Jawel, want die gaat ook vlees eten, autorijden, kinderen maken, werken, recreëren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een vluchteling stoot niet zoveel stikstof uit.
Tsja, als dat allemaal verwijderd wordt, dan heeft het voor mij ook niet meer zo'n zin (niet dat het al veel zin heeft om over politiek te praten op het internet, maar dat daargelaten) om er verder over te gaan. Dan wens ik iedereen het beste en dat men hun voordeel er maar mee doet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer dat jouw andere leuk geschreven rants verwijderd zijn.![]()
Op Kopenhagen na heeft Nederland veel grotere steden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Doe het eens op oppervlakte en absolute aantallen.
Een van de dichtstbevolkte landen hier.
En Denemarken heeft maar 5 miljoen inwoners. Dus we hebben d'r hier 3x zoveel.
Excuustruus.
Het zijn ook niet alleen asielzoekers en gelukszoekers (wel een groot deel) maar bevolkingsgroei is de laatste jaren boven de 100.000 per jaar (vorig jaar zelfs ruim 220.000, dat heeft dan wel grotendeels met de oorlog in Oekraine te maken). En als we niets doen (lees pappen en nathouden) dan gaat het alleen maar harder stijgen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Delft heeft 80000 inwoners, zoveel vluchtelingen komen er niet bij.
Het gras is uiteraard altijd groener bij de buren…quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Opvallend Denemarken een hoger percentage heeft, terwijl het asielbeleid daar zo wordt bejubeld door Wilders aanhangers.
Wat ik zag, las ik graag.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Tsja, als dat allemaal verwijderd wordt, dan heeft het voor mij ook niet meer zo'n zin (niet dat het al veel zin heeft om over politiek te praten op het internet, maar dat daargelaten) om er verder over te gaan. Dan wens ik iedereen het beste en dat men hun voordeel er maar mee doet.
Ging me vooral om de schrijfstijl en humor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik kan me ook altijd erg vinden in tirades met allerlei persoonlijke aanvallen.
Een kinderhand is gauw gevuld blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ging me vooral om de schrijfstijl en humor.
Drenthe is geen land, Nederland wel.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Drenthe is het niet zo dichtbevolkt.
Dat is niet de enige oplossing, we kunnen overschakelen naar het Deens model, Denemarken is net zo welvarend als Nederland me dunkt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat kan prima, moeten we wel even onze welvaart afschalen naar pakweg Bulgaars niveau.
Nogmaals, het gaat niet om bevolkingsdichtheid.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Drenthe is geen land, Nederland wel.
Hoe zie je die overschakeling precies voor je, gezien de politieke realiteit waarbij dit vraagt om een rigoureuze herziening van de EU?quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is niet de enige oplossing, we kunnen overschakelen naar het Deens model, Denemarken is net zo welvarend als Nederland me dunkt.
alles kan in principe, of de te vormen coalitie het ermee eens is dat is een tweede of derdequote:Op zaterdag 9 december 2023 21:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hoe zie je die overschakeling precies voor je, gezien de politieke realiteit waarbij dit vraagt om een rigoureuze herziening van de EU?
De coalitie heeft er vermoedelijk sowieso geen verstand vanquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alles kan in principe, of de te vormen coalitie het ermee eens is dat is een tweede of derde
ok , de volksvertegenwoordigers weten en niks van, en jij welquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De coalitie heeft er vermoedelijk sowieso geen verstand van
Zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ok , de volksvertegenwoordigers weten en niks van, en jij wel![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was het mantra dacht ik van de achterban van de door jou geliefde partijen als BBB en NSC? Steeds de volgende messias, omdat de bestaande kliek het niet zou snappen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ok , de volksvertegenwoordigers weten en niks van, en jij wel![]()
![]()
![]()
![]()
volksvertegenwoordigers ,die nemen besluiten ook namens jou , of dat nu is het sluiten van alle bejaardenhuizen of het in de sloot flikkeren van 30 miljard euro voor stikstof of het optuigen van een supernivellerend toeslagenstelsel of het verpatsen van alle tanks voor een schijntjequote:Op zaterdag 9 december 2023 22:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit was het mantra dacht ik van de achterban van de door jou geliefde partijen als BBB en NSC? Steeds de volgende messias, omdat de bestaande kliek het niet zou snappen.
Wat apart dat Italië zo laag staat.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sneuneus jankverhaaltje weer:
[ afbeelding ]
Nederland heeft relatief weinig vluchtelingen.
Ja, hier de cijfers voor de aanvragen in 2022quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat apart dat Italië zo laag staat.
Hoeft ze ook niet, want als ze gewoon de andere kant opkijkt heeft zij nergens last van. Bovendien zou zij dan minpunten scoren bij de ''mainstream'' media en overige ''linkse'' ivoren toren bewoners.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb Claudia de Breij nog nooit horen roepen "homohatende vluchtelingen welkom".
De PVV heeft echt heel dik gewonnen maar alsnog kom je heel zuur en boos over. Waar zit voor jou nog de ruimte?quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:52 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hoeft ze ook niet, want als ze gewoon de andere kant opkijkt heeft zij nergens last van. Bovendien zou zij dan minpunten scoren bij de ''mainstream'' media en overige ''linkse'' ivoren toren bewoners.
Zo heb ik bijvoorbeeld Claudia de Breij nog nooit gebruik zien maken van haar bekendheid (op tv/ vanaf het podium / social media) om aandacht te vragen voor homoseksuele asielzoekers die door moslims weg gepest/bedreigd in AZC's werden. Of/en vrouwen die onderdrukt worden omdat ze vast zitten in de klauwen van de islamitische ideologie. Terwijl ze wel openlijk ageert tegen (extreem/radicaal) rechts.
En dat maakt haar heel vies hypocriet.
Evenals de ''mainstream'' media en alle andere overige ''linkse'' ivoren toren bewoners.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De PVV heeft echt heel dik gewonnen maar alsnog kom je heel zuur en boos over. Waar zit voor jou nog de ruimte?
Klopt alleen niets van want in 2021 waren er maar 2099 asielaanvragen. Ze zullen het wel weer op een hoop hebben gegooid met arbeidsmigranten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Opvallend Denemarken een hoger percentage heeft, terwijl het asielbeleid daar zo wordt bejubeld door Wilders aanhangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |