Volgens mij herkende ik je vorig jaar aan je keycord van Fok, heb je die weer om?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:10 schreef qltel het volgende:
@:yvonne , mocht je a.s. dinsdag iemand met een FOK! shirt op omroep Gelderland zien, dan zal ik dat wel zijn..
Nee, ik draag meestal geen keycord. Was het niet het "FOK! Fotograaf" shirt? Of misschien mijn FOK! Perskaart, die hing met een keycord aan mijn heuptas.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:51 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Volgens mij herkende ik je vorig jaar aan je keycord van Fok, heb je die weer om?
Als ik iets fokkigs zie meld ik me!!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, ik draag meestal geen keycord. Was het niet het "FOK! Fotograaf" shirt? Of misschien mijn FOK! Perskaart, die hing met een keycord aan mijn heuptas.
Anyway, als iemand me ziet, ik vind het leuk als je me aanspreekt..
En daar kampeer je nu?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:50 schreef Bzzzzp het volgende:
de Vierdaagse camping staat onder water….
Nee we zouden er morgenochtend om 10.00 heen gaan maar ze gaan nu later open , je kan er wel morgen middag terecht maar ze vragen om zondag of maandag pas te komen… wel jammerquote:
Heerlijk! Zo wil ik ook oud worden 😍quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:49 schreef fietsmiep het volgende:
Filmpje op Omroep Brabant
https://www.omroepbrabant(...)k-word-volop-herkend
Ik ook...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal 4daagseweer..quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vooralsnog is de voorspelling dinsdag tot een uurtje of 4 regen en dus een droge start
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ook...SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog erg kwiek idd
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2024 13:52 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ook...Netjes hoor !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan maar niet zo laat, je moet starten voor 8 uur, dan sluiten ze de toegang en stoppen de start scanners met werkenquote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef Socios het volgende:
Topic/reeks niet gelezen maar wel een vraag: kan men ook op een christelijke tijd van tussen 9.00u en 10.00u starten? Wat uitslapen erbij. Waarom zo (extreem) vroeg op pad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |