En de linkse media, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Als je kijkt naar andere landen, dan zijn de linkse rechters en de linkse leraren de volgende zondebokken. Het draaiboek voor de weg richting autoritarisme is nogal cliché.
Daarom bezoek ik dit forumquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:52 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ja het is goed toeven met alleen gelijkgestemden in je veilige bubbel.
Die niet vergeten idd.quote:
Inderdaad helaas veel te voorspelbaar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Als je kijkt naar andere landen, dan zijn de linkse rechters en de linkse leraren de volgende zondebokken. Het draaiboek voor de weg richting autoritarisme is nogal cliché.
Zou kunnen, maar wat hebben formatiepunten van GL precies te maken met effectief gevoerd beleid?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Weigerde GL niet deel te nemen aan een kabinet, niet omdat ze meer (te)huizen wilde bouwen dan de VVD maar omdat ze meer vluchtelingen verlangden?
Klopt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat dan? Ik stel dat de PVV straks na 4 jaar rechts, nog steeds de schuld van alles wat ze niet klaarspelen bij links in de schoenen zal schuiven. Dat het aan de linkse rechters zal liggen wanneer die rechters de overheid terugfluiten bij onwettelijk beleid. Terecht natuurlijk, want dat doen die lui nou eenmaal; oordelen of het van de wet mag.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat voegen die mannetjes in Ter Apel toe aan de Nederlandse samenleving volgens jou dan? Wat gaan we missen als we ze niet meer toelaten?
Nee, en dat hoeft imo ook helemaal niet. Als het goedwillende mensen zijn die op hun eigen manier bijdragen, vind ik het helemaal prima.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:29 schreef matthijst het volgende:
Ja duh, maar de tandartsen hebben we inmiddels wel binnen.
Verwacht je dat er nu elke maand nog 4000 ingenieurs bijkomen.
Het klopt overigens niet. Het ging er om dat ze tegen meer “asieldeals” met dubieuze regimes waren. Die overigens ook niet haalbaar waren (praktisch en juridisch) maar dat was geen bezwaar voor de VVD om er een breekpunt van te maken. Alles om realistische oplossingen maar te kunnen negeren.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:25 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar wat hebben formatiepunten van GL precies te maken met effectief gevoerd beleid?
Ik heb echt nul vertrouwen meer in de toekomst van Nederland hoor met het huidge asielbeleid en de snelheid waarmee de omvolking gaat. Ik zie het wat dat betreft echt troosteloos in.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vertrouwne in de toekomst , dat het beter zal gaan
vertrouwen komt te voet en gaat te paard
Zit er al. En dat doe ik al, deels als vrijwilliger in het buurtcentrum.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:29 schreef matthijst het volgende:
Maar goed, opvangcentrum bij jou in de straat dan maar, kan je vast kennismaken met ze![]()
Maar dat doen ze dus niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, en dat hoeft imo ook helemaal niet. Als het goedwillende mensen zijn die op hun eigen manier bijdragen, vind ik het helemaal prima.
Als je nou emigreert, draag je toch mooi bij aan het terugdringen van het woningtekort.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik heb echt nul vertrouwen meer in de toekomst van Nederland hoor met het huidge asielbeleid en de snelheid waarmee de omvolking gaat. Ik zie het wat dat betreft echt troosteloos in.
Goed voor de baanzekerheid bij het COA, politie en justitie, IND en hoteliers. Daarnaast veel werk voor taalscholen, UWV, bijstandconsulenten en.. en..quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat voegen die mannetjes in Ter Apel toe aan de Nederlandse samenleving volgens jou dan? Wat gaan we missen als we ze niet meer toelaten?
Is dat het enige wat je van dat artikel mee krijgt ja?quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maar dat doen ze dus niet.
https://nos.nl/artikel/24(...)ht-jaar-nog-werkloos
Dus dan maar niemand?quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen redden, ook al zou je willen.
Je bang laten maken door propaganda is ook niet altijd handig. Daar zou ik ook troosteloos van worden…quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik heb echt nul vertrouwen meer in de toekomst van Nederland hoor met het huidge asielbeleid en de snelheid waarmee de omvolking gaat. Ik zie het wat dat betreft echt troosteloos in.
Dat komt voor een groot deel ook door ons rotte systeem. Zo lang je nog in procedure zit is werken (en daarmee inburgeren) heel lastig gemaakt (want ze zouden maar per ongeluk integreren…). Als je er een jaar of 3-5 uit bent geweest, dan is de drempel stukken hoger… gelukkig lijkt daar onder druk van een recente rechterlijke uitspraak iets in te veranderen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maar dat doen ze dus niet.
https://nos.nl/artikel/24(...)ht-jaar-nog-werkloos
Je kan niet iedereen redden, ook al zou je willen.
Yeah, zo staan er veel in. Ik zie vee problemen in die houding en de eventuele gevolgen van die houding.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Boeiend. Ik wilde geen Timmerfrans, want moe van die linkse klimaat lgbtqwerty-knuffelaars die blijven roepen dat er ruimte is voor iedereen. Moe van Opsporing Verzocht aflevering 1329 waar 3% van de daders nog blank is. Moe van niet-Nederlands pratende allochtonen in het park en in de supermarkt (ja prima, noem me maar xenofoob, ik heb lieven een Japans immigratiebeleid).
Gaat Wilders dat oplossen? Neu, hopelijk wordt het wat rechtser en schrikt het asielzoekers af.
Zoals?quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah, zo staan er veel in. Ik zie vee problemen in die houding en de eventuele gevolgen van die houding.
Wellicht dan niet zo'n goed idee om te bezuinigen op de IND en het COA, nietwaar?quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, wel een stuk beter filteren.
[ afbeelding ]
Zeg ik dat ergens?quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht dan niet zo'n goed idee om te bezuinigen op de IND en het COA, nietwaar?
Ik denk dat ik prima zelf kan uitmaken wat propaganda is en wat niet. Woon nu weer bij mn vader, in mn oude wijk. Ik schrok gewoon toen ik na tig jaar weer eens naar het winkelcentrum hier liep en hoe de bevolkingssamenstelling van de huurflats hier is veranderd in de afgelopen 10-15 jaar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je bang laten maken door propaganda is ook niet altijd handig. Daar zou ik ook troosteloos van worden…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |