Gekeken. Had ik nog niet eerder gezien, ondanks dat ik alleen dit deel juist (deels) heb (gespeeld).quote:Op woensdag 6 december 2023 14:18 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Trailer van GTA4 is mijn favoriet denk ik.
Die muziek, liberty city en opeens iemand een Russisch accent horen die je gaat vertellen dat die niet zo een leuke dingen met mensen heeft gedaan
Dunno of je ooit een 360 hebt gehad maar alle games zijn backwards compatible dus dat is wel chill.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet al die zooi kopen om 1 spel te spelen, dan kan ik beter de PS3 afstoffen
Och, bij GTA1 al. De overbuurman bezwoer dat zijn zoontje niet in de buurt van dat spel mocht komen. Dag later had het buurjongetje een gebrand cd-rommetje op z'n kamer liggenquote:Op woensdag 6 december 2023 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen GTA III uitkwam was het ook zo'n schadelijke game omdat het er allemaal zo realistisch uitzag
Er is toch niks mis met Vice City? Altijd al vet geweest!quote:Op woensdag 6 december 2023 19:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Florida 2023" is niet echt een hele inspirerende setting imo. Technisch ziet het er wel indrukwekkend uit qua graphics, hoeveelheid npc's en traffic.
Zitten in Game Pass sinds een paar maanden.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dunno of je ooit een 360 hebt gehad maar alle games zijn backwards compatible dus dat is wel chill.
Ik heb er ook geen maar zou er ooit wel 1 willen voor de Ninja Gaiden games opnieuw te spelen (min deel 3)
Ik had een vriendje op de basisschool die mocht geen carmageddon op zn pc installeren van zn ouders 😂 toen hebben we maar NFS3 Hot Pursuit gedaan ofzo. Weet het nog goed 😂quote:Op woensdag 6 december 2023 20:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Och, bij GTA1 al. De overbuurman bezwoer dat zijn zoontje niet in de buurt van dat spel mocht komen. Dag later had het buurjongetje een gebrand cd-rommetje op z'n kamer liggen.
Homage aan deze filmquote:Op woensdag 6 december 2023 20:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gekeken. Had ik nog niet eerder gezien, ondanks dat ik alleen dit deel juist (deels) heb (gespeeld).
Vind deze trailer, en dan vooral het laatste deel ervan, nog wel heel aardig ja. Ook de muziek op de achtergrond en dat "perhaps here things tinkswill be different" op het einde.
Nee heb alleen maar Playstation en Nintendo gehad, want betere exclusivesquote:Op woensdag 6 december 2023 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dunno of je ooit een 360 hebt gehad maar alle games zijn backwards compatible dus dat is wel chill.
Ik heb er ook geen maar zou er ooit wel 1 willen voor de Ninja Gaiden games opnieuw te spelen (min deel 3)
Vice City had jaren '80 Miami als setting. Miami Vice, Scarface, dat was cool. Ik weet niet wat er cool is aan Florida 2023?quote:Op woensdag 6 december 2023 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met Vice City? Altijd al vet geweest!
het zit in de nieuwe GTAquote:Op woensdag 6 december 2023 21:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vice City had jaren '80 Miami als setting. Miami Vice, Scarface, dat was cool. Ik weet niet wat er cool is aan Florida 2023?
Tja, welke stad is dan wel cool volgens jou anno 2023?quote:Op woensdag 6 december 2023 21:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vice City had jaren '80 Miami als setting. Miami Vice, Scarface, dat was cool. Ik weet niet wat er cool is aan Florida 2023?
Wel mee eens in de zin dat GTA eerst echt een parodie was maar dat de werkelijkheid nu net zo gek lijkt, dus schokkerend is het niet meer. Dan liever een realistische oude setting.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eens. Heel leuk dat de persiflage van de huidige maatschappij ook in Vice City voorzet.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met Vice City? Altijd al vet geweest!
Ik zou sowieso geen hedendaagse setting pakken. Het "nu" is toch relatief oninteressant? Volgens mij wonen er in real life ook voornamelijk bejaarden in Florida. Dus ik weet niet wat daar zo cool aan is. Qua graphics ziet het er wel vrij sexy uit.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, welke stad is dan wel cool volgens jou anno 2023?
Een centrum van Amerikaanse degeneracy. LA is misschien nog meer fucked. Veel zwervers, junkies, zwarte/latino criminaliteit maar geen blanke outback voor afwisseling/een interessant contrast.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Qua criminaliteit is het allemaal best suf geworden met het verdwijnen van de Italiaanse en Russische mafia idd. Wdb was GTA3 het tofste imo.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen hedendaagse setting pakken. Het "nu" is toch relatief oninteressant? Volgens mij wonen er in real life ook voornamelijk bejaarden in Florida. Dus ik weet niet wat daar zo cool aan is. Qua graphics ziet het er wel vrij sexy uit.
Maar goed, dit is de setting en we zullen het ermee moeten doen.
Amsterdam zou geniaal zijn. Wallen, drugscriminaliteit, mooie architectuur, interessante stadsinrichting, donkere steegjes, etc...quote:Op woensdag 6 december 2023 21:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens. Heel leuk dat de persiflage van de huidige maatschappij ook in Vice City voorzet.
Zou geinig zijn als ze voor de variatie een persiflage zouden maken van een West-Europese stad. (Geen GTA London want Watch Dogs Legion).
Misschien 90's Philadelphia ten tijde van de mob wars aldaar. Dat gedoe met Joey Merlino en co. Maar dat is waarschijnlijk niet echt een sexy setting voor de kids van tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Een centrum van Amerikaanse degeneracy. LA is misschien nog meer fucked. Veel zwervers, junkies, zwarte/latino criminaliteit maar geen blanke outback voor afwisseling/een interessant contrast.
Wat zou een tof alternatief zijn? Washington of Austin oid?
Berlijn, Parijs, Madrid, Stockholm, genoeg miljoenensteden in het westen van Europa die ze na kunnen maken buiten Londenquote:Op woensdag 6 december 2023 21:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Amsterdam zou geniaal zijn. Wallen, drugscriminaliteit, mooie architectuur, interessante stadsinrichting, donkere steegjes, etc...
Vrees van niet idd. Alternatief is miss een pre-Cyberpunk setting minus de 80's invloed, pakweg 10-20 jaar in de toekomst. Corporatisme, hypersexualisme, cybercriminaliteit, overal darpa-robots, diversiteits-problematiek.. Eigenlijk het doortrekken van waar ze met V en VI al op inhaken.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Misschien 90's Philadelphia ten tijde van de mob wars aldaar. Dat gedoe met Joey Merlino en co. Maar dat is waarschijnlijk niet echt een sexy setting voor de kids van tegenwoordig.
Mwheh, zo een statige nietszeggende en wijdsopgezette stad als Madrid? Dan nog liever Barcelona of Rome.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Berlijn, Parijs, Madrid, Stockholm, genoeg miljoenensteden in het westen van Europa die ze na kunnen maken buiten LondenIk zie een remake van GTA Londen gewoon nooit meer gebeuren na Watch Dogs Legion.
Voor Amsterdam hebben we een remake nodig van A2 Racer!
Amsterdam was mooi in Call of Duty Modern Warfare 2 en Cold Warsquote:Op woensdag 6 december 2023 21:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Amsterdam zou geniaal zijn. Wallen, drugscriminaliteit, mooie architectuur, interessante stadsinrichting, donkere steegjes, etc...
Weet niet of het cool isquote:Op woensdag 6 december 2023 21:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |