Ik doelde ook op Porcupine Tree haha. Maar dit jaar kunnen ze er niet meer omheen iddquote:Op woensdag 6 december 2023 14:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen Serious Request niet dwars willen zitten, dus maximaal nog 3 uurtjes, maar dat zal wel niet gebeuren. Het wordt wel lastig met 12 minuten Porcupine en 7 minuten Sweet Sounds erbij, maar ik wens ze wel plezier bij het puzzelen.
Edit: en wat N00bie zegt inderdaad.
En 2x zo hoog. Oh nee dat gaat nietquote:Op woensdag 6 december 2023 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
All Too Well is dit jaar ook sowieso 2x zo lang als vorig jaar
Reclame daarentegen levert het hoogste tarief van het jaar op.quote:Op woensdag 6 december 2023 15:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je met nummers zou moeten schuiven. Je kunt gerust het nieuws een keertje opschuiven als dat nodig is. Daar vergaat de wereld echt niet door.
En wat verandert schuiven daaraan?quote:Op woensdag 6 december 2023 15:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Reclame daarentegen levert het hoogste tarief van het jaar op.
Die blokken worden heel specifiek verkocht. Als jij 17.03 koopt, vol in de spits, en je bent om 17.25 aan de beurt, als er veel al uit de auto zijn, word je daar dan blij van als je 50.000 hebt neergeteld?quote:Op woensdag 6 december 2023 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En wat verandert schuiven daaraan?
20 minuten is wel ondreven, zal altijd binnen de 5 min blijven. En in week 53 is zgn iedereen toch vrij en zo niet gaat de radio thuis ook weer aan.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die blokken worden heel specifiek verkocht. Als jij 17.03 koopt, vol in de spits, en je bent om 17.25 aan de beurt, als er veel al uit de auto zijn, word je daar dan blij van als je 50.000 hebt neergeteld?
Er is tijdens de Top2000 alleen aan het begin van een uur reclame, Hans.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die blokken worden heel specifiek verkocht. Als jij 17.03 koopt, vol in de spits, en je bent om 17.25 aan de beurt, als er veel al uit de auto zijn, word je daar dan blij van als je 50.000 hebt neergeteld?
Zegt ie ook, blok wordt 20m opgeschovenquote:Op woensdag 6 december 2023 16:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is tijdens de Top2000 alleen aan het begin van een uur reclame, Hans.
Maar dat gebeurt nooit?quote:Op woensdag 6 december 2023 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zegt ie ook, blok wordt 20m opgeschoven
Nee, deze reconstructie werd zwaar gedramatiseerdquote:
We hebben het over schuiven, Kees.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is tijdens de Top2000 alleen aan het begin van een uur reclame, Hans.
dankzij die afschuwelijke acrobaat en die walgelijke clown heb ik idd Jean Michel Jarre leren kennen, en Mike Oldfield. en via Oldfield ben ik dan weer bij Santana uitgekomen en Tangerine Dream, die beiden net zoals Oldfield muziek hadden die in films van William Friedkin als soundtrack zijn gebruiktquote:Op woensdag 6 december 2023 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zullen we Oldfield gewoon aan The Exorcist toeschrijven en voortaan dit als Die clown & die acrobaat beschouwen? Dank u. #erzijngrenzen #allememaggies
Suggereer je nou lijstmanipulatie?quote:Op woensdag 6 december 2023 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ze langere nummers af en toe wel een plekje schuiven. En soms wat ruilen. In een uur van nog max 10 minuten past Echoes of Tubular niet, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |