Mooi de bucketlist op tijd aangetikt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
M'n ouders zijn 70/72 en waren dit jaar voor het eerst op een eiland.
Typisch Nederlandse winter, we leven hier niet in Scandinavië oid.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, puur Hollands. Wel goed lezen. Ik vond het winters weer, maar echt winter nog niet. Te kwakkelig. Als het dan gewoon ff doorzet, dan heb je nog wat.
En alle Ieren en Britten zitten vervolgens hierquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Vorig weekend was ik in Dublin en het leek wel of daar meer Spaans dan Engels gesproken werd. Half Spanje zat daar voor een citytrip.
Mooie dag om de hele dag te gamenquote:
Jij bent gewoon een modderfokkerquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
De regen zelf ben ik intussen wel aan gewend. Maar zou willen dat het een keer langer droog was zodat de grond kan drogen. Bij de kippen en de paarden. En in de tuin. Een grote blubzooi is het.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een modderfokker
Hier amper druppels. Herfstjas kan weer aan. Zachtheid.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hier 8
En nat, gruwelijk nat
Nóg meer regen, bewolking en mist. En in de zomer een hittegolf des doods met een relatieve luchtvochtigheid van bijna 100%.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk brengt 2024 beters met zich mee.
Oeh ja, ik heb dit jaar voor het eerst de boel dicht gehouden vanwege vochtigheid en niet warmte, dat was ergens in september ofzo. Toen ik naar huis reed met de airco aan kwam het vocht letterlijk uit de afvoer zeiken. Bizar was dat, binnen was het nog wel te doen dus de hele nacht alles potdicht gehoudenquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nóg meer regen, bewolking en mist. En in de zomer een hittegolf des doods met een relatieve luchtvochtigheid van bijna 100%.
Het was de hele zomer drama. Heb meer plaknachten ervaren dan vorig jaar, en vorig jaar hadden we een hele warme periode. De ventilatie hier zorgt er ook vrolijk voor dat die buitenlucht niet buiten blijft, hoe graag ik dat ook wil.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oeh ja, ik heb dit jaar voor het eerst de boel dicht gehouden vanwege vochtigheid en niet warmte, dat was ergens in september ofzo. Toen ik naar huis reed met de airco aan kwam het vocht letterlijk uit de afvoer zeiken. Bizar was dat, binnen was het nog wel te doen dus de hele nacht alles potdicht gehouden
Niet een qlima in huis hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was de hele zomer drama. Heb meer plaknachten ervaren dan vorig jaar, en vorig jaar hadden we een hele warme periode. De ventilatie hier zorgt er ook vrolijk voor dat die buitenlucht niet buiten blijft, hoe graag ik dat ook wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |