Hier al een paar dagen miezerig regen het lijkt niet te stoppen, ja 5 tellen en dan weerquote:
Hier is alles gruwelijk natquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig niet gruwelijk nat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is alles gruwelijk natOhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wordt het welquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig niet gruwelijk nat.
Als het zondag maar droog is, dan gaan we met de buurt een kerstboom versieren die hier voor op het grasveldje staatquote:
Hier niet, maar misschien daar wel.. zou wel fijner zijn iddquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het zondag maar droog is, dan gaan we met de buurt een kerstboom versieren die hier voor op het grasveldje staat
Ja volgens buienradar is het op die tijd droog. Maar dat kan zo maar veranderen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier niet, maar misschien daar wel.. zou wel fijner zijn idd
Yepquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens buienradar is het op die tijd droog. Maar dat kan zo maar veranderen.
Het mag van mij dan wel sneeuwenquote:
NEEquote:
HIER toch wel is ver weg bij jouquote:
Owww zo jammerquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij nader inzien ben ik ook hier weer weg
Ik haat sneeuwquote:
Ik niet ik hou der vanquote:
Geef mijn portie maar aan Dot!quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geef mijn portie maar aan Dot!
ik ben bij de slijterij geweestquote:
Weet ik lieverdquote:
ik wilde het je laten zien maar "imgbb is down for maintenance "quote:
Gebruik je deze https://postimages.org/nl/quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde het je laten zien maar "imgbb is down for maintenance "
Het zit er bijna opquote:
quote:
Oeh Dotje tochquote:
that could workquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebruik je deze https://postimages.org/nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
that could workKerstpakket?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
noem het hoe je wil. Het gaat mij de kerst wel door helpenquote:
Oeps de verkeerde moest deze zijnquote:
[..]
that could workJij komt niet om van de dorstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
that could workjaaaaa kompel en tongerlo heb ik oookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je die drinken? gaan we die samen drinken?
online![]()
ik probeer ze tot het weekend van kerst te bewarenquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
jaaaaa kompel en tongerlo heb ik oook
Wanneer ga je die drinken? gaan we die samen drinken?
dan ga ik dat ook doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer ze tot het weekend van kerst te bewaren
Ohwquote:
HALT! POLIZEI!quote:
te veel drank en bier bestaat toch nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Teveel drank
Teveel bier
Teveel cola
En een hele grote Spaanse hamquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
[..]
HALT! POLIZEI!
Voor iemand die zelf niet drinktquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel drank en bier bestaat toch niet
Yumquote:
Nee dan heet het 'genoeg'quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel drank en bier bestaat toch niet
1 minuutje nogquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die staat nu met haar jas aan te trepelen bij de prikklok denk ik
Dat heb ik nog nooit gegeten, heb je dat zelf gemaakt?quote:
Dat weet ik dan weer niet eigenlijk, eet wel eens salade van kreeftquote:
Heb dat nooit gegeten, inktvis wel maar dat vind ik dan zo taaiquote:
Inktvis sla ik ook wel overquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat nooit gegeten, inktvis wel maar dat vind ik dan zo taai
Was wel lekker nu zo kip rollade als hoofdgerecht met aardappel kroontjes.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Is dat wat?
Heb ik nog nooit gehad. Zowel de soep als kreeft.
SLa het meeste over, proef het altijd wel eerst maar haak altijd afquote:
Denk niks voor mij, hou niet zo van pittig hahaquote:
Precies.quote:
Idem.quote:
quote:
ik had lekkere yildriz tzazikiquote:
Altijd een beetje beslag weghalen; ziet het eruit als postelastiek dan zit je goed.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
In sommige kust streken in eurupa krijg je varkensdarmen ipv van inktvis ringen omdat de substantie hetzelfde is maar het eerste is veel goedkoper.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Altijd een beetje beslag weghalen; ziet het eruit als postelastiek dan zit je goed.
En/of zuignapjes natuurlijk![]()
Het is nog geen kerstquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:49 schreef Mazikeen het volgende:
Fuck vandaag begonnen met kuur van 7 dagen. Dus tm donderdag
De 2 dagen erna mag ik ook geen alcohol
Damn
Je kan hetquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:49 schreef Mazikeen het volgende:
Fuck vandaag begonnen met kuur van 7 dagen. Dus tm donderdag
De 2 dagen erna mag ik ook geen alcohol
Damn
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:03 schreef Mazikeen het volgende:
Naja dan maar gamen met pepsi max citroen
Adios
Is ook lekker, dan maar denken dat er alcohol in zitquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:03 schreef Mazikeen het volgende:
Adios
Toch werkt dat nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook lekker, dan maar denken dat er alcohol in zit
Ben je niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wedden dat je gaat winnen!quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:03 schreef Mazikeen het volgende:
Adios
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je niet!
Ben je niet!
Ben je niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jammquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:03 schreef Mazikeen het volgende:
Adios
En nu? languit op de bank?quote:
zo laatquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eerst naar huis.. eten bedenken.. en dan inderdaad helemaal niks meer..
quote:
Lief van jequote:Op vrijdag 8 december 2023 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja..
Werk moet wel beetje af
Anders vervelend voor collega
Lievv!!!quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja..
Werk moet wel beetje af
Anders vervelend voor collega
Heej jij bent er ook weerquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef Shii het volgende:
Ze zijn er weer![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel @:Xilia![]()
Ehm, wie/wat/waar?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef Shii het volgende:
Ze zijn er weer![]()
[ afbeelding ]
Yay!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef Shii het volgende:
Ze zijn er weer![]()
[ afbeelding ]
De site waar ik altijd de smilies vandaan haal was offline. Maar inmiddels weer in de lucht.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, wie/wat/waar?
De kerstsmileys?
Ow en hi Shii![]()
Ow - ikke deze, maar ook niet bereikbaar idd...?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
De site waar ik altijd de smilies vandaan haal was offline. Maar inmiddels weer in de lucht. [ afbeelding ]
Pirk is nu Hallon geworden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow - ikke deze, maar ook niet bereikbaar idd...?
https://pirk.nl/
Die hallon maar eens proberen dan.
https://hallon.nl/smilies/quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:09 schreef Sally het volgende:
hm, moet je daar de hele naam van de url van weten? want alleen https://hallon.nl/ doet niks
Helaaaaaaasssssssssquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow - ikke deze, maar ook niet bereikbaar idd...?
https://pirk.nl/
Die hallon maar eens proberen dan.
https://hallon.nl/smilies/quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:09 schreef Sally het volgende:
hm, moet je daar de hele naam van de url van weten? want alleen https://hallon.nl/ doet niks
Thnx, heldin!quote:
Is deze user wie ik denk dat het isquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef Shii het volgende:
Ze zijn er weer![]()
[ afbeelding ]
Floryquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is deze user wie ik denk dat het is
O dat is wel lekkerquote:
O dat is helemaal lekker, had ik laatst ook een keer gedaan. Je proeft het echt welquote:
Veel lekkerder iddquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is helemaal lekker, had ik laatst ook een keer gedaan. Je proeft het echt wel
Dat is het enige wat ik van MacDonalds lekker vind.quote:
De kaas van de markt is ook altijd lekkerder dan die voorverpaktequote:
Kan ik van t weekend wel doen op een broodjequote:Op vrijdag 8 december 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Walnootjes en wat honing erop
Njommm
En dan heel even in de ovenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ik van t weekend wel doen op een broodje
En dan een stukje zure appel er bij doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ik van t weekend wel doen op een broodje
Ik vind alles lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik van MacDonalds lekker vind.
Of het broodje alleenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan heel even in de oven
Oehhhh smikkelen
Kan idd ookquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan een stukje zure appel er bij doen
Nog beter tochquote:
Beide lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:51 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik dan weer smaakvoller dan brie.
Smaken verschillen.
Heerlijk! Of zo'n Italiaanse bol onthoofden en vullen met kaas en dan in de ovenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide lekker
Camambert is ook lekker in de oven doen
En dan kan je met breek brood erin dippen
Nou nou, wat agressiefquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk! Of zo'n Italiaanse bol onthoofden en vullen met kaas en dan in de oven
Een broodje, geen helmquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, wat agressief
Ik moet hem eerst preparerenquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, hup @:greysbones![]()
Lekker plakjes van je jambon afschaven
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst prepareren
In de houder
Het vel/vet eraf
Maarrrrrr
Wel een goed idee
Kijk je uit met snijden?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst prepareren
In de houder
Het vel/vet eraf
Maarrrrrr
Wel een goed idee
Oh, daar wel een plakje voor mij afquote:
Kan hoorquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, daar wel een plakje voor mij af
Dat zal wel niet het meest scherpe mes zijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit een mes bij
Maar er is ook nog taart
Bohquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit een mes bij
Maar er is ook nog taart
Jawel dusquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zal wel niet het meest scherpe mes zijn
quote:
Je moet eerst de kinderbeveiliging er af halen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de jumbo verkopen ze fuet worsten met een mes. Als je die worst daarmee probeert te snijden, breekt die uit het handvat
Komt ook uit Duitsland dit hequote:Op vrijdag 8 december 2023 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de jumbo verkopen ze fuet worsten met een mes. Als je die worst daarmee probeert te snijden, breekt die uit het handvat
Wat kostte het? Hier ook wel eens gezien, maar een hele ham vind ik wat veel in mn eentjequote:
60 euroquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat kostte het? Hier ook wel eens gezien, maar een hele ham vind ik wat veel in mn eentje
Dat is te doenquote:
Klaar voor het weekend?quote:
Wilde plannen?quote:
Nee ben niet zo wildquote:
Wie of wat is Marley?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee ben niet zo wild![]()
Morgen met mijn moeder langs de vrouw die Marley af en toe opvangt, zij heeft een kledingbank en heeft een speciale kerstmiddag georganiseerd dus echt zin daar even heen te gaan!!
Marley is mijn hondquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie of wat is Marley?
En dat klinkt wel gezellig
Nice. Wat is het voor een hond?quote:
Wat leuk ❤❤❤quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee ben niet zo wild![]()
Morgen met mijn moeder langs de vrouw die Marley af en toe opvangt, zij heeft een kledingbank en heeft een speciale kerstmiddag georganiseerd dus echt zin daar even heen te gaan!!
Een wafwaf.quote:
Kruising friese stabij, heide wachtel en boerenfox.quote:
Blaf me niet zo afquote:
Ah een "zegt me helemaal niks"quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:37 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Kruising friese stabij, heide wachtel en boerenfox.
Waarin ze echt het uiterlijk van een friese stabij heeft maar het formaat van een boerenfox.. Echt een lieverd
Jij wel wilde plannen??
Ik ben niet zo handig in foto's plaatsen anders had ik een MarleyMoonspam gedaanquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah een "zegt me helemaal niks"
En nope, ik ben saai. Misschien morgen even naar Maastricht om mezelf aan kerstcadeau te kopen
Ja, nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig in foto's plaatsen anders had ik een MarleyMoonspam gedaan
Oeee spannend, ben benieuwd wat je koopt. Soms het dat echt leuk een cadeautje voor je zelf kopen
Hoop ik ook voor je. Zal beter zijn dan dat gemiezerquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik benieuwd
En ik heb wel wat dingen in gedachte, maar hoop dat het morgen eens een beetje droog is om te gaan fietsen
Hij heeft gewoon zn eigen instaquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Gelukt met de marleyspamsoort van
pfff dat mij dat nooit goed lukt.
Jij kan dit zelf blijkbaar ook gewoonquote:
Thanksquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij kan dit zelf blijkbaar ook gewoon
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij kan dit zelf blijkbaar ook gewoon
Welke hapjes kunnen we jou blij mee maken?quote:
Ik vind t gewoon niks bijzondersquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
Moet je ook een goede halen
Niet van de supermarkt
Macquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
Maar goed. Ik hou van macdonalds dus heel goede smaak heb ik niet
Is op momenten ook erg lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
Maar goed. Ik hou van macdonalds dus heel goede smaak heb ik niet
Lekker maar niet te veelquote:
quote:
Ik voorzie een Mc-date aankomen...?quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:22 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik voorzie een Mc-date aankomen...?
![]()
Uiterste nood-gevalletje hier...quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker maar niet te veel
Ja, jullie 2'tjes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |