Even recente foto's van Bush opgezocht hierdoor en mijn god, wat is die man verouderdquote:Op maandag 5 februari 2024 22:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Een iconisch beeld van die bizarre dagen in 2001.
Bijna 80. Dan valt het toch mee?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even recente foto's van Bush opgezocht hierdoor en mijn god, wat is die man verouderd
Nou ja, twee decennia later, dus logisch, maar damn.
Nou ja, ik had al heel lang geen 'nieuwe' foto's gezien, dus als je nog het beeld van de 9/11-tijd in je hoofd hebt is dit wel even wat andersquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna 80. Dan valt het toch mee?
(Niet veel foto’s gezien overigens.)
Ik ben 80 en zie er uit als een jonge god.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna 80. Dan valt het toch mee?
(Niet veel foto’s gezien overigens.)
Wat ben je toch snel steedsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:17 schreef Troel het volgende:
Oud-premier Dries van Agt op 93-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/politie(...)ftijd-overleden.html
quote:Op donderdag 7 december 2023 09:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dries van Agt - ouderdom - 92 - Nederlands - politicus
" Van Agt stierf ‘samen en hand in hand met zijn vrouw op een zelfgekozen moment’"quote:
Wn wat als je in de biblebelt woont en moord hebt ingevuld?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
" Van Agt stierf ‘samen en hand in hand met zijn vrouw op een zelfgekozen moment’"
Telt dit ook als ouderdom?
Uitzonderlijk wel, voor een katholiek.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
" Van Agt stierf ‘samen en hand in hand met zijn vrouw op een zelfgekozen moment’"
Pushmeldingen doen heel veelquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:04 schreef Seven. het volgende:
Veel punten! Moest direct aan dit topic denken maar @:Troel was iedereen weer voor.
Die later Den Uyl links inhaaldequote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uitzonderlijk wel, voor een katholiek.
hypocriet zijn is geen enkele politicus onbekend mee, zolang je maar op dat pluche blijft zittenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:08 schreef kitano het volgende:
Een CDA-er die euthanasie pleegt?
Vorig jaar stond hij wel op mijn lijstje, dit jaar niet :-(
De laatste keer stemde hij Groen links.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:08 schreef kitano het volgende:
Een CDA-er die euthanasie pleegt?
Vorig jaar stond hij wel op mijn lijstje, dit jaar niet :-(
Van Agt zat al jaren niet meer op het pluche, dus beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hypocriet zijn is geen enkele politicus onbekend mee, zolang je maar op dat pluche blijft zitten
Hahha, nee, dat laat ik lekker aan anderenquote:
Hoe kan iets dat door en door onbijbels is "heel mooi" zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Van Agt zat al jaren niet meer op het pluche, dus beetje mosterd na de maaltijd.
Overigens hoop ik, als christen, van harte dat een ieder voor zichtzelf de beslissing neemt of hij wel of geen euthanasie wil en verder lijden wil besparen. Ik vind het alleen maar mooi dat mensen dat doen.
Ik denk dat dat iets voor een ander topic is eigenlijk, maar:quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoe kan iets dat door en door onbijbels is "heel mooi" zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |