het goedpraten is bizar. Ziek ook hoe ze worden aangevallen en ingesloten ook. Hopelijk krijgt dit een pittig staartje voor die eilandbewoners.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Die goedpraterij hier
Zodra de politie bereid is tot corruptie (want de politie kan niet kiezen welke burgers ze wel of niet helpen en strafbare feiten in de doofpot stoppen), dan weet je al dat er iets niet in de haak is.
Het is gewoon een soort Eyes Wide Shut-achtige orgie waarschijnlijk. In het beste geval. In het slechtste geval iets met geweld of misbruik.
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de houding van de politie.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het goedpraten is bizar. Ziek ook hoe ze worden aangevallen en ingesloten ook. Hopelijk krijgt dit een pittig staartje voor die eilandbewoners.
Ik denk dat als de landelijke leiding zich hiermee gaat bemoeien de mening van de dorpsveldwachter niet meer zo veel gewicht in de schaal legtquote:Op woensdag 6 december 2023 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de houding van de politie.
Grote kans wel. Uit het riool of niet, het zijn journalisten van een staatsomroep.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat als de landelijke leiding zich hiermee gaat bemoeien de mening van de dorpsveldwachter niet meer zo veel gewicht in de schaal legt
Dan pakken die lui van Powned toch lekker de boot terugals ze het niet aanstaat daarquote:Op woensdag 6 december 2023 18:52 schreef Regilio_ het volgende:
Nieuwe content!
Powned is ontzettend sneu natuurlijk, maar dat je als agent zo doet alsof je er niet bent (op eind) is ook tamelijk surreëel.
Als KOZP alleen verslag zou doen van het Sinterklaasfeest zou er weinig gedoe over zijn. Of stonden die mensen van PowNed met spandoeken in het gezicht van kinderen te krijsen dat het feest van de Amelanders verboden moet worden?quote:
Ging jij maar in de boot mee naar Spanje.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan pakken die lui van Powned toch lekker de boot terugals ze het niet aanstaat daar
Ja laten we lekker tornen aan de persvrijheid en geweld tegen 'buitenstaanders' normaliserenquote:Op woensdag 6 december 2023 18:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan pakken die lui van Powned toch lekker de boot terugals ze het niet aanstaat daar
Verstoren is verstoren. Of je dat nou doet met een spandoek of een camera, dat maakt niet uit, toch?quote:Op woensdag 6 december 2023 18:53 schreef Viezig het volgende:
[..]
Als KOZP alleen verslag zou doen van het Sinterklaasfeest zou er weinig gedoe over zijn. Of stonden die mensen van PowNed met spandoeken in het gezicht van kinderen te krijsen dat het feest van de Amelanders verboden moet worden?
Van tradities moet je afblijven!quote:Op woensdag 6 december 2023 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja laten we lekker tornen aan de persvrijheid en geweld tegen 'buitenstaanders' normaliseren
Je hebt het tegen iemand die alleen maar smakelijk kan lachen om geweld jegens politici en journalistenquote:Op woensdag 6 december 2023 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja laten we lekker tornen aan de persvrijheid en geweld tegen 'buitenstaanders' normaliseren
Maar als het gaat om mensen met een niet Nederlandse achtergrond die Nederlandse feestjes verstoren heb je opeens een hele andere mening. Frappant.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Verstoren is verstoren. Of je dat nou doet met een spandoek of een camera, dat maakt niet uit, toch?
Het is het jaarlijkse dagje Taliban op Ameland.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sunneklaas op Ameland lijkt wel een soort cultverering als ik het item van Powned zie.
quote:Op woensdag 6 december 2023 18:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is het jaarlijkse dagje Taliban op Ameland.
Ben ik eens voor tradities, is het weer niet goedquote:Op woensdag 6 december 2023 18:59 schreef Viezig het volgende:
[..]
Maar als het gaat om mensen met een niet Nederlandse achtergrond die Nederlandse feestjes verstoren heb je opeens een hele andere mening. Frappant.
Beide niet. PowNews moet dit niet doen. Is dom provoceren. Maar ze mogen het doen en dat is een groot goed.quote:
Ja man. Toegeven aan geweld en intimidatie. Altijd een goed idee. Het hele vaderlandse journaille moet daar volgend jaar staan. Met een peloton ME achter de hand.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel eng.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Van tradities moet je afblijven!
Ik mag hopen dat dit een staartje krijgt voor de politie ja. Waarom zijn ze in Holwerd door de agente doorgelaten bij de boot naar Ameland? Waarom zijn die gasten van Powned niet opgepakt voor het verstoren van de openbare orde?quote:Op woensdag 6 december 2023 18:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het goedpraten is bizar. Ziek ook hoe ze worden aangevallen en ingesloten ook. Hopelijk krijgt dit een pittig staartje voor die eilandbewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |