Jazeker. Net. Ik moest vanmorgen werken.quote:
Ik heb nummertje 3 en 4 net achter de rug. En mag nu voor medaille nummer 5.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dit jaar, als ik het weer haal, wel de schrale beloning van alleen het nummer 3ipv een nieuwe medaille zoals de afgelopen 2 keer
Ik heb maar even nagevraagd of de maker van die grafiek er geen problemen mee heeft, en hij vind het prima als ik ze hier post. Ik ga dat niet dagelijks doen, maar wel een paar keer per week als jullie dat willen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:34 schreef Bzzzzp het volgende:
Leuk die grafiek! Nu weer duizend erbij!
leukquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb maar even nagevraagd of de maker van die grafiek er geen problemen mee heeft, en hij vind het prima als ik ze hier post. Ik ga dat niet dagelijks doen, maar wel een paar keer per week als jullie dat willen.
Ik vind dat wel leuk!quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb maar even nagevraagd of de maker van die grafiek er geen problemen mee heeft, en hij vind het prima als ik ze hier post. Ik ga dat niet dagelijks doen, maar wel een paar keer per week als jullie dat willen.
Op de Vierdaagse site kan je dat van vorige jaren terug zien, vorig jaar waren er 3.662 mensen die zich wel hadden ingeschreven maar niet zijn gestart. Best veel!quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:01 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
leuk
ik ben eigenlijk vooral benieuwd als het open gaat voor de 'nog niet gelopen mensen' dan zitten we op de piek, maar dan vooral daarna hoeveel kaarten worden er 'verkocht'
en eigenlijk dus ook, hoeveel mensen doen er daadwerkelijk mee
vroeger was de limiet iets van 45000, dat werd opgerekt en toen werden er 48000 (ofzoiets) kaarten verkocht met de wetenschap dat er uiteindelijk toch een beste berg mensen minder meer doen en ze weer op het maximum van 45000 zaten
https://www.4daagse.nl/cd(...)ken-105de-editie.pdfquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:16 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Op de Vierdaagse site kan je dat van vorige jaren terug zien, vorig jaar waren er 3.662 mensen die zich wel hadden ingeschreven maar niet zijn gestart. Best veel!
Blijkbaar hebben ze op dit moment bijna 5000 meer inschrijvingen op deze dag dan vorig jaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:20 schreef qltel het volgende:
Lijkt niet slecht te gaan. Nog ruim een week. En zo te zien zaten we vorig jaar na de 1e periode op 32.606. Dat zou nu wel eens meer kunnen worden.
Hier ook een RET loper, het is niet echt value for money, stel je er niet te veel bij voor,quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:33 schreef Bzzzzp het volgende:
Heb me ook maar snel ingeschreven bij de RET
Zijn dat allemaal pauzes?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:00 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Hier ook een RET loper, het is niet echt value for money, stel je er niet te veel bij voor,
aan de andere kant krijg je wel een stoel en een plek soms met wat schaduw en daar gaan ook kosten naar toe
maar ze zitten vooral op extreem handige punten zodat het lopen best gemakkelijk gaat.
Ik pas mijn loopschema en pauzes aan op die posten:
[ link | afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |