¤315-63= 252,- . En dat is 'Free Shipping Within the Europe Union, Duty and Tax include'.quote:Score ¤63 off the Leviathan PY050 model with coupon code " EB63 " until March 1st.
Die waren zo tof op school vroegerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:59 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
mijn nieuwe aanwinst, vetste horloge ever, topic kan dicht
Moet je wel een bijbehorende Audiosonic kijkbuis hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die waren zo tof op school vroegerStiekem zappen als je met de klas iets op de tv moest kijken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die waren zo tof op school vroegerStiekem zappen als je met de klas iets op de tv moest kijken.
werkt nogsteeds met moderne tvs hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Moet je wel een bijbehorende Audiosonic kijkbuis hebben.
Niet 3 Patek's om beide polsen hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Die rechter had je op school wsseen vriendje van me toen ook idd, tijdens schooltv stiekem zappen en een leraar die er niks van begreep
De rechter paar weken terug nieuw in doos gevonden op marktplaats voor 15 eurotoen ik die had moest ik de originele Casio ook hebben
Too cool for school.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Die rechter had je op school wsseen vriendje van me toen ook idd, tijdens schooltv stiekem zappen en een leraar die er niks van begreep
De rechter paar weken terug nieuw in doos gevonden op marktplaats voor 15 eurotoen ik die had moest ik de originele Casio ook hebben
Patek is gay.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet 3 Patek's om beide polsen hebben
Dit is idd veel coolerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet 3 Patek's om beide polsen hebben
Zo'n onopvallende Casio-lookalike lijkt me niet echt geschikt om te patsenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:48 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel me dat je je klok hebt gekocht om te patsen en niet omdat je een groot horlogeliefhebber bent zonder me te vertellen dat je je klok hebt gekocht om te patsen en niet omdat je een groot horlogeliefhebber bent.
De rest heeft zijn ex.quote:
Die heeft tenminste niet zo'n lelijke (imho) Mercedes wijzer.quote:
En Sub van >10 jaar oud, nou nou wat een patserquote:Op maandag 12 februari 2024 19:48 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel me dat je je klok hebt gekocht om te patsen en niet omdat je een groot horlogeliefhebber bent zonder me te vertellen dat je je klok hebt gekocht om te patsen en niet omdat je een groot horlogeliefhebber bent.
Wehrmacht, Kriegsmarine, Luftwaffe Land, Wasser, Luft.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die heeft tenminste niet zo'n lelijke (imho) Mercedes wijzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |