Je bent zo oud... als je je voelt!!quote:
quote:Op woensdag 6 december 2023 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent zo oud... als je je voelt!!
Ergens had ik dat wel gedacht bij jouquote:
Nou dat klopt dan welquote:Op woensdag 6 december 2023 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens had ik dat wel gedacht bij jou
Was niet hatelijk bedoeld hequote:
Dat zeggen alleen oudere mensen toch?quote:Op woensdag 6 december 2023 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent zo oud... als je je voelt!!
Ik weetquote:Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was niet hatelijk bedoeld he![]()
Dat heb ik bij jou ook dat probleemquote:Op woensdag 6 december 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jij bent
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 6 december 2023 20:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb me ook altijd veel jonger gevoeld...... nog steeds denk ik
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2023 20:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou ook dat probleem![]()
30e word ik weer een jaartje ouder , leeftijd zegt mij weinigquote:Op woensdag 6 december 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jij bent
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
30e word ik weer een jaartje ouder , leeftijd zegt mij weinig
Ja geen idee dus..quote:Op woensdag 6 december 2023 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oud genoeg om je moeder te kunnen zijn gok ik
Dat kan iddquote:Op woensdag 6 december 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja geen idee dus..
Nou kan dat al met 16 jaar ouder dus..
Bijna feestjequote:Op woensdag 6 december 2023 20:26 schreef Harrie het volgende:
wat is het toch allemaal erg met die leeftijdfrustraties enzo man (3x) ik ben gewoon 47 en over 6 nachtjes 48.
Dus dan ben ik die 23 jarige gestoorde gek met 25 jaar ervaring
Ah - trouwen daten?quote:Op woensdag 6 december 2023 20:26 schreef Harrie het volgende:
wat is het toch allemaal erg met die leeftijdfrustraties enzo man (3x) ik ben gewoon 47 en over 6 nachtjes 48.
Dus dan ben ik die 23 jarige gestoorde gek met 25 jaar ervaring
Je bent op zich wel van de juiste leeftijdquote:Op woensdag 6 december 2023 20:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij weet meer dan ik
[..]
op mijn verjaardag
Heb helemaal niks met leeftijd en toen ik 30 zou worden mocht ik niks doen ging allemaal geregeld worden en toen ging het toch niet doorquote:Op woensdag 6 december 2023 20:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent op zich wel van de juiste leeftijd
Maar wil je daten op je verjaardag? Klinkt een beetje alsof je het vooral niet viert
Awwwwquote:Op woensdag 6 december 2023 20:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met leeftijd en toen ik 30 zou worden mocht ik niks doen ging allemaal geregeld worden en toen ging het toch niet doordus sinds dat moment ben ik gestopt met het vieren van mijn verjaardag
Bijna lieverd, bijnaquote:Op woensdag 6 december 2023 20:33 schreef HappyCharly het volgende:
In mijn hoofd is Harrie al 50 +
Zo volwassen ..
Da's wel minder ja... zo verging het mij ongeveer toen ik 40 werd. Had een groots feestje in gedachten. Maar ineens relatie uit en alle shit die eromheen kwam. Terwijl ik nou net met zijn grote familie mijn verjaardag had willen vieren...quote:Op woensdag 6 december 2023 20:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met leeftijd en toen ik 30 zou worden mocht ik niks doen ging allemaal geregeld worden en toen ging het toch niet doordus sinds dat moment ben ik gestopt met het vieren van mijn verjaardag
maar als ik het goed begrijp ga ik het dit jaar samen met jou mijn verjaardag vieren dus ik heb al die plannen van een groot feest al weer in de vriezer gegooidquote:Op woensdag 6 december 2023 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's wel minder ja... zo verging het mij ongeveer toen ik 40 werd. Had een groots feestje in gedachten. Maar ineens relatie uit en alle shit die eromheen kwam. Terwijl ik nou net met zijn grote familie mijn verjaardag had willen vieren...
Ik dm je wel even voor het adresquote:Op woensdag 6 december 2023 20:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrijp ga ik het dit jaar samen met jou mijn verjaardag vieren dus ik heb al die plannen van een groot feest al weer in de vriezer gegooid
Baby don't hurt me, don't hurt me, no morequote:
quote:Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Baby don't hurt me, don't hurt me, no more
Awwquote:Op woensdag 6 december 2023 22:23 schreef Harrie het volgende:
Liefde is als je buurman al zolang als je er woont je ramen aan de voorkant wast omdat hij blij is dat je een vijgeboom in je achtertuin hebt
Hij noemt mij dan 'boerman' maar goed dat is slechts een detail, in de liefde verstaan we elkaar allemaal tochquote:
Warms my heartquote:Op woensdag 6 december 2023 22:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij noemt bij dan 'boerman' maar goed dat is slechts een detail, in de liefde verstaan we elkaar allemaal toch
Ik ben gewoon blij dat ik relaxte buren heb, nooit gedoe of gezeur, keer een pakketje komen ze gewoon meteen brengen als ze zien dat ik thuis ben. heerlijkquote:
Beste burenquote:Op woensdag 6 december 2023 22:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat ik relaxte buren heb, nooit gedoe of gezeur, keer een pakketje komen ze gewoon meteen brengen als ze zien dat ik thuis ben. heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |