SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Dotteke op 11-12-2023 21:22:25 ]
Het lijkt erop dat je deels gelijk had want er komen gewoon 3 mensen tegelijk binnen om 3 mensen tegelijk te vervangen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:21 schreef freaky40 het volgende: [..] Lovereality heeft weer hun eigen 'realiteit' en geven er hun eigen draai aan zoals wel zo vaker zonder enige kennis, ik heb dat vanuit het programma niet vernomen dat de 2 voor Kaylee en Sylvia in de plaats komen. Het feit is dat die 2 nieuwe voor Kaylee en de winnaar van de 100.000 komen, dus Jennemie.
Meteen samen een bondje vormen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jasmijn krabbelt niet terug dus .. Ik tel 4 nieuwe gezichten
ja idd, kunnen ze gelijk doorquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Meteen samen een bondje vormen zou ik zeggen.
Of je moet naast mn schoonmoeder zitten… zit je ook dichtbij een ton..quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Zo dicht bij een ton zitten gaat je de rest van je leven niet meer gebeuren.
Thnxquote:
komen drie dames en 1 man inquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:16 schreef Moira het volgende:
Maar ben wel benieuwd of ze dit plaatsje nu ook de rest vd maand leeg houden, dus weer 1 groepje met 3 man, of dat ze voorafgaand aan de volgende ceremonie nog een reserve 4e hebben.
zie dat nog wel gebeurenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
dom als Mel in de groep bij Beau komt, nooit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |