Het nieuwe toverwoord van radicaal links:quote:Op zondag 10 december 2023 06:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jawel hoor! Het hangt van de context af
Doei![]()
“Het verkrachten van de vrouwen en het afsnijden van de borsten moet je in CONTEXT zien”quote:Op zondag 10 december 2023 09:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het nieuwe toverwoord van radicaal links:
CONTEXT!!
Exact, je kan gewoon prima voor genocide zijn, zolang de context maar in orde is, en je zit helemaal safe.quote:Op zondag 10 december 2023 09:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
CONTEXT!!
Ik kan nu de straat opgaan en de eerste de beste marokkaan neerknallen.quote:Op zondag 10 december 2023 09:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Exact, je kan gewoon prima voor genocide zijn, zolang de context maar in orde is, en je zit helemaal safe.
Zo werkt dat kennelijk
In feite was dat gewoon verzet he, in dat licht bezien. Mooi wel, dat progressieve, mijn ogen zijn helemaal openquote:Op zondag 10 december 2023 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Hitlers speech in 1938 moet je ook gewoon in context zien.
Nee geen Marokkaan he, dan klopt de context niet, je moet wel een jood afknallen, of een leraar overhoop steken, dat kan ook.quote:Op zondag 10 december 2023 09:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik kan nu de straat opgaan en de eerste de beste marokkaan neerknallen.
Ja context, ze terroriseren ons al decennia...
Het was een vrijheidsstrijder.quote:Op zondag 10 december 2023 09:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
In feite was dat gewoon verzet he, in dat licht bezien. Mooi wel, dat progressieve, mijn ogen zijn helemaal open
Con-text mooi woord... houden we erin
Dat is andersom ook als de Palestijnen stoffige dode kinderen laten zien. Dan is de context ook belangrijkquote:Op zondag 10 december 2023 09:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
CONTEXT!!
Zal nooit vergeten hoe de vrijheidsstrijders van het Duitse verzet Polen een harde slag toediende in de strijd om levensruimte in '39quote:
In de juiste context gezien was Hitler gewoon een vrijheidsstrijder. Net zoals Hamas.quote:Op zondag 10 december 2023 09:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
In feite was dat gewoon verzet he, in dat licht bezien. Mooi wel, dat progressieve, mijn ogen zijn helemaal open
Con-text mooi woord... houden we erin
Je zal maar in een pro-Palestina mars hebben meegelopen waar ze Hamas vlaggen lieten wapperen. Ben je opeens voor een islamitisch kalifaat aan het marcherenquote:Op zondag 10 december 2023 09:28 schreef Cuendillar het volgende:
Hamas Leaders: Our Goal Is Establishment Of Global Islamic Caliphate, Not Just Liberation Of Palestine
https://www.memri.org/rep(...)liberation-palestine
Ben ik toch benieuwd naar de context.
Slava Palestina!!!quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, het bezetten van andere gebieden.
En het bombarderen van onschuldige burgers onder het mom van ''militaire'' doelen.
Genocide plegen tegenover Oekraïners, genocide plegen tegenover Palestijnen.
Begrijp je de overeenkomsten nu?
quote:Op zondag 10 december 2023 09:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Je moet de Totalen Kriegspeech van Goebbels natuurlijk wel in de juiste context zien.
quote:Op zondag 10 december 2023 09:54 schreef Mylene het volgende:
Kennelijk een VN medewerker die probeerde weg te zwemmen uit zo’n tunnel. En eentje van UNRWA.
[ twitter ]
de gewelddadige aanvallen van de kolonisten in de west bank met bescherming van het IDF wordt ook gekwalificeerd als terrorisme. Is context dan nog steeds een vies woord?quote:Op zondag 10 december 2023 09:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten hoe de vrijheidsstrijders van het Duitse verzet Polen een harde slag toediende in de strijd om levensruimte in '39
Er zijn blijkbaar 13.000 unrwa medewerkers. Wat een achterlijk duur onontwikkeld gebiedquote:Op zondag 10 december 2023 09:54 schreef Mylene het volgende:
Kennelijk een VN medewerker die probeerde weg te zwemmen uit zo’n tunnel. En eentje van UNRWA.
[ twitter ]
Die van UNWRA gaat vast over het verdelen van het voedsel.quote:Op zondag 10 december 2023 10:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar 13.000 unrwa medewerkers. Wat een achterlijk duur onontwikkeld gebied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |