023 10:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee want het schijnt lekker naar binnen dus gene verwarming aan nu
[..]
Bij jou niet?
het is wel al beter dan gisterenquote:
Dat is alleen omdat t niet mag..quote:Op zondag 10 december 2023 10:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb dat omgekeerd metdat drink ik nie op het werk nie
Nee hoorquote:Op zondag 10 december 2023 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat t niet mag..
dat de hele dag drinken komt ook niet goedquote:Op zondag 10 december 2023 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat t niet mag..
Ok..quote:Op zondag 10 december 2023 10:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee hoorIn de jaren dat ik niet werkte dronk ik overdag ook bijna nooit bier
moet wel leuk blijven
Wijze woordenquote:Op zondag 10 december 2023 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat de hele dag drinken komt ook niet goed
Onder n dekentje liggenquote:Op zondag 10 december 2023 10:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
arme jijhoe kom je nu de dag door dan
Zal jou eens genieten!quote:Op zondag 10 december 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
Het is zondag
Geniet en niks moet alles mag
Dag
Kom danquote:Op zondag 10 december 2023 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens genieten!
Boodschappen in de baas zijn tijd heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 10 december 2023 11:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb vrijdag ook boodschappen gedaan
Bier halen in de baas zijn tijd
klanten in de zorgquote:Op zondag 10 december 2023 11:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Boodschappen in de baas zijn tijd heb ik ook gedaan.
Zit in de zorg en klant had geen koffie meer.
Snap je dat niet?quote:
Heyquote:Op zondag 10 december 2023 11:34 schreef Harrie het volgende:
H
[..]
Had ik vanmorgen om 9.38 uur al
Hoi jij
En soms doe je even boodschappen voor zequote:Op zondag 10 december 2023 11:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jawel, klanten zijn mensen die geld betalen voor producten of diensten.
ik haat ze nog harder dus ik laat mijn boodschappen bezorgenquote:Op zondag 10 december 2023 11:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hey
Ik haat mensen dus ik doe altijd boodschappen op zondagochtend 11 uur. Dan zijn er weinig mensen
quote:Op zondag 10 december 2023 11:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik haat ze nog harder dus ik laat mijn boodschappen bezorgen
Ik ga geen vrijwilligerswerk doen voor onbekendenquote:Op zondag 10 december 2023 11:51 schreef Harrie het volgende:
Nou oke ik zal het heel kort ff toelichten dan.
Sinds zorgbehoevende in NL door de verzekeringsmaffia gezien worden als kostenpost en door diverse organisaties die tegen belachelijke tarieven diensten proberen te leveren die niks met zorg te maken hebben maar onder een of andere code wel als zodanig gedeclareerd kunnen worden CashCow, heb ik er heel veel moeite mee als die zorgbehoevende mensen klant worden genoemd.
Niks persoonlijks verder..... mijn frustratie (terwijl ik er zelf niet eens echt mee te maken heb)
misschien later ooitquote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga geen vrijwilligerswerk doen voor onbekenden
gelijk heb jequote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nope, die tijd heb ik wel gehadquote:
Hier nietquote:Op zondag 10 december 2023 11:20 schreef Harrie het volgende:
Poeh poeh het gaat niet over Sinterklaas want die komt altijd wel gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
maar begrijpend lezen is wel een dingetje geworden tegenwoordig daar maak ik me dan wel weer zorgen overquote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef drakin het volgende:
[..]
ik had het meer over mezelfquote:
Jij denk gelijk dat ik voor een organisatie werk die misbruik van zorgbehoefte maakt.quote:Op zondag 10 december 2023 11:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar begrijpend lezen is wel een dingetje geworden tegenwoordig daar maak ik me dan wel weer zorgen over
Lieve schat dat denk ik helemaal niet en heb ik nooit gedacht ookquote:Op zondag 10 december 2023 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij denk gelijk dat ik voor een organisatie werk die misbruik van zorgbehoefte maakt.
Zonder mij konden deze mensen dus ongelukkig in een tehuis zitten of creperen.
Nu hebben ze zelf de keus gemaakt om een onbekende in huis te laten om dat te doen wat ze zelf niet meer kunnen zodat ze nog thuis kunnen blijven wonen.
beetje vreemde illustratie wel.quote:Op zondag 10 december 2023 12:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieve schat dat denk ik helemaal niet en heb ik nooit gedacht ook
Wat ik probeerde uit te leggen dat als ik de combinatie van klanten en zorg lees in alleen $$$$ zie.
Het is nogmaals totaal niks persoonlijks naar jou toe en ik geloof ook echt wel dat er nog mensen zijn die zorg bieden ipv alleen maar diensten leveren
ter illustratie een hoer heeft klanten een restaurant gasten
Laat gaan laat gaan.quote:Op zondag 10 december 2023 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje vreemde illustratie wel.
Voor iemand die in de zorg werkt zijn zorgbehoevende gewoon klanten. Zij worden er voor betaald om voor deze mensen te zorgen. Als ze niet betaald werden konden ze die zorg nooit bieden
Of cliëntenquote:Op zondag 10 december 2023 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor iemand die in de zorg werkt zijn zorgbehoevende gewoon klanten. Zij worden er voor betaald om voor deze mensen te zorgen. Als ze niet betaald werden konden ze die zorg nooit bieden
Ik ga geen gast zeggen tegen 90 plussersquote:Op zondag 10 december 2023 12:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieve schat dat denk ik helemaal niet en heb ik nooit gedacht ook
Wat ik probeerde uit te leggen dat als ik de combinatie van klanten en zorg lees in alleen $$$$ zie.
Het is nogmaals totaal niks persoonlijks naar jou toe en ik geloof ook echt wel dat er nog mensen zijn die zorg bieden ipv alleen maar diensten leveren
ter illustratie een hoer heeft klanten een restaurant gasten
komt op hetzelfde neer toch?quote:
is ook raar als jij bij hun thuis komtquote:Op zondag 10 december 2023 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga geen gast zeggen tegen 90 plussers
Komt wel wat asociaal over jaquote:Op zondag 10 december 2023 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga geen gast zeggen tegen 90 plussers
Een bakker heeft klantenquote:Op zondag 10 december 2023 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allemaal hoerenquote:Op zondag 10 december 2023 12:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Een bakker heeft klanten
Een winkel heeft klanten
Een webdesigner heeft klanten
Een it bedrijf heeft klanten
Zijn ook te vergelijken met een hoer dus
Is hetzelfde, alleen moet je bij client steeds puntjes typen of gekke bekken trekkenquote:
Je hoeft mij niet te overtuigen dat de ouderenhandel noodzakelijk is hoor, hoef je van mij geen gekke bek voor te trekken.quote:Op zondag 10 december 2023 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Is hetzelfde, alleen moet je bij client steeds puntjes typen of gekke bekken trekken
Het is geen handelquote:Op zondag 10 december 2023 13:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen dat de ouderenhandel noodzakelijk is hoor, hoef je van mij geen gekke bek voor te trekken.en puntjes die leest ook niemand meer tegenwoordig.
Een punt maken is een ander ding
Is echter helemaal niet andersquote:
Nee, hier niet in ieder geval.quote:
Dat is fijnquote:Op zondag 10 december 2023 13:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, hier niet in ieder geval.
Mijn pa zit in een verzorgingshuis, maar daar hebben ze aardig en goed personeel.
Daar heb je wel een punt iddquote:Op zondag 10 december 2023 13:48 schreef aloa het volgende:
Sowieso weinig slechte ervaringen met zorg. Soms moet je dingen ook zelf aangeven en niet verwachten dat ze alles maar aan je kunnen zien.
Elke keer als ik daar naar binnen loop denk ik dat ook. Als je je laatste jaren zo moet levenquote:Op zondag 10 december 2023 13:48 schreef Lovely het volgende:
Daar zou ik wel bang voor zijn, mochten mij of een van mijn ouders en een verzorgingstehuis terecht komen..
Helaas is het dat tegenwoordig wel.quote:
Mwa liever niet, maar helaas heb je die keuze niet..quote:Op zondag 10 december 2023 13:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Elke keer als ik daar naar binnen loop denk ik dat ook. Als je je laatste jaren zo moet leven
Mijn klanten/clienten met puntjes hebben soms thuiszorg en die gaan idd enkel kousen aantrekken, medicijnen geven en hup naar de volgende (soms een kort praatje maar daar is eigenlijk geen tijd voor)quote:Op zondag 10 december 2023 13:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Helaas is het dat tegenwoordig wel.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die in de zorg werken die hun klanten niet als handel zien. Zo dan
De thuiszorg is vaak snel weer weg idd.quote:Op zondag 10 december 2023 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn klanten/clienten met puntjes hebben soms thuiszorg en die gaan idd enkel kousen aantrekken, medicijnen geven en hup naar de volgende (soms een kort praatje maar daar is eigenlijk geen tijd voor)
Ik kom vanuit de mensen zelf, kook voor ze, doe een spelletje, ga even boodschappen doen. Soort tussenoplossing tussen de zorg en de familie.
Er zijn ook wel erg veel zorgbehoevenden en te weinig thuiszorgersquote:Op zondag 10 december 2023 13:55 schreef aloa het volgende:
[..]
De thuiszorg is vaak snel weer weg idd.
Kunnen ze niks aan doen idd.quote:Op zondag 10 december 2023 14:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook wel erg veel zorgbehoevenden en te weinig thuiszorgers
Goeie handel denk ikquote:Op zondag 10 december 2023 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn klanten/clienten met puntjes hebben soms thuiszorg en die gaan idd enkel kousen aantrekken, medicijnen geven en hup naar de volgende (soms een kort praatje maar daar is eigenlijk geen tijd voor)
Ik kom vanuit de mensen zelf, kook voor ze, doe een spelletje, ga even boodschappen doen. Soort tussenoplossing tussen de zorg en de familie.
quote:
De patiënten bedoel je?quote:Op zondag 10 december 2023 14:22 schreef drakin het volgende:
En de empathieloze mensen weren uit de zorg
quote:
Wie is er boos? Ik ben niet boos geweest nog vandaagquote:
quote:
Voor mij vallen eten koken, een spelletje doen en even naar de winkel niet onder zorgquote:Op zondag 10 december 2023 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Kunt niet terug naar hoe het was. Zelfs als ziekenfonds terugkomt gaan ze er geld op willen verdienen..quote:Op zondag 10 december 2023 14:21 schreef aloa het volgende:
Gewoon ziekenfonds weer terug. Sinds die verzekeraars het hebben overgenomen is het bergafwaarts gegaan.
Wat moet het dan zijn, een hobby?quote:Op zondag 10 december 2023 14:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wie is er boos? Ik ben niet boos geweest nog vandaag
Waar ik moeite mee heb is dat zorg als handel wordt gezien (Of het gewoon is)
Dat ik klanten kut vind klinken als het over zorgbehoevende gaat.
Heb het nergens over een persoon en of die wel of niet goed zijn/haar zorg verleent....... maar......
[..]
[..]
Voor mij vallen eten koken, een spelletje doen en even naar de winkel niet onder zorgdat is handel ontstaan door gebrek aan respect voor onze ouderen door onze overheid.
Of ik nu denk dat elke persoon die daarin werkzaam is er nu de draak mee steektNee hoor helemaal niet zelfs.
Maar waar het over begon was dat ik er moeite mee heb dat je mensen die zorg nodig hebben klanten noemt en dat gaat niet veranderen, nu niet en nooit niet, ik hang mezelf nog eerder op dan dat ik dat normaal ga vinden
Oké..quote:Op zondag 10 december 2023 14:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wie is er boos? Ik ben niet boos geweest nog vandaag
Waar ik moeite mee heb is dat zorg als handel wordt gezien (Of het gewoon is)
Dat ik klanten kut vind klinken als het over zorgbehoevende gaat.
Heb het nergens over een persoon en of die wel of niet goed zijn/haar zorg verleent....... maar......
[..]
[..]
Voor mij vallen eten koken, een spelletje doen en even naar de winkel niet onder zorgdat is handel ontstaan door gebrek aan respect voor onze ouderen door onze overheid.
Of ik nu denk dat elke persoon die daarin werkzaam is er nu de draak mee steektNee hoor helemaal niet zelfs.
Maar waar het over begon was dat ik er moeite mee heb dat je mensen die zorg nodig hebben klanten noemt en dat gaat niet veranderen, nu niet en nooit niet, ik hang mezelf nog eerder op dan dat ik dat normaal ga vinden
patienten zijn wappies?quote:Op zondag 10 december 2023 14:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Die heb je ookvan die wappies, die alles beter weten en het personeel bedreigen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |