abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211543023
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Daar ga jij niet over.
Ik niet, FOK! wel.

Geert Wilders is niet 'Greet', Caroline van der Plas niet 'de hart- en vaatziekten mevrouw' en Thierry Baudet niet 'Sjerrie'. Om maar even drie van jouw veelvuldige verbasteringen als voorbeeld te gebruiken.
quote:
Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)

Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context
• De 'grote blonde leider' heet gewoon Geert Wilders
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211543026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Je bent niet alwayshappy, want je ziet ook weleens verbasterde namen.
:')
  donderdag 7 december 2023 @ 11:40:33 #278
319979 Fok-it
All is well
pi_211543040
Ik veracht HowardRoark regelmatig om zijn denkbeelden maar ik geef hem toch wel een heel klein beetje gelijk

Al moet ik zeggen dat Baudet wel zo'n aantrekkelijke voornaam heeft om te verbasteren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_211543067
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik niet, FOK! wel.

Geert Wilders is niet 'Greet', Caroline van der Plas niet 'de hart- en vaatziekten mevrouw' en Thierry Baudet niet 'Sjerrie'. Om maar even drie van jouw veelvuldige verbasteringen als voorbeeld te gebruiken.
[..]

Jajajaja, weet je ook nog hoe je laatst helemaal ontplofte omdat ik Suella Braverman "Cruella" durfde te noemen? Dat was ook hilarisch. Wel jammer dat je reactie toen verwijderd is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211543071
Het is hier wel een internetforum. Het hoeft allemaal niet zo serieus. Wat dat betreft wacht ik nog op een goede bijnaam voor Omtzigt.
pi_211543079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik veracht HowardRoark regelmatig om zijn denkbeelden maar ik geef hem toch wel een heel klein beetje gelijk

Al moet ik zeggen dat Baudet wel zo'n aantrekkelijke voornaam heeft om te verbasteren
Een typevout zit nou eenmaal in een klein hoekje.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211543081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:41 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd wanneer fascistische Greet, onze wannabe-boerin en die klimaatkabouter aan tafel gaan schuiven.
Zouden die met elkaar om tafel gaan dan?
  donderdag 7 december 2023 @ 11:46:07 #283
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_211543104
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:46 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]
Het zou best kunnen dat het netto minder kost (je kan nog bakkeleien over de benodigde enzymen ed, en het leven dat wél kan bestaan op het grasveld van de koe), maar dat laat onverlet dat veganisten graag wegkijken van het leed dat ze desondanks veroorzaken. Ieders (voort)bestaan gaan ten koste van iets, en dat moeten ze gewoon eens gaan accepteren.
Waar je enzymen zegt bedoel je aminozuren en nee, dat is geen issue voor iedereen die voldoende calorieën eet. 'Minder leed' is beter dan 'meer leed'. Mensen die een plantaardig dieet volgen veroorzaken 'minder leed'. Is het perfect? Nee, natuurlijk niet. Maar het is wel beter.

En zelfs advocado (een van de 'slechtere' plantaardige bronnen) geïmporteerd uit Mexico heeft een lagere co2 uitstoot dan vlees.
I am a black hole shitting into the void
pi_211543155
quote:

[..]
[..]
Het zou best kunnen dat het netto minder kost (je kan nog bakkeleien over de benodigde enzymen ed, en het leven dat wél kan bestaan op het grasveld van de koe), maar dat laat onverlet dat veganisten graag wegkijken van het leed dat ze desondanks veroorzaken. Ieders (voort)bestaan gaan ten koste van iets, en dat moeten ze gewoon eens gaan accepteren.
Doel je op die raaigras monocultuur, die afschuwelijke ecologische leegte, in een groot deel van de veenweide gebieden?
pi_211543224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:18 schreef Forbry het volgende:
Dat lijkt mij nou echt iets wat je jezelf ontzettend graag wijsmaakt, maar wat je volledig uit je hoge hoed tovert. Er zijn nou éénmaal bepaalde grenzen in wat een mens kan doen, iets wat ook de meeste veganisten beseffen en - vaak met tegenzin - accepteren.
Nah, moralistisch als de pest zijn velen van de veganisten die ik getroffen heb.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211543242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:56 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Nah, moralistisch als de pest zijn velen van de veganisten die ik getroffen heb.
Ik heb die ervaring zelf niet zo, maar het gaat uiteindelijk ook om moraal, dus tja...
Tails tell tales
pi_211543260
quote:
Pagina 404
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 december 2023 @ 12:01:18 #288
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211543273
quote:

[..]
[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:50 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Doel je op die raaigras monocultuur, die afschuwelijke ecologische leegte, in een groot deel van de veenweide gebieden?
waar al het bodemleven als pieren en insecten dood is en weidevogels niet meer willen landen wegens gebrek aan voedsel

Helaas wilde overheid er geen woningen bouwen , want het is groen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211543290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:46 schreef Gimmick het volgende:
Waar je enzymen zegt bedoel je aminozuren en nee, dat is geen issue voor iedereen die voldoende calorieën eet. 'Minder leed' is beter dan 'meer leed'. Mensen die een plantaardig dieet volgen veroorzaken 'minder leed'. Is het perfect? Nee, natuurlijk niet. Maar het is wel beter.
Inderdaad :+. Maar goed, punt was alleen dat er nog steeds gigantisch veel leed veroorzaakt wordt door die lui, en vaak ook door het gebruik van middelen die ook lang allemaal niet per se noodzakelijk zijn. Zeker wb het geïmporteerd groen dat de wereld over moet.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211543306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:01 schreef michaelmoore het volgende:
Waarom zou je woningen willen bouwen? Dat brengt toch alleen maar meer 1e-wereld-consumptie met zich mee?
  donderdag 7 december 2023 @ 12:10:27 #291
323876 michaelmoore
pi_211543329
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom zou je woningen willen bouwen? Dat brengt toch alleen maar meer 1e-wereld-consumptie met zich mee?
omdat mensen moeten wonen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211543339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:04 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Inderdaad :+. Maar goed, punt was alleen dat er nog steeds gigantisch veel leed veroorzaakt wordt door die lui, en vaak ook door het gebruik van middelen die ook lang allemaal niet per se noodzakelijk zijn. Zeker wb het geïmporteerd groen dat de wereld over moet.
Iemand die níets doet, die een uitgesproken negatieve kijk heeft op mensen die tenminste íets doen. Ik blijf dat heel bijzonder vinden. :')
Tails tell tales
pi_211543344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
omdat mensen moeten wonen
Als je dier en het klimaat wilt redden kunnen die nieuwe mensen beter in een hutje blijven wonen.
pi_211543352
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Greet'

Stop gewoon eens om voor alle politici waar jij een hekel aan hebt, naamverbasteringen te verzinnen.
De hogere kringen schelden het liefst op iedereen die een andere mening heeft.
pi_211543361
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
waar al het bodemleven als pieren en insecten dood is en weidevogels niet meer willen landen wegens gebrek aan voedsel

Als meteen standaard Natuurinclusieve elementen worden ingebouwd en gezorgd wordt voor (min of meer) inheemse beplanting in de woonwijk, dan zorgt dat bovendien voor een stuk meer biodiversiteit dan zo'n met mest ingespoten grasland geflankeerd door ernstig vervuilde slootjes met nauwelijks onderwater begroeiing.

En dan staat er vaak nog een klaagbord in van een boer met de vraag, 'Hoezo is dit geen prachtige natuur?'.

Het is geen natuur, het is een kaal bedrijventerrein.
pi_211543369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:11 schreef Forbry het volgende:
Iemand die níets doet, die een uitgesproken negatieve kijk heeft op mensen die tenminste íets doen. Ik blijf dat heel bijzonder vinden. :')
Ik doe wel iets hoor. Waarschijnlijk meer dan de gemiddelde veganist, alles meegenomen.
pi_211543391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:15 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik doe wel iets hoor. Waarschijnlijk meer dan de gemiddelde veganist, alles meegenomen.
Als je de dingen die je zegt te doen ook bewust voor dier & klimaat doet, zou je blij moeten zijn met iedereen die daar op zijn of haar manier óók een positieve bijdrage aan levert.
Tails tell tales
  donderdag 7 december 2023 @ 12:19:15 #298
323876 michaelmoore
pi_211543398
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:12 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Als je dier en het klimaat wilt redden kunnen die nieuwe mensen beter in een hutje blijven wonen.
beter veel meer aan CO2 opslag gaan doen

overigens men mag wel prettig wonen,
pi_211543404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:18 schreef Forbry het volgende:
Als je de dingen die je zegt te doen ook bewust voor dier & klimaat doet, zou je blij moeten zijn met iedereen die daar op zijn of haar manier óók een positieve bijdrage aan levert.
Ben ik ook.
pi_211543410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:19 schreef michaelmoore het volgende:
beter veel meer aan CO2 opslag gaan doen

overigens men mag wel prettig wonen,
Bijna 8 miljard mensen mogen prettig (dwz; naar west-europese maatstaven) leven én je wil klimaat en dier redden? Dmv Co2-opslag? Oké.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')