Ja vind zo ook een beetje raar, en waarom tegen iemand die nieuwe binnenkomt al zeggen dat je met de ander gezoend hebt.quote:
Die twee zijn mentaal nog 16.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind zo ook een beetje raar, en waarom tegen iemand die nieuwe binnenkomt al zeggen dat je met de ander gezoend hebt.
Zei ik net ook hier. Zij is echt nog zo jong...quote:
Dat leeftijdsverschil voel je niet in bed. Ze komt uit Veenendaal en ze zegt zelf: “ hoe langer de rok, hoe natter het hok.”quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei ik net ook hier. Zij is echt nog zo jong...
Wat moet je als 29 jarige man met zo'n kind. Maar ja, hij is net zo raar.
Helemaal mee eens, vraag mij trouwens sowieso af of Marco een nieuwe relatie zoekt. De rol van zijn kok/medewerker vind ik aardig weird. Joyce (van B&B npo) vind ik best een leuk mens. Maar wat vroeg ze daar voor een nacht in een tiny-house met gebruik van een hottub? 200 euro ofso ? Even kwijt, maar dat leek mij al belachelijk. Ik snap dat je als deelnemer je eigen toko wilt promoten en misschien dat als motivatie om mee te doen aan dit programma. Dat is m.i. toch een groot verschil met BZV, die boeren kregen echt niet meer melk verkocht door zo'n programma.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Marco zoekt de vrouwelijke evenknie van Joshua.
Zodra Tineke en Joyce #1 ook maar een beetje onzekerheid of ongemak lieten zien, dumpte Marco ze gelijk. Beide dames waren er totaal door overrompeld.
Joyce #2 is nogal direct, maar die is dan weer zo gek als een deur dan wel totaal adhd/hyper. Ik trek haar in ieder geval totaal niet.
Ja, hij is ook heel bezitterig; "Ik ben verliefd op Benjamin en Benjamin is verliefd op mij." En ik organiseer iets en de nieuwe man mag dan wel mee hoor.quote:Op maandag 25 december 2023 17:44 schreef Fascination het volgende:
Oei, Benjamin lijkt af te knappen op Joshua mede door de komst van de nieuwe man. Was ook onvermijdelijk denk ik met zijn adhd/macho-gedrag
Ik vond die Jessie ook veel leuker dan Amy Rrrrrroooossequote:Op maandag 25 december 2023 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Die Amy-Rose is gewoon een act, dat kan gewoon niet. Die 20 jarige loopt een 30 jarig of ouder typetje te spelen onder het mom 'kijk mij nou eens, helemaal in de sneeuw, helemaal lekker gek met mijn wijntje'. Ze is nogal vol van zichzelf,ze doet me ook een beetje aan Maxime Meiland denken, zwaar overdreven reageren voor de camera en dat soort gein. Die Saul is een doetje en die Joshua vind ik ook niet echt, beetje te gladjes en fout.
Dat is dan juist een match, althans, als je het “boer zoekt vrouw” format hier zou plotten.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:14 schreef roos94 het volgende:
Hoe is marco door de screening gekomen, tering wat een saaie.
Die is sociaal anders behoorlijk ernstig gehandicapt en doods.quote:
¤¤¤¤¤¤quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die is sociaal anders behoorlijk ernstig gehandicapt en doods.
Snap ook bij God niet waarom er twee leuke vrouwen, een Amy rose en een ex voor hem komen en hem zelfs knap noemen.
Die knul is alles behalve aantrekkelijk en krijgt zonder zo'n programma ook geen normale date.
Wat een dooie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |