Jij ook 37km? Wat toevallig!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:00 schreef pigzwart het volgende:
Heerlijk weer, dus tijd om eens echt te wandelen met mijn net ingelopen schoenen. De 37 km gingen prima, is weer een mooie wandeldag ter voorbereiding 😎
En nog kunnen lopen? Het was weer goed weer voor!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken..IK hoop dat het zondag ook goed wandelweer is. Want dan heb ik de hele dag tijd.
[..]
Geen idee? Omdat ze dan makkelijker kunnen bewegen misschien?
Nee, helaas niet..quote:Op zondag 30 juni 2024 20:05 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
En nog kunnen lopen? Het was weer goed weer voor!
Ik kan het me voorstellen, hoor.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik loop een beetje achter, een beetje veel
Het verste wat ik nu gelopen heb is 30
Afgelopen 4 weekenden pas echt begonnen 11, 23, 30, 30
Ze gaan me goed af dat is het niet
De motivatie ontbreektvoor het trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2024 10:42 schreef Bzzzzp het volgende:
Tuurlijk gaat het lukken! De afleiding onderweg helpt enorm en positief denken ook!
Zijn jullie te vinden in de 4daagse app?Oh ja, opgeven is geen optie.. dus dat gaan we gewoon halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta in de app.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bid echt mee! Warmer ook liever niet trouwens. Tussen de 20 en 25 zou echt perfect zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als dit toch waar kon worden …
Ik liep niet alleen. Rewimo was bij me.. Met haar nieuwe scootmobiel. Handig, met mandje..quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 07:39 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik liep niet alleen. Rewimo was bij me.. Met haar nieuwe scootmobiel. Handig, met mandje..
Maar ja, lopen naast een scootmobiel is ook weer heel apart. Ik ben gewend om me aan te passen aan haar, en dat moet ik niet doen als ze scoot. Want dan haalt ze me toch zo weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |