Is het voor jou minder mysterieus dan voor een andere niet-amelander? Wat doen ze?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:23 schreef Shotty het volgende:
Ik ben zelf ook wel is met sunneklaas op ameland geweest. Je krijgt een flyer op de boot om je te waarschuwen.
Heb die waarschuwing zelf ook genegeerd.
Laten we het er op houden dan wat powned is overkomen mij totaal niet verbaasd.
Waar waren ze die nacht eigenlijk van plan te gaan slapen? Er is geen hotel/gasthuis/whatever te krijgen. Amelanders willen dit feest onderling vieren en verhuren niet. Iemand die dat wel doet kan rekenen op een gesloopt hotel/gasthuis/whatever…
Dit ja.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:11 schreef grimselman het volgende:
Lastige afweging. Is mijn hekel aan geweld groter dan mijn hekel aan Powned?
"Handen af van onze journalisten!"quote:Op woensdag 6 december 2023 17:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
PowNed weet dat sowieso heel goed want ze hebben het vorig jaar ook al geprobeerd.
Kortom, daardoor gaan hier nog een hoop lol mee belevenquote:Op woensdag 6 december 2023 18:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
"Handen af van onze journalisten!"
En daar ben ik het helemaal mee eens hoor, maar deze dingen gebeuren gewoon. Vroeg of laat krijg je een keer klappen. Zo werkt het gewoon in de wereld. Ik kan wel constant hetzelfde riedeltje herhalen van dat het verwerpelijk is, maar dat veranderd niks aan de situatie.
Ik dacht neer aan “the wickerman”.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Die goedpraterij hier
Zodra de politie bereid is tot corruptie (want de politie kan niet kiezen welke burgers ze wel of niet helpen en strafbare feiten in de doofpot stoppen), dan weet je al dat er iets niet in de haak is.
Het is gewoon een soort Eyes Wide Shut-achtige orgie waarschijnlijk. In het beste geval. In het slechtste geval iets met geweld of misbruik.
het goedpraten is bizar. Ziek ook hoe ze worden aangevallen en ingesloten ook. Hopelijk krijgt dit een pittig staartje voor die eilandbewoners.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Die goedpraterij hier
Zodra de politie bereid is tot corruptie (want de politie kan niet kiezen welke burgers ze wel of niet helpen en strafbare feiten in de doofpot stoppen), dan weet je al dat er iets niet in de haak is.
Het is gewoon een soort Eyes Wide Shut-achtige orgie waarschijnlijk. In het beste geval. In het slechtste geval iets met geweld of misbruik.
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de houding van de politie.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het goedpraten is bizar. Ziek ook hoe ze worden aangevallen en ingesloten ook. Hopelijk krijgt dit een pittig staartje voor die eilandbewoners.
Ik denk dat als de landelijke leiding zich hiermee gaat bemoeien de mening van de dorpsveldwachter niet meer zo veel gewicht in de schaal legtquote:Op woensdag 6 december 2023 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de houding van de politie.
Grote kans wel. Uit het riool of niet, het zijn journalisten van een staatsomroep.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat als de landelijke leiding zich hiermee gaat bemoeien de mening van de dorpsveldwachter niet meer zo veel gewicht in de schaal legt
Dan pakken die lui van Powned toch lekker de boot terugals ze het niet aanstaat daarquote:Op woensdag 6 december 2023 18:52 schreef Regilio_ het volgende:
Nieuwe content!
Powned is ontzettend sneu natuurlijk, maar dat je als agent zo doet alsof je er niet bent (op eind) is ook tamelijk surreëel.
Als KOZP alleen verslag zou doen van het Sinterklaasfeest zou er weinig gedoe over zijn. Of stonden die mensen van PowNed met spandoeken in het gezicht van kinderen te krijsen dat het feest van de Amelanders verboden moet worden?quote:
Ging jij maar in de boot mee naar Spanje.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan pakken die lui van Powned toch lekker de boot terugals ze het niet aanstaat daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |