SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
quote:Op donderdag 7 december 2023 12:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Er beginnen wat stukjes blauw door te breken.
En ik zie een voorzichtig zonnetje
Ik ook! En dacht lekker vroeg te beginnen. Heb overwogen om de fiets te pakken want het was een dikke laag hiero.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
Lag er vanochtend ineens een laagje ijs op de voorruit. Dat had ik kennelijk gemist in de voorspelling.
quote:
Duurt nog minimaal 4 maanden hierquote:Op donderdag 7 december 2023 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alsjeblieft nog niet, eerst nog een paar maanden heerlijk lenteweer om van te genieten
waar the F... danquote:
Omgeving Nijmegen.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
waar the F... dan![]()
In De Bilt al de hele dag nevel en pokke koud.. heb liever die vorst van vorige week.
Dan wel een echte bofkont vandaagquote:Op donderdag 7 december 2023 15:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Omgeving Nijmegen.
In Frietland
Hier ook weer niet licht geworden vandaag. Depressieve treurnis ohne ende.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |