Op karakter zou ik ja zeggenquote:
Ik heb daar ooit iets van gezegd op Instagram, nog nooit zoveel reacties gehad van like, de hele wereld die, like beledigd waren omdat dat juist a sign of intelligence was.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heeft deze generatie met dat Engels tusendoor steeds.
Als het geen boeren zijn alleen maar lieve mensen, maar t zijn wel stedelingen dus dat scheelt nogquote:Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is misschien toch het lieve van buiten de randstad @:qwarqtaartje
Graag scrum toepassen, snufje agile, lean en kom maar op met die kpi's.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit iets van gezegd op Instagram, nog nooit zoveel reacties gehad van like, de hele wereld die, like beledigd waren omdat dat juist a sign of intelligence was.
Zeker allemaal van die Gen Z types. Snap zelf niet waarom het je intelligent zou maken, want ze kiezen altijd de domste woorden en termen uit. Echt so cringe.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit iets van gezegd op Instagram, nog nooit zoveel reacties gehad van like, de hele wereld die, like beledigd waren omdat dat juist a sign of intelligence was.
Ik vind het de meest sympathieke en hoffelijke jongen in een poosje.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als het geen boeren zijn alleen maar lieve mensen, maar t zijn wel stedelingen dus dat scheelt nog
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag scrum toepassen, snufje agile, lean en kom maar op met die kpi's.
Vandaag PI event gehad, komt wel erg dichtbij.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Sterkte ! Dat ze je dit aan doen echt heel veel sterktequote:Op donderdag 7 december 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaag PI event gehad, komt wel erg dichtbij.
Dat is ook annoying, en het komt inderdaad elders ook voor, maar dat zijn tenminste nog namen c.q. begrippen.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sterkte ! Dat ze je dit aan doen echt heel veel sterkte
Daarom surprise pener.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gedraagt zich als een homo
Handjes zwaaien
Aandacht
Meteen naar bed met elkaarquote:Op donderdag 7 december 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gedraagt zich als een homo
Handjes zwaaien
Aandacht
Zou je nee zeggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |