abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211554689
Ik snap dat mensen de game tof vinden hoor.

Heb er alleen geen tijd voor in de zin dat als ik thuis kom wil lekker gamen en niet het gevoel hebben niets te hebben gedaan na een uurtje of half uurtje gamen.

Vroeger nam ik ook veel meer de tijd voor games, MGS op de PS1 nam de eerste playthrough ook veel tijd in beslag.
Die game 5 of 6 keer uitgespeeld.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211554700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik ben nu bezig met mijn 4de poging en kom er weer niet doorheen :'). Het is inderdaad wel mooi en zo, maar met een verder tergende UI, verrotte gun/combatgameplay en volledig gestreamlinede missies, is dat niet genoeg om me geboeid te houden. Het helpt allicht ook niet dat de wild west-setting me nooit geīnteresseerd heeft. Ik hoor dat vele moeite hadden met de traagheid en uiteindelijk met tranen het verhaal afsloten, maar ik betwijfel of ik me genoeg zal weten in te leven. Vooralsnog vind ik Arthur nog weinig boeiend.
Alleen het honorsysteem is kut. En wellicht dat lang rijden te paard (maar dat is hetzelfde met GTA vind ik te lang van a naar b).

Voorderest echt een goed spel.
pi_211554954
Het trage van RDR2 is wmb van dat spel ook absoluut de kracht en zwakte tegelijk. De setting vraagt om een trage opbouw om de sfeer er in te krijgen, en dat hebben ze heel knap gedaan, maar ik heb simpelweg ook niet de tijd om 4 uur lang te dwalen om uiteindelijk met een middelmatig gesneden berenvel te eindigen. Supermooie game, maar had 20 jaar eerder moeten komen. Uiteindelijk niet uitgespeeld.
Bij GTA is de dichtheid van de actie wat hoger, dat maakt het beter te behappen in korte sessies.
-nee-
pi_211554972
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je de sfeer en stijl tof vindt, dat de traagheid dan juist wel goed kan zijn.
Het leven was ook een stuk trager toen rond 1900. Je ziet zeg maar met de generatie van je betovergrootouders. Vind ik ook wel weer wat hebben.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211554988
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:20 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Alleen het honorsysteem is kut. En wellicht dat lang rijden te paard (maar dat is hetzelfde met GTA vind ik te lang van a naar b).

Voorderest echt een goed spel.
Vind ik juist geweldig. Je acties hebben effect op de wereld waar je in zit. Zoals eerder aangehaald, die wereld is levend en je maakt daar deel vanuit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211554997
Zo'n peerd kan natuurlijk geen 200km/u of zo, laat staan een paard en wagen, dus logisch dat de game trager is.
pi_211554999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het leven was ook een stuk trager toen rond 1900. Je ziet zeg maar met de generatie van je betovergrootouders. Vind ik ook wel weer wat hebben.
En dat.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 december 2023 @ 15:01:47 #58
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_211555034
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:19 schreef schommelstoel het volgende:
Ik snap dat mensen de game tof vinden hoor.

Heb er alleen geen tijd voor in de zin dat als ik thuis kom wil lekker gamen en niet het gevoel hebben niets te hebben gedaan na een uurtje of half uurtje gamen.

Vroeger nam ik ook veel meer de tijd voor games, MGS op de PS1 nam de eerste playthrough ook veel tijd in beslag.
Die game 5 of 6 keer uitgespeeld.
Toen RDR2 uitkwam zat ik in revalidatie en kon ik niet heel veel meer dan playstationnen, was toen wel echt genieten van die game _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 8 december 2023 @ 15:02:22 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211555039
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:52 schreef Marsenal het volgende:
Het trage van RDR2 is wmb van dat spel ook absoluut de kracht en zwakte tegelijk. De setting vraagt om een trage opbouw om de sfeer er in te krijgen, en dat hebben ze heel knap gedaan, maar ik heb simpelweg ook niet de tijd om 4 uur lang te dwalen om uiteindelijk met een middelmatig gesneden berenvel te eindigen. Supermooie game, maar had 20 jaar eerder moeten komen. Uiteindelijk niet uitgespeeld.
Bij GTA is de dichtheid van de actie wat hoger, dat maakt het beter te behappen in korte sessies.
Het gaat niet om de actie, het gaat om de hele wereld en het verhaal. Als je pief paf paf en boem wil doen en met grote snelheid rond wil rijden zijn er genoeg andere spellen.
pi_211555139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 15:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Het gaat niet om de actie, het gaat om de hele wereld en het verhaal. Als je pief paf paf en boem wil doen en met grote snelheid rond wil rijden zijn er genoeg andere spellen.
Ja nee, precies. Probleem is, ik wil heel graag trage en sfeervolle games spelen die leunen op een verhaal en setting, maar daarvoor zijn er simpelweg te veel onderbrekingen :P
-nee-
pi_211555141
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Toen RDR2 uitkwam zat ik in revalidatie en kon ik niet heel veel meer dan playstationnen, was toen wel echt genieten van die game _O_
Ja dat snap ik wel haha, alle tijd.

Zo heb ik destijds Tony Hawk Pro skater 2 op de PS1 in een dag uitgespeeld.

Moest een dag met mijn voet omhoog zitten, had een ingegroeide teennagel laten behandelen :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211556968
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 15:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ja dat snap ik wel haha, alle tijd.

Zo heb ik destijds Tony Hawk Pro skater 2 op de PS1 in een dag uitgespeeld.

Moest een dag met mijn voet omhoog zitten, had een ingegroeide teennagel laten behandelen :P
Iets teveel informatie, maar het is je vergeven. THPS2 is een classic. _O_
De enige echte.
pi_211557168
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:

[..]
Iets teveel informatie, maar het is je vergeven. THPS2 is een classic. _O_
Die soundtrack alleen al. Maat van mij zit in een bandje, die hebben eens een avond alleen maar THPS2 platen gecovered, toen ging echt het dak er af :@
-nee-
pi_211557430
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2023 18:48 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Die soundtrack alleen al. Maat van mij zit in een bandje, die hebben eens een avond alleen maar THPS2 platen gecovered, toen ging echt het dak er af :@
May 16 - Lagwagon
No Cigar - Millencolin

Heerlijk gewoon _O_
De enige echte.
pi_211557552
Zolang West Coast Classics of iets vergelijkbaars er maar bij zit _O_

Vaak zat dat ik alleen maar uren aan het rondrijden was, pure chaos aan het veroorzaken, vluchten voor de politie, met Ice Cube of Dre door de speakers.
Heerlijk _O_
pi_211557563
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zolang West Coast Classics of iets vergelijkbaars er maar bij zit _O_

Vaak zat dat ik alleen maar uren aan het rondrijden was, pure chaos aan het veroorzaken, vluchten voor de politie, met Ice Cube of Dre door de speakers.
Heerlijk _O_
Elke nieuwe gestolen auto weer de radiozender veranderen waardoor ik het na een tijdje maar helemaal heb uitgezet.
pi_211557603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:33 schreef Nober het volgende:

[..]
Elke nieuwe gestolen auto weer de radiozender veranderen waardoor ik het na een tijdje maar helemaal heb uitgezet.
De Ubermacht Sentinel Coupé _O_

En dan continue dak open en dak dicht _O_
pi_211557627
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 15:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Run 'n Gun games. Dat is ook gewoon saai.
pi_211559890
Het gerucht gaat dus dat de lyrics van Love is a Long Road van Tom Petty voor een heel groot gedeelte aanslaan op het hele GTA 6 verhaal vanuit Jason, die vriend van Lucia die je in de trailer ziet, zijn oogpunt.

het "trust? trust" stukje laat wel duidelijk zien wie de broek aan heeft. Jason voelt meer aan als een medeplichtige, maar niet als het "meesterbrein". Het lijkt erop dat Lucia te ver gaat/ te veel wilt en Jason dit niet meer wilt/kan en zich tegen haar zal keren, met uiteraard alle gevolgen van dien.

Uiteindelijk is het wel hopen dat Rockstar dit dertien in een dozijn verhaal enige twists en turns geeft. :)

quote:
There was a girl I knew
She said she cared about me
She tried to make my world
The way she thought it should be

[Chorus]
Yeah, we were desperate then
To have each other to hold
But love
Is a long, long road
Yeah, love
Is a long, long road

[Verse 2]
There were so many times
I would wake up at noon
Yeah, with my head spinning 'round
I would wait for the moon

[Chorus]
And give her one more chance
To try and save my soul
But love
Is a long, long road
Yeah, love
Is a long, long road

[Verse 3]
Yeah, it was hard to give up
Some things are hard to let go
Some things are never enough
I guess I only can hope

[ Bericht 2% gewijzigd door Rnie op 08-12-2023 23:04:47 ]
De enige echte.
pi_211560030
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2023 22:48 schreef Rnie het volgende:
Het gerucht gaat dus dat de lyrics van Love is a Long Road van Tom Petty voor een heel groot gedeelte aanslaan op het hele GTA 6 verhaal vanuit Jason, die vriend van Lucia die je in de trailer ziet, zijn oogpunt.

het "trust? trust" stukje laat wel duidelijk zien wie de broek aan heeft. Jason voelt meer aan als een medeplichtige, maar niet als het "meesterbrein". Het lijkt erop dat Lucia te ver gaat/ te veel wilt en Jason dit niet meer wilt/kan en zich tegen haar zal keren, met uiteraard alle gevolgen van dien.

Uiteindelijk is het wel hopen dat Rockstar dit dertien in een dozijn verhaal enige twists en turns geeft. :)
[..]

Ik mag hopen dat 1 van de hoofdrolspelers uit RedHillForest, Joe Exotic/Tiger King is. _O-
Carole Baskin zijn vijand woont in Florida, met haar Big Cat Rescue park.

Die Meth Head is echt perfect als GTA karakter

[ Bericht 14% gewijzigd door christmastsunami op 08-12-2023 23:23:25 ]
  Moderator vrijdag 8 december 2023 @ 23:43:54 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_211560225
Zo'n zin an deze game, maar het duurt nog zo lang ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 9 december 2023 @ 12:55:30 #73
80382 manny
30 is best veel
pi_211563823
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 23:43 schreef Jimbo het volgende:
Eens. Ik ga hiervoor ook de PS5 kopen, maar goed nog lang lang wachten. Heerlijk om weer eens lekker in GTA te klooien. Verheug me er op.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 9 december 2023 @ 12:57:11 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_211563841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 23:43 schreef Jimbo het volgende:
Jaartje en wat maanden max toch begin 2025
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_211563843
Florida Joker now demanding 2 million dollars lol

https://www.reddit.com/r/(...)million_dollars_lol/

Waar we dus al bang voor waren :')

"You'll all took my likeliness... You took my LIFE" :') :') _O- _O-
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')