quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha maar niet naar elke willekeurige man. Ik heb natuurlijk wel mn eisenlijstjequote:Op woensdag 6 december 2023 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je zei een x dat je weleens een brief wilde sturen
Dat nep stelletje bahquote:Op woensdag 6 december 2023 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn is zeker meer van Freek & Suzan
Hij neukt alle andere wijven.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die broer en zus die een koppel spelen met hun JANKMUZIEK
Ik wilde iets zeggen over haar uiterlijk maar hij is de eikel natuurlijk.quote:
Ik vind jou wel een Kia Picanto eigenlijk.quote:
Nouquote:Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
Nodigt niet echt meer uit om te blijven kijken. Wellicht tot morgen, maar denk het niet. Fijne avond allen
Tot volgende keer.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
4 dates, dat is al een nette score.
Verder weer geen succes
Tot vrijdag
Boehoe!!!! Denk aan ons!!!!! Laat ons niet in de steek!!!!quote:Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
Nodigt niet echt meer uit om te blijven kijken. Wellicht tot morgen, maar denk het niet. Fijne avond allen
Ik ben boos dat ze gister op sinterklaasavond begonnen. Flauw dat het niet één dag kon wachten.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Krijg echt jeuk van die dramatische kerstreclames
In dit warme bad vat ik het als een compliment opquote:Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Kia Picanto eigenlijk.
Ja die is schattig.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In dit warme bad vat ik het als een compliment op
En als het een Italiaan was?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Deze outfit
Zachte g
Spanjaard
Loafers @:coco
Ik zou meteen omdraaien
Die kleedt zich niet als een clown.quote:
Haai haaiquote:
Graag je review over rood-wit torremelinos met zachte g.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kleedt zich niet als een clown.
Ik val niet op Spanjaarden.
Romeinse koppen.
Wie?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag je review over rood-wit torremelinos met zachte g.
Je ziet hem zo weer.quote:
Ja 100%quote:Op donderdag 7 december 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
@:sapstengel zijn type
Stukje borderline
Alle dingen verwijderen en het is een leuk meisje.quote:
Die moet ik onthouden voor als iemand vraagt wat mijn type is. "Best knap maar heel raar" is dan wel de beste omschrijvingquote:
Brigitte Bardot oidquote:
Daar had ik net een review over geschreven?quote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar had ik net een review over geschreven?
Precies waarom mag dit tasje niet.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hond op tafel kon ook pas dus waarom zwarte tas nie?
Daarover gesproken... Jeroen kan beter een latex paardenkop dragen. Goede matchquote:Op donderdag 7 december 2023 19:37 schreef Benny het volgende:
Margaux houdt van mannen met een latex paardenkop op hun hoofd
Zo zijn ze in dit programmaquote:
Jaquote:
Sergio?quote:
Je voelt die behoefte?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Kan die serveerster even vertellen wat diabetes is in het Spaans
Up is heel aaibaarquote:
Make-up niet opgespoten denk ikquote:Op donderdag 7 december 2023 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die lippen zijn wel heel erg
Oh bah zegquote:
Like, gewoon likequote:Op donderdag 7 december 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heeft deze generatie met dat Engels tusendoor steeds.
Op karakter zou ik ja zeggenquote:
Ik heb daar ooit iets van gezegd op Instagram, nog nooit zoveel reacties gehad van like, de hele wereld die, like beledigd waren omdat dat juist a sign of intelligence was.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heeft deze generatie met dat Engels tusendoor steeds.
Als het geen boeren zijn alleen maar lieve mensen, maar t zijn wel stedelingen dus dat scheelt nogquote:Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is misschien toch het lieve van buiten de randstad @:qwarqtaartje
Graag scrum toepassen, snufje agile, lean en kom maar op met die kpi's.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit iets van gezegd op Instagram, nog nooit zoveel reacties gehad van like, de hele wereld die, like beledigd waren omdat dat juist a sign of intelligence was.
Zeker allemaal van die Gen Z types. Snap zelf niet waarom het je intelligent zou maken, want ze kiezen altijd de domste woorden en termen uit. Echt so cringe.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit iets van gezegd op Instagram, nog nooit zoveel reacties gehad van like, de hele wereld die, like beledigd waren omdat dat juist a sign of intelligence was.
Ik vind het de meest sympathieke en hoffelijke jongen in een poosje.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als het geen boeren zijn alleen maar lieve mensen, maar t zijn wel stedelingen dus dat scheelt nog
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag scrum toepassen, snufje agile, lean en kom maar op met die kpi's.
Vandaag PI event gehad, komt wel erg dichtbij.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Sterkte ! Dat ze je dit aan doen echt heel veel sterktequote:Op donderdag 7 december 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaag PI event gehad, komt wel erg dichtbij.
Dat is ook annoying, en het komt inderdaad elders ook voor, maar dat zijn tenminste nog namen c.q. begrippen.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sterkte ! Dat ze je dit aan doen echt heel veel sterkte
Daarom surprise pener.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gedraagt zich als een homo
Handjes zwaaien
Aandacht
Meteen naar bed met elkaarquote:Op donderdag 7 december 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gedraagt zich als een homo
Handjes zwaaien
Aandacht
Zou je nee zeggen?quote:
Dat zekerquote:
Dat had ik je dan weer niet gegundquote:Op donderdag 7 december 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gratis lunch en borrel achteraf maakt veel goed.
week is bijna om dusquote:Op donderdag 7 december 2023 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gehinnik gehoord deze week
Alcoholquote:
Ook al zo'n type waar Pabo boven het hoofd geschreven staat. Wat is dat tochquote:
Er is hier een heel subforum voor.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Klagende mensenIk kom ze niet echt tegen iig
Die eindigt met een kat.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gaat nee zeggen
Ze wacht ook tevergeefs op Daniël de Ridder
Kijk hier is Tjackaquote:
15cm minquote:
Ik wil alleen het lekkerste biefstukjequote:Op donderdag 7 december 2023 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bovengemiddelde als minimum nemen is niet zo handig
rare medium rare of helemaal doorbakken?quote:Op donderdag 7 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil alleen het lekkerste biefstukje
Micropenis gespot.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bovengemiddelde als minimum nemen is niet zo handig
Eigenlijk is een verkeerde hont of auto ook een afknapper bedenk ik me nuquote:
Bife de chorizoquote:Op donderdag 7 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil alleen het lekkerste biefstukje
Speel niet met mijn privé.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geef eens antwoord op mijn vraag ipv deze stoere praat
Innerlijk en leuke uitstraling vooralquote:Op donderdag 7 december 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een verkeerde hont of auto ook een afknapper bedenk ik me nu
Vast wel, heeft een zetje nodig.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Maar er is toch wel een equivalent van deze bolle te vinden? Die man is over 20 jaar nog alleen.
Hij stapt op niemand af. Wordt moeilijk.quote:
Hij wil nietquote:Op donderdag 7 december 2023 20:08 schreef DKUp het volgende:
BAM
Bewust
Alleenstaande
Moeder
Ik heb gelachen
Ik snak naar die hete zomerquote:
Gezicht, vooral ogen, lezenquote:Op donderdag 7 december 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe merk je dat? Zoiets kan ik nooit zien
Vinden ze leuk, expres dit soort mismatchesquote:
Ja flauw.quote:
Zo zijn moderatorsquote:
Haha nou ja is ook maar mijn inschatting. Maar ze lijkt een beetje langs hem heen, kijkt al weg als hij nog niet is uitgesproken, gezichtsuitdrukking. Toon van stem is van ik stel vragen omdat het moet maar is niet natuurlijk. Zoietsquote:Op donderdag 7 december 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe merk je dat? Zoiets kan ik nooit zien
Moest lachenquote:
De trutquote:
Hier een licht soort zalmquote:Op donderdag 7 december 2023 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is toch een soort van lelijk geel?
Tot morgenquote:
ik kom er ook net achter, er is sport?quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik kan niet ontdekken dat vandaag FD op tv komt
Mijn vrijdag.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ow ik zie het ook, weer schaatsen! Jammer begin van het weekend dit.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zo dit gaat snel voor Amy. Zonder blikken of blozen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow ik zie het ook, weer schaatsen! Jammer begin van het weekend dit.
Maandag is het gelukkig weer! Fijn weekend!
Jammer. En dat voor schaatsen dat niet eens live is. Geen warm bad van de npoquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup Je hoeft niet te haasten. De bar is gesloten.
Niet eens live? Jemig.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jammer. En dat voor schaatsen dat niet eens live is. Geen warm bad van de npo
quote:
Ja, we hoeven er niet omheen te draaien. Splitten die rekening, een duidelijke nee en gaan! (maar dat zou ik niet echt doen, een ja en daarna te druk om af te spreken zou waarschijnlijker zijn).quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dit gaat snel voor Amy. Zonder blikken of blozen.
Nee, dit was een uurtje geleden ofzo. 1000m mannen is ook al geweest. Weet niet of daar nog wat voor je tussen zitquote:
Ze gaat gewoon doelloos en koud door.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, we hoeven er niet omheen te draaien. Splitten die rekening, een duidelijke nee en gaan! (maar dat zou ik niet echt doen, een ja en daarna te druk om af te spreken zou waarschijnlijker zijn).
Nu eens kijken wat ik moet gaan doen met deze vrije tijd
waarom zou je zo'n doodsaaie sport niet live uitzenden? Deel dan gewoon de uitslagquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jammer. En dat voor schaatsen dat niet eens live is. Geen warm bad van de npo
Zwaar teleurgesteld nu. Daar mag maandag wel een topuitzending tegenover staan! Vol liefdequote:
Minimaal 3 matches, jaaaaa.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zwaar teleurgesteld nu. Daar mag maandag wel een topuitzending tegenover staan! Vol liefde
Oooh jij hebt ook gewoon gamen als hobby!quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaag PS5 gekocht dus denk Ghost of Tsushima proberen
Ja, of de aflevering met @cherrycoke er in, dat zou natuurlijk ook een welkome verrassing zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |