SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
En dan dachten er users aan een 10-0.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Volendam een puntje wel genoeg vindt
Daar schiet je toch ook niet heel veel mee op ten opzichte van wat er nu loopt?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondertussen zit Lingr nog altijd op de bank.
Jij snapt er niet zoveel van.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar schiet je toch ook niet heel veel mee op ten opzichte van wat er nu loopt?
Het is precies vergelijkbaar met Groningen-thuis afgelopen maart hoor. Dit soort potjes met elf man in het strafschopgebied zijn gewoon verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
Echt sinds Dickie niet meer zon belachelijk slechte wedstrijd gezien
Als je denkt dat het niet erger kanquote:
Voorkeur voor een brug?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun komt ipv Lingr.
Schiet mij maar van een brug.
FOK en een nieuwe layout.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
Feyenoord en corners.
Noem een meer komisch duo.
Hmkaay, juist daar heb je te weinig kwaliteit lopen.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij snapt er niet zoveel van.
Dilrosun en de winnendequote:Op donderdag 7 december 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
Feyenoord en corners.
Noem een meer komisch duo.
Maar ik gun Jan Smit zijn gelijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord verdient eigenlijk niet om dit misbaksel van een wedstrijd te winnen
Nou ja het zou niet tegen de verhoudingen in zijn (lol)quote:Op donderdag 7 december 2023 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord verdient eigenlijk niet om dit misbaksel van een wedstrijd te winnen
Wel.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:48 schreef Haringkop het volgende:
Ueda is ook niet heel technisch he
Feyenoord creëert geen kut, dan verdien je helemaal niksquote:Op donderdag 7 december 2023 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja het zou niet tegen de verhoudingen in zijn (lol)
Ze verdienen wel eens een lelijke wedstrijd te winnen.
Vrij gortig.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen idee waar die 6 vandaan komt.
Wieffer kwam van Excelsior.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen idee waar die 6 vandaan komt.
Dat de grootste bestuurlijke en sportieve crisis ondergaat.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We staan na 90 minuten op 1-1 tegen FC Volendam.
Wat oneerbiedig tegen een vriendelijke jongen.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom valt Dilrosun in.
Laat dan user fetx invallen
Maar het is wel een 6.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wieffer draagt niet rugnummer 6
@Zipportal had dit voorspeld.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
En nu regent het.
We spelen nooit goed als het regent.
Wat een kopbal hè van Santi, technisch knap.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:56 schreef Pistolero het volgende:
Dit was zo wanstaltig slecht dat ik eigenlijk amper blij kan zijn met deze 3 punten.
Je weet dat hij het gewoon gaat zeggen hoor. Laat je niet gek maken door Arne, makker.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Slot het excuus gaat gebruiken dat moeilijk voetballen was in die volle 16 word ik gek.
Nou ja, tegen de nr18 van vorig seizoen had je ook zo’n potje.quote:
Ik doe ook feesten en partijen, mensenquote:Op donderdag 7 december 2023 22:53 schreef Qarrad het volgende:
Al krijgen ze 12 minuten erbij...
Ik zie m er niet meer ingaan
Graag gedaan boysquote:Op donderdag 7 december 2023 22:55 schreef Erasmus het volgende:
Braziliaanse Leerdam die de winnende scoort heb ik al een tijdje uit mijn hoofd.
Ontsnapping?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef Coco het volgende:
Ik feliciteer mijn Feyenoord vrienden met deze ontsnapping![]()
Jullie weten wie jullie zijn.
quote:Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ontsnapping?
Gewoon 3-1 hoor
Bedankt PSV-makker, die steek ik in m'n zakquote:Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef Coco het volgende:
Ik feliciteer mijn Feyenoord vrienden met deze ontsnapping![]()
Jullie weten wie jullie zijn.
Had zomaar 1-1 kunnen blijven.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eindelijk win je eens zo’n teringwedstrijd
Dat hebben we het vorige seizoen altijd gedaan.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja belachelijk hequote:Op donderdag 7 december 2023 23:00 schreef Pistolero het volgende:
Ik ga heel slecht op debiele dansjes zo'n doelpunt in een wanstaltig slechte wedstrijd als deze.
Slechtste onder Slot.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:00 schreef fetX het volgende:
Echt werkelijkwaar een schandalige wedstrijd. Ongekend.
De bal is rond.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het had ook 4-0 kunnen zijn
Kan jij alsjeblieft ietsje minder in de calimero-modus van 'Alles zit tegen, alles valt verkeerd, de tegenstanders hebben ontzettend geluk'?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Idd, Slot mag wel ff gaan nadenken, want als je op deze manier verder gaat kan het nog wel eens heel lastig worden.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:00 schreef fetX het volgende:
Echt werkelijkwaar een schandalige wedstrijd. Ongekend.
Jawel. Dit kan je echt niet rechtlullen dombo.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is dus geen ontsnapping.
Ja die moet echt heel snel met wat anders gaan komen want het gaat heel snel achteruit de laatste weken. Kwaliteit zat en het kan ook gewoon veel en veel beter dan dit.quote:
Mentaal even een flinke dip. Komt wel weer goed.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die moet echt heel snel met wat anders gaan komen want het gaat heel snel achteruit de laatste weken. Kwaliteit zat en het kan ook gewoon veel en veel beter dan dit.
Ik doe ook maar watquote:Op donderdag 7 december 2023 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel. Dit kan je echt niet rechtlullen dombo.
Maar is die gereekst?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Op naar Celtic. Daar is al een mooi topic over.
Op basis van de interviews die Slot de afgelopen weken heeft gegeven heb ik nou niet echt het idee dat hij echt iets anders gaat doet, of überhaupt inziet wat alle problemen zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die moet echt heel snel met wat anders gaan komen want het gaat heel snel achteruit de laatste weken. Kwaliteit zat en het kan ook gewoon veel en veel beter dan dit.
Gernot genot zegt dit letterlijk in zijn eerste zin bij het interview na de wedstrijd.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Slot het excuus gaat gebruiken dat moeilijk voetballen was in die volle 16 word ik gek.
Ik neem op mijn werk morgen ook een off-day.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:05 schreef Erasmus het volgende:
Zo, de opluchting maakt nu plaats voor woede en schaamte.
Wat een wanstaltig optreden was dit zeg, jezus. Dick Advocaat flashbacks.
Gernot neem ik dat niet kwalijk. Arne wel, zonder kritisch te zijn op het gehele plan. (En zijn wissels)quote:Op donderdag 7 december 2023 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gernot genot zegt dit letterlijk in zijn eerste zin bij het interview na de wedstrijd.
Gernot was gelukkig ook heel kritisch op zichzelf en zijn rol bij het tegendoelpunt.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gernot neem ik dat niet kwalijk. Arne wel, zonder kritisch te zijn op het gehele plan. (En zijn wissels)
Welk cijfer geef jij deze wedstrijd?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond vorig seizoen tegen Groningen thuis slechter
Maar het was niet goed
Ik ben helaas op zakenreis, maar ik ga zometeen de stoombad hier pakken om mezelf van de stress te ontdoen.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem op mijn werk morgen ook een off-day.
Behalve dat Dickie waarschijnlijk Beelen had ingebracht voor Gimenez om het puntje vast te houden wel ja. Ben blij dat ik niet gegaan ben vandaag en dat zeg ik niet gauwquote:Op donderdag 7 december 2023 23:05 schreef Erasmus het volgende:
Zo, de opluchting maakt nu plaats voor woede en schaamte.
Wat een wanstaltig optreden was dit zeg, jezus. Dick Advocaat flashbacks.
Jij wel dan (lol)quote:Op donderdag 7 december 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Kan Arne nog wat van leren, die kent het woordje zelfkritiek niet echt.
In principe is drie punten altijd een voldoendequote:Op donderdag 7 december 2023 23:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij deze wedstrijd?
Ik ga toch maar weer een lading pallets bakstenen voor de rest van dit seizoen bestellen @fetX @Zipportalquote:Op donderdag 7 december 2023 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En je ergeren is toch iets van emotie
Je vroeg het niet aan mij, maar ik geef het een 1,5 (half puntje voor de goal van Gimenez).quote:Op donderdag 7 december 2023 23:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij deze wedstrijd?
90 minuten aan de bal controle en de kansen uiteindelijk benutquote:Op donderdag 7 december 2023 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geef het gewoon een 4,5.
Je hebt toch gedomineerd.
Volgende keer tegen dit soort ploegjes niet pas diep in de blessuretijd de kansen benutten a.u.b., dit had echt vèèl eerder gemoeten.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
90 minuten aan de bal controle en de kansen uiteindelijk benut
Precies zoals vooraf gevraagd
Toen was Volendam uit ook pure aidsquote:Op donderdag 7 december 2023 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hebben we het vorige seizoen altijd gedaan.
Ik vermoed al een tijdje dat Pistolere stiekem Jaap Stam of Mario Been is die het niet kan verkroppen dat er nu wel een goede trainer staatquote:Op donderdag 7 december 2023 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij wel dan (lol)
Wat een ongekende domheid kwam er weer de hele wedstrijd van je vandaan. En maar klagen en ziedend doen over Arne nu het even wat wedstrijden minder is. Met een gigantische plaat voor je kop. Tjonge. Je posts waren slechter dan het spel van Feyenoord.
quote:Op donderdag 7 december 2023 23:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vermoed al een tijdje dat Pistolere stiekem Jaap Stam of Mario Been is die het niet kan verkroppen dat er nu wel een goede trainer staat
Kokcu mis je zeker maar de selectie heeft kwaliteiten zat. Dat hebben we al vaak genoeg gezien dit jaar (en vorig jaar).quote:Op donderdag 7 december 2023 23:20 schreef M.Melandri het volgende:
De selectie is gewoon niet zo geweldig. Kokcu mis je gewoon om het spel te versnellen. Trauner is ook erg kwetsbaar achterin, maar anders speel je met Nieuwkoop.
Niet om te doen alsof het wel meeviel, maar tegen dit soort tegenstanders die met elf man in de zestien blijven hangen is het ook wel vreselijk spelen. Als het dan allemaal met de combinaties/individuele acties niet helemaal lekker loopt kan je eigenlijk niks anders dan hem continu in de zestien gooien in de hoop dat hij valt, gelukkig lukt dat uiteindelijk nog wel. Het koppie ging niet hangen.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu mis je zeker maar de selectie heeft kwaliteiten zat. Dat hebben we al vaak genoeg gezien dit jaar (en vorig jaar).
Maar vandaag was gênant.
Zitten best een paar aardige spelers bij, maar ook heel veel pure middelmaat. Naar mijn idee is het vooral Slot die er heel veel uit kan persen.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu mis je zeker maar de selectie heeft kwaliteiten zat. Dat hebben we al vaak genoeg gezien dit jaar (en vorig jaar).
Maar vandaag was gênant.
quote:30 Schoten 2
10 Schoten op doel 2
84% Balbezit 16%
726 Passes 146
88% Passnauwkeurigheid 39%
We hebben dit jaar betere wedstrijden gespeeld dan afgelopen seizoen. Lazio thuis, Atletico uit, het blokje met Heerenveen, Almere, Ajax.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zitten best een paar aardige spelers bij, maar ook heel veel pure middelmaat. Naar mijn idee is het vooral Slot die er heel veel uit kan persen.
Was ook wel erg fijn spelen tegen het Steijn van Ajax. Lazio thuis werd ook erg groot gemaakt tegen een vrij middelmatig team die nog aardig wat kansen kreeg.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:42 schreef alopio het volgende:
[..]
We hebben dit jaar betere wedstrijden gespeeld dan afgelopen seizoen. Lazio thuis, Atletico uit, het blokje met Heerenveen, Almere, Ajax.
Maar kansen afmakend, erg pover momenteel
Uiteraard was Ajax erg matig toen, maar het gaat erom wat je ermee doet. Almere kan er ook niet veel van en was ook een prima wedstrijdquote:Op donderdag 7 december 2023 23:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was ook wel erg fijn spelen tegen het Steijn van Ajax. Lazio thuis werd ook erg groot gemaakt tegen een vrij middelmatig team die nog aardig wat kansen kreeg.
Vind het meer de verdienste van Slot die goed gebruik weet te maken van de zwakte van de tegenstander dan de individuele kwaliteit.
Onzin.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zitten best een paar aardige spelers bij, maar ook heel veel pure middelmaat. Naar mijn idee is het vooral Slot die er heel veel uit kan persen.
Alleen die schwalbe van Paixao gezien, ook dat heeft hij nog niet helemaal onder de knie.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit soort ‘11 man achter de bal’ potjes moet je ook helemaal niet vergelijken met wedstrijden zoals in de CL.
Als er dan geen enkele voorhoede speler echt in vorm is wordt het al gauw lastig. Je hebt ergens die individuele actie nodig, anders wordt het (zoals vandaag) wanhopig ballen in de 16 pompen. Wat waren Paixao en Ivanusec slecht zeg. Oei.
gezeur om niks dusquote:
Werd vandaag weer een blik buitenspelers opengetrokken die allemaal niet konden leveren. Trauner met zijn rollator is ook maar behelpen of je moet Nieuwkoop opstellen...quote:
Was gewoon een strafschop, hij wordt door een onzichtbare speler geduwdquote:Op vrijdag 8 december 2023 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen die schwalbe van Paixao gezien, ook dat heeft hij nog niet helemaal onder de knie.
Feyenoord weet daar als team vooral goed gebruik van te maken. De poppetjes optimaal laten renderen en het druk zetten erin slijpen. Bij een mindere dag kun je niet leunen op individuele kwaliteit.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Uiteraard was Ajax erg matig toen, maar het gaat erom wat je ermee doet. Almere kan er ook niet veel van en was ook een prima wedstrijd
quote:Op donderdag 7 december 2023 23:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op basis van de interviews die Slot de afgelopen weken heeft gegeven heb ik nou niet echt het idee dat hij echt iets anders gaat doet, of überhaupt inziet wat alle problemen zijn.
Je bent wel echt een intens zielige zeiksnol hè.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan Arne nog wat van leren, die kent het woordje zelfkritiek niet echt.
Minteh mokerdomme spelerquote:Op vrijdag 8 december 2023 00:09 schreef aTypisch het volgende:
sauer mag ook wel eens starten ipv minteh trouwens
in de eredivisie tegen de onderste 10
Op iedere positie heb je vrij adequate spelers lopen behalve links/rechtsbuiten. Buiten een paar sporadische bevliegingen is het niet veel soeps. Dat is het grote verschil met PSV.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Werd vandaag weer een blik buitenspelers opengetrokken die allemaal niet konden leveren. Trauner met zijn rollator is ook maar behelpen of je moet Nieuwkoop opstellen...
Eens. Minteh is een erg frustrerende speler.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:09 schreef aTypisch het volgende:
sauer mag ook wel eens starten ipv minteh trouwens
in de eredivisie tegen de onderste 10
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Werd vandaag weer een blik buitenspelers opengetrokken die allemaal niet konden leveren. Trauner met zijn rollator is ook maar behelpen of je moet Nieuwkoop opstellen...
Nouja, gezeur om niets gaat wat ver, het was gewoon intens matig, maar jast Santi die bal in de 9e minuut er “gewoon” in, of laat trauner zich niet zo kansloos uitkappen dan is het natuurlijk wel een hele andere pot.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gezeur om niks dus
alleen opa gernot moet zich even niet meer zo laten uitkappen
niet zo lang geleden was daar dybala voor nodig
nu een zeefuik
Van de 30 schoten 'slechts' 10 daadwerkelijk tussen de palen is natuurlijk wel mokerslecht.quote:
Absoluut. Zelfs voor topscorer Gimenez is deze statistiek niet indrukwekkend, zeker als je het vergelijkt met de Griezmanns van deze wereld waar je laatst tegen staat. Kun je nagaan wat er mogelijk is als Santi op dat vlak nog wat scherper wordt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Van de 30 schoten 'slechts' 10 daadwerkelijk tussen de palen is natuurlijk wel mokerslecht.
Tweederde gaat over/naast.
quote:Giménez
SCHOTEN 52
SCHOTEN OP DOEL 30
DOELPUNTEN 18
Mintthee
SCHOTEN 17
SCHOTEN OP DOEL 10
DOELPUNTEN 3
Paisjauw
SCHOTEN 26
SCHOTEN OP DOEL 15
DOELPUNTEN 4
Ueda
SCHOTEN 10
SCHOTEN OP DOEL 7
DOELPUNTEN 1
Jan Bak
SCHOTEN 9
SCHOTEN OP DOEL 4
DOELPUNTEN 0
Timbert
SCHOTEN 22
SCHOTEN OP DOEL 10
DOELPUNTEN 5
Stengs
SCHOTEN 14
SCHOTEN OP DOEL 10
DOELPUNTEN 3
Wieffer
SCHOTEN 15
SCHOTEN OP DOEL 5
DOELPUNTEN 2
Interessant wel. Liggen die cijfers bij PSV nou veel hoger?quote:Op vrijdag 8 december 2023 01:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Absoluut. Zelfs voor topscorer Gimenez is deze statistiek niet indrukwekkend, zeker als je het vergelijkt met de Griezmanns van deze wereld waar je laatst tegen staat. Kun je nagaan wat er mogelijk is als Santi op dat vlak nog wat scherper wordt.
[..]
Mwah. Per positie een beetje stuivertje wisselen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Interessant wel. Liggen die cijfers bij PSV nou veel hoger?
Santi scoort ondanks dat het soms moeizaam loopt ofc wel belachelijk veel kools.
Conversie van Santi ligt wel hoog inderdaad, 60% van de schoten op doel er in. Scoort daarmee ook vér boven zijn xG.quote:Luukinho
SCHOTEN 40
SCHOTEN OP DOEL 22
DOELPUNTEN 10
Bakayoko
SCHOTEN 30
SCHOTEN OP DOEL 12
DOELPUNTEN 3
Pepi
SCHOTEN 11
SCHOTEN OP DOEL 7
DOELPUNTEN 4
Lozano
SCHOTEN 25
SCHOTEN OP DOEL 12
DOELPUNTEN 5
Lang
SCHOTEN 18
SCHOTEN OP DOEL 12
DOELPUNTEN 4
Saibiri
SCHOTEN 22
SCHOTEN OP DOEL 13
DOELPUNTEN 3
Veerman
SCHOTEN 18
SCHOTEN OP DOEL 9
DOELPUNTEN 3
Til
SCHOTEN 29
SCHOTEN OP DOEL 13
DOELPUNTEN 7
Tillman
SCHOTEN 15
SCHOTEN OP DOEL 9
DOELPUNTEN 5
quote:Pavlidis
SCHOTEN 48
SCHOTEN OP DOEL 33
DOELPUNTEN 16
Brubbie
SCHOTEN 33
SCHOTEN OP DOEL 19
DOELPUNTEN 5
Bergwijn
SCHOTEN 27
SCHOTEN OP DOEL 16
DOELPUNTEN 6
Akpom
SCHOTEN 15
SCHOTEN OP DOEL 9
DOELPUNTEN 5
Berghuis
SCHOTEN 18
SCHOTEN OP DOEL 9
DOELPUNTEN 1
Ugalde
SCHOTEN 28
SCHOTEN OP DOEL 17
DOELPUNTEN 4
Steijn
SCHOTEN 24
SCHOTEN OP DOEL 12
DOELPUNTEN 9
Van Wolfswinkel
SCHOTEN 12
SCHOTEN OP DOEL 7
DOELPUNTEN 5
Dit was het eerste foutje van Trauner en hij verdient gisteren dan ook een dikke 4. En dat mag ik zeggen als vice-voorzitter van de Trauner-fanclub.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:22 schreef alopio het volgende:
[..]echt dat Trauner en rollator gedoe slaat echt nergens op. Dat twee man daarvoor een kopduel verliezen daar maalt niemand om, nee alles ligt aan Trauner (die idd niet goed ingreep daar). Maar om nu te doen alsof Trauner een soort Luke Wilkshere of John van Beukering is zoals sommigen hier gaat echt nergens over
Geen probleem met die fouten benoemen, wel met mensen die over rollator trauner hebben en doen alsof hij de nieuwe Ie is.quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was het eerste foutje van Trauner en hij verdient gisteren dan ook een dikke 4. En dat mag ik zeggen als vice-voorzitter van de Trauner-fanclub.
Verder gewoon nog altijd de beste man van het seizoen. Hij en Hancko vullen elkaar perfect aan.
lulverhaalquote:Op vrijdag 8 december 2023 07:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was het eerste foutje van Trauner en hij verdient gisteren dan ook een dikke 4. En dat mag ik zeggen als vice-voorzitter van de Trauner-fanclub.
Verder gewoon nog altijd de beste man van het seizoen. Hij en Hancko vullen elkaar perfect aan.
Harvard en top voetbal gespeeld, tjongejonge zegquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lulverhaal
hij wilde niet ingrijpen omdat het dan geheid een penalty was geworden
zulke dingen snappen alleen mensen zoals ik die ook in de top hebben gevoetbald
Minteh was de beste man van het veld weer
hij wilde niet egoistisch zijn omdat slot hem dat waarschijnlijk heeft verteld anders had hij die bal naar gimenez niet afgegeven en was het een doelpunt geweest
zulke spelers moet je niet teveel vertellen die moet je lekker hun gang laten gaan
net zoals je menssi neyma ronaldo niets moet gaan vertellen als trainer
Jelly zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Harvard en top voetbal gespeeld, tjongejonge zeg
ik weet nog dat jij bilal in de basis wilde ipv eliaquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan erg slecht tegen het volk dat nu ineens doet alsof Dilrosun er weer iets van kan. Die zag je ook gister gewoon weer die typische domme balverlies acties hebben, alleen valt er nu een balletje goed omdat Santi een bal geweldig binnen kopt.
Wat een verschrikkelijke voetballer is dat zeg, die Dilrosun.
Leugens.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat jij bilal in de basis wilde ipv elia
Hij viel echt heel matig in maar die ene voorzet was prima. En dat deed hij beter dan al onze andere aanvallers (verder vind ik het ook echt een verschrikkelijke voetballer overigens).quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan erg slecht tegen het volk dat nu ineens doet alsof Dilrosun er weer iets van kan. Die zag je ook gister gewoon weer die typische domme balverlies acties hebben, alleen valt er nu een balletje goed omdat Santi een bal geweldig binnen kopt.
Wat een verschrikkelijke voetballer is dat zeg, die Dilrosun.
Ik kan me dit ook nog herinnerenquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat jij bilal in de basis wilde ipv elia
Hij kan wel goed voetballen natuurlijk, maar na een middelmatige eerste seizoenshelft zakte hij echt helemaal in. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat een speler met zoveel snelheid en techniek er zo weinig uithaalt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:46 schreef fetX het volgende:
Hij viel echt heel matig in maar die ene voorzet was prima. En dat deed hij beter dan al onze andere aanvallers (verder vind ik het ook echt een verschrikkelijke voetballer overigens).
En toch had die zelf moeten schieten i.p.v. afgeven aan Gimenez in de eerste 10 minuten.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Minteh is een erg frustrerende speler.
Hij had gewoon zuiverder moeten pasen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch had die zelf moeten schieten i.p.v. afgeven aan Gimenez in de eerste 10 minuten.
Afgeven was prima, maar geef hem dan wel goed af, wat een kut voorzet was dat zeg. Half achter Santi waardoor die niet goed uitkwam en kon uithalen. Geef hem voor de speler en hij schiet hem erin.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch had die zelf moeten schieten i.p.v. afgeven aan Gimenez in de eerste 10 minuten.
Zelfs met de bal die Santi kreeg had ie meer kunnen doen. Dit was heel slap ingeschotenquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Afgeven was prima, maar geef hem dan wel goed af, wat een kut voorzet was dat zeg. Half achter Santi waardoor die niet goed uitkwam en kon uithalen. Geef hem voor de speler en hij schiet hem erin.
Slap ingeschoten was deels doordat hij half voor de bal stond door die klote voorzet. Misschien had hij er meer mee kunnen doen, maar die pas moet gewoon goed zijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs met de bal die Santi kreeg had ie meer kunnen doen. Dit was heel slap ingeschoten
Ja, gedroeg zich belachelijk gisteren. Eerst die schwalbe en dan dat domme dansje.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik mijn lidmaatschap van de fanclub van Pasjauw gisteren opgezegd @:fetX
Nu 100% de Sauer-trein
mentaal niet fitquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, gedroeg zich belachelijk gisteren. Eerst die schwalbe en dan dat domme dansje.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, gedroeg zich belachelijk gisteren. Eerst die schwalbe en dan dat domme dansje.
Hier zijn we makkelijk over dat akkefietje heen gestapt, misschien dat het in Brazilië nog een beetje narommelt en dat hij daar last van heeft (niets over gelezen verder maar zou kunnen).quote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
'We hebben qua puntenaantal een goed seizoen, en gaan voor het derde jaar op rij overwinteren in Europa. Er zijn alleen twee dingen die verveend zijn: ten eerste hebben we een concurrent die alles wint, voor zover je dat nog een concurrent kan noemen. Ten tweede hebben we tot vanavond nooit het gelukje gehad. Dat begon meteen tegen Fortuna in de eerste speelronde, het is naar Enschede gegaan, het was bij Lazio zo. We hebben, vind ik, een goed seizoen maar geen geweldig seizoen.'
Volgende week is er nog een wedstrijd in de Champions League, een afscheidsduel op Celtic Park, bij winst goed voor zo'n drie miljoen euro. Slot: 'Dat het geld oplevert is me door een aantal mensen binnen de club al een aantal keren verteld. Nou ja, als de club geld verdient is dat voor mij ook goed, maar voor mij speelt het dat we Feyenoord op een geweldige manier hebben gepresenteerd in Europa. Dat is niet beperkt gebleven tot Nederland, ook in Europa is het opgemerkt. We spelen om de mensen nog eens te laten zien wat we kunnen.'
Zou Arend Martijn van Gaal zichzelf ook een beetje goed vinden? Hardop gelachen om die persco weer.
nee hij is altijd al wisselvalligquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier zijn we makkelijk over dat akkefietje heen gestapt, misschien dat het in Brazilië nog een beetje narommelt en dat hij daar last van heeft (niets over gelezen verder maar zou kunnen).
Ze staan inderdaad van Madrid tot Miami op de banken en gaan woensdag weer massaal afstemmen op Feyenoord, om de geweldige prestatie te zien van onder de nummer 9 van Italië te eindigen en boven een aantal Schotten.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen.
[ twitter ]
kampioenuhquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen.
[ twitter ]
Er was recent ook nog iets dat zijn afkomst gerefereerd werd als voormalige slaaf, dat lag ook wel gevoelig dacht ik. Hij gaat een moeilijke periode door, ook niet heel gek, hij is ook pas een jaartje echt doorgebroken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier zijn we makkelijk over dat akkefietje heen gestapt, misschien dat het in Brazilië nog een beetje narommelt en dat hij daar last van heeft (niets over gelezen verder maar zou kunnen).
Hij komt hier sterker uit, àlles gaat met ups en downs.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was recent ook nog iets dat zijn afkomst gerefereerd werd als voormalige slaaf, dat lag ook wel gevoelig dacht ik. Hij gaat een moeilijke periode door, ook niet heel gek, hij is ook pas een jaartje echt doorgebroken.
Zekerquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit slaat he-le-maal nergens op, maar in je hoofd klonk het vast leuk.
Daar is vast op gehamerd, er waren wedstrijden bij dat Minteh niet meer kon stoppen met zelf op de goal gaan, ondanks het constante balverlies. Ik ben ook niet van de Minteh-fanclub, al heeft hij zeker potentie. Ik ben van mening dat hij perfect is voor de laatste 15 minuten als iedereen al moe is. Hij is een paar minuten goed, daarna is hij een stoorzender door zo ontzettend veel balverlies te veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
De tweede helft van het seizoen draaiden we een stuk beter inderdaad. Tijd zal uitwijzen of dat wederom het geval zal zijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:52 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk dat mensen vergeten dat we vorig seizoen een matige eerste seizoenshelft hebben gehad, en dat puur door de lange winterstop Slot de tijd kreeg om er een echt team van te maken. Na die winterstop begon het pas echt te lopen. Dus alle vergelijkingen met vorig seizoen lopen op dat gebied een beetje mank.
Dat is sowieso het patroon onder Slot.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
De tweede helft van het seizoen draaiden we een stuk beter inderdaad. Tijd zal uitwijzen of dat wederom het geval zal zijn
Voorheen was het vaak ook de 2e helft een stuk beter, maar dat heb ik dit jaar nog niet echt gezien (of vaak). Je ziet nu vaak dezelfde lijn als in de eerste helftquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is sowieso het patroon onder Slot.
we gaan gewoon nog een topspeler halen in de winterstop is mijn verwachtingquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voorheen was het vaak ook de 2e helft een stuk beter, maar dat heb ik dit jaar nog niet echt gezien (of vaak). Je ziet nu vaak dezelfde lijn als in de eerste helft
Een typisch 'alles valt net goed' seizoen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:34 schreef onlogisch het volgende:
Wat een matige spits blijft het toch hé @:Wotte
Jij viel ook goed vlak na je geboorte.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een typisch 'alles valt net goed' seizoen.
Koekoekquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij viel ook goed vlak na je geboorte.
patronen hebben vaak een koersquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is sowieso het patroon onder Slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |