SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klopt, maar gelukkig het hier geen competitiequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
Taart46SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
klopt, maar gelukkig het hier geen competitie
Thinking is difficult, that’s why most people judge
niks mis meequote:
Dank u Grawlixquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:29 schreef Grawlix het volgende:
[ afbeelding ]Proficiat Greys![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zegt er 1 wat! (en ik erbijquote:
🥤🧋(jaja, milkshake en bubble tea... maar dit kwam het dichtst in de buurt van cola op mn telefoonquote:
Soms 18, soms 80quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Zegt er 1 wat! (en ik erbijben de oudste hier nu?
)
Nou. Dit:quote:
quote:
Thnx Puzzquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:55 schreef Puzzie het volgende:
Nu weet ik het weer : jij begin ik eind dec![]()
Van harte @:Greysbones![]()
![]()
Puzz is ook ouder dan onsquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:16 schreef Sally het volgende:
Waar zijn HenkHenk en Harrie als je ze nodig hebt
Oma Puzziequote:
Oef, gelukkig.quote:
niet onder, niet bovenquote:
nog heel 2023 en een klein beetje 2024quote:
Aah in januari jarig?quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog heel 2023 en een klein beetje 2024
quote:
ben jij in mijn fobo aan het spieken?quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en net mn verlofaanvraag ingediend zodat ik mijn verjaardag weer rustig aan de spaanse costa kan vieren
Hoef je niet eens naar je FoBo voorquote:[..]
ben jij in mijn fobo aan het spieken?
profiel mag ook.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Hoef je niet eens naar je FoBo voor![]()
Kilo?quote:
ja, toen ik 12 was voor het laatstquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:33 schreef maily het volgende:
@:greysbones van harte gefeliciteerd mop!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:38 schreef M_0_0_N het volgende:
GEFELICITEERD @:Greysbones![]()
G
R
I
J
S
J
E
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen.quote:
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:58 schreef McGrath het volgende:
Heb je een goede verjaardag? nog flink wat crompoucen gegeten?
Zelf monchou taart gemaaktquote:Op dinsdag 5 december 2023 17:58 schreef McGrath het volgende:
Heb je een goede verjaardag? nog flink wat crompoucen gegeten?
Ja door de lieve berichtjes hier en eldersquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:22 schreef Sally het volgende:
goedenavond
Al een beetje jarig-gevoel, @:greysbones ?
Zo'n dokter oetker kwarktaart?quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelf monchou taart gemaakt
En kwarktaart
Wat gaat daar allemaal in?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja nou meer een greysbones kwarktaart
quote:
Ik maak hem het liefst met cake als bodemquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:24 schreef McGrath het volgende:
Die dr oetker kwarktaart is misschien wel heel basic, maar die bodem is zo lekker
Nooit geprobeerd, maar mist het dan niet iets van structuur? als alles zo zacht isquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak hem het liefst met cake als bodem
Daar kun je naar wens ook nog wat brandewijn over doen( deed mijn oma altijd )
Dat is toch gewoon of biscuitjes platslaan, of bastognekoeken?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:24 schreef McGrath het volgende:
Die dr oetker kwarktaart is misschien wel heel basic, maar die bodem is zo lekker
Daar is de gelatine voorquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar mist het dan niet iets van structuur? als alles zo zacht is
Ja klopt, het zijn kruimels die je met boter weer bindt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon of biscuitjes platslaan, of bastognekoeken?
Dr. Oetker heeft het poedertje met smaakje...Daar zit ook al gelatine in, volgens mij
Taartquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja nou meer een greysbones kwarktaart
Yay!quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer je wilt HC
U zijt welkom
U zijt wellekome ?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yay!![]()
Kerstliedje in mijn hoofd nu
Nu zijt wellekomequote:Op dinsdag 5 december 2023 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
U zijt wellekome ?
Welke bedoel je
Die zongen ze bij de kinderen op de basis schoolquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu zijt wellekome
Jesus lieve heer
Schattigquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zongen ze bij de kinderen op de basis school
Op een gewone basisschool zullen ze die niet snel zingenquote:
Oh ja weet niet wat v school jouw kinderen zatenquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op een gewone basisschool zullen ze die niet snel zingen
Dan heb oh denneboom
Ja ik ken dat ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op een gewone basisschool zullen ze die niet snel zingen
Dan heb oh denneboom
Ik denk vooral onder gelovigenquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ja weet niet wat v school jouw kinderen zaten
Het is gewoon n bekend kerstlied.. kreeg t in mijn hoofd door jouw zin
Ik welquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar je kent t echt niet? Van TV? Kerkdienst?
Gianniquote:
quote:
Morguh herenquote:
quote:
Hihi wipquote:Op woensdag 6 december 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Vind je, wip af en toe even langs![]()
Hoe is het met jou?
Wipper de wipquote:Op woensdag 6 december 2023 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hihi wip
Het gaat zijn gangetjeEn met jou?
Kerkdienstquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar je kent t echt niet? Van TV? Kerkdienst?
Hallo jonge damequote:
Jazeker ❤quote:Op woensdag 6 december 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo jonge dame
Fijne verjaardag gehad?
Nicequote:
Een hele hele grote klok voor aan de muurquote:
Foto van mijquote:Op woensdag 6 december 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een hele hele grote klok voor aan de muur
Rituals pakketten
Lekker luchtje
Kledingbon
Geld
klinkt goed.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rituals pakketten
Lekker luchtje
Kledingbon
Geld
Fijn, en dat op een druilerige dinsdagquote:
Wowquote:Op woensdag 6 december 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rituals pakketten
Lekker luchtje
Kledingbon
Geld
Nou inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2023 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fijn, en dat op een druilerige dinsdag
alles goed?quote:
ja, het is niet best.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou inderdaad
En als ik nu naar buiten kijk
Bleghhh
Dan liever sneeuwquote:Op woensdag 6 december 2023 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed?
[..]
ja, het is niet best.
ja, maar dat zal voorlopig wel weer weg zijnquote:Op woensdag 6 december 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan liever sneeuw
Dan ziet het er toch gezelliger uit
quote:Op woensdag 6 december 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat zal voorlopig wel weer weg zijn
Mailyquote:
Neequote:Op woensdag 6 december 2023 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed?
[..]
ja, het is niet best.
Iedereen is verkouden geloof ikquote:
* TheStigsDutchCousin verkoudheid wegneemtquote:
Doetutnietquote:Op woensdag 6 december 2023 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin verkoudheid wegneemt
Ik zal even wat harder rijdenquote:
Sallykequote:
Zal jou eensquote:
Denk niet dat stig daar bezwaar tegen heeft.quote:
Eh... mij...?quote:
ow je zit hier ookquote:Op woensdag 6 december 2023 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk niet dat stig daar bezwaar tegen heeft.
Zo kan je het ook noemenquote:
Iedere FOK!ker is toch al eigenlijk een vies dikke veertiger die zich voordoet als 11 jarige op het internet, dus kan best hoorquote:
quote:Op woensdag 6 december 2023 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere FOK!ker is toch al eigenlijk een vies dikke veertiger die zich voordoet als 11 jarige op het internet, dus kan best hoor
quote:Op woensdag 6 december 2023 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere FOK!ker is toch al eigenlijk een vies dikke veertiger die zich voordoet als 11 jarige op het internet, dus kan best hoor
Ben ik wel, doe mij al jaren voor als een 25 jarigequote:Op woensdag 6 december 2023 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al 25 jaar zeker?quote:Op woensdag 6 december 2023 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ik wel, doe mij al jaren voor als een 25 jarige![]()
niet verder vertellenquote:
krijg je anders geen alcohol mee?quote:
quote:Op woensdag 6 december 2023 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je anders geen alcohol mee?
Nou wel eens gehad, maar haal zelden alcoholquote:Op woensdag 6 december 2023 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je anders geen alcohol mee?
Een wattusquote:Op woensdag 6 december 2023 14:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow en @:harrie en @:fogel ook?
Want dan kan ik een stigje doen
quote:
Alsof ik daar nog zo veel postquote:Op woensdag 6 december 2023 15:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Een stigjeEen stigje doen, niet meer in dts posten
quote:Op woensdag 6 december 2023 15:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Alsof ik daar nog zo veel postde ziel is er uit
het voelt een beetje alsof een omgebouwde kerel mee doet aan het WK dameshockey
Kansloos
Ow jij hebt dat pas een paar dagenquote:Op woensdag 6 december 2023 15:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Ja was er gisteravond en vanmorgen en toen dacht ik, wat doe ik hier eigenlijk nog
Ow, dan heb ik het zinkende schip op tijd verlaten...quote:Op woensdag 6 december 2023 15:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kansloos
Kom gezellig hier kletsen!quote:Op woensdag 6 december 2023 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow jij hebt dat pas een paar dagenik vind sommige mensen wel leuk..... heel veel ook niet
Feedbackquote:Op woensdag 6 december 2023 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het zinkende schip op tijd verlaten...
Ik las al weer iets in het FB topic daar... Wat ik op zich niet eens zo'n hele gekke oplossing vond, maar goed.
Kijk eens wat ik aan het doen benquote:Op woensdag 6 december 2023 15:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom gezellig hier kletsen!
Heb ik ook gedaan![]()
De ONZ Feedback. Staat in MyAtquote:Op woensdag 6 december 2023 15:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Feedbackdat was vroeger mijn favoriete forum /1 dus maar dat is ook al niks meer aan
of welke feedback bedoel jij
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 6 december 2023 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow jij hebt dat pas een paar dagenik vind sommige mensen wel leuk..... heel veel ook niet
Ja ik denk dat ik hier maar lekker blijf. Allen jammer dat het hier niet altijd druk isquote:Op woensdag 6 december 2023 15:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan![]()
quote:Op woensdag 6 december 2023 15:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik aan het doen benOf je die onzin die ik uitkraam gezellig vind laat ik bij jou
Ja lees dan, over dat Dotteke nu niet meer meetelt. Maar nog wel een ander kan bolken.quote:
tjaquote:Op woensdag 6 december 2023 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja lees dan, over dat Dotteke nu niet meer meetelt. Maar nog wel een ander kan bolken.
En dat dat laatste dan weer raar is.
Het is ook altijd wat daar met DTS
Ik wist niet eens dat er hier nog wel eens gepost werdquote:Op woensdag 6 december 2023 15:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
[..]
Ja ik denk dat ik hier maar lekker blijf. Allen jammer dat het hier niet altijd druk is
[..]
Heb er een kleine reactie aan gewaagd ze doen maarquote:Op woensdag 6 december 2023 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja lees dan, over dat Dotteke nu niet meer meetelt. Maar nog wel een ander kan bolken.
En dat dat laatste dan weer raar is.
Het is ook altijd wat daar met DTS
Nu wel weer!quote:Op woensdag 6 december 2023 15:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er hier nog wel eens gepost werd
Jawel, een aantal zijn van dts naar onzin sc gegaanquote:Op woensdag 6 december 2023 15:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er hier nog wel eens gepost werd
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 6 december 2023 15:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kansloos
We zijn best liefquote:Op woensdag 6 december 2023 15:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan![]()
Monchou en kwarkquote:Op woensdag 6 december 2023 15:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat voor taart heb je in de aanbieding?
Hey Mikeyquote:
Dat zoetsappige gelul daar heb ik niks meequote:
Ik heb lieverquote:Op woensdag 6 december 2023 15:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat voor taart heb je in de aanbieding?
Dan lees je het nietquote:Op woensdag 6 december 2023 15:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hey Mikey
[..]
Dat zoetsappige gelul daar heb ik niks mee
[..]
Ik heb lieverdan gebak
Hoe meer mensen hier komen posten, hoe drukker het wordt hèquote:Op woensdag 6 december 2023 15:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik hier maar lekker blijf. Allen jammer dat het hier niet altijd druk is
Ja maar bedoel in de avondquote:Op woensdag 6 december 2023 15:38 schreef Sally het volgende:
Tot zover je reactie in de ONZ FB Harrie, maar vooruit
[..]
Hoe meer mensen hier komen posten, hoe drukker het wordt hè![]()
Ik ben er in de avond. Maar post niet hier, want dan post niemand andersquote:
Sommige mensen zijn liefquote:Op woensdag 6 december 2023 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
je bent zelf liefquote:
Jij Fogellokkerquote:Op woensdag 6 december 2023 14:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow en @:harrie en @:fogel ook?
Want dan kan ik een stigje doen
quote:Op woensdag 6 december 2023 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben er in de avond. Maar post niet hier, want dan post niemand anders
Hebben we een date, vanavond...?
quote:
Mwahquote:
Jij vindt niemand van dts lief?quote:Op woensdag 6 december 2023 16:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]vanavond heb ik een date met een kerstfilm
[..]![]()
[..]
Mwahteveel acts
misschien 4 ofzoquote:Op woensdag 6 december 2023 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vindt niemand van dts lief?
Ah je bent terug van vakantiequote:Op woensdag 6 december 2023 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de nachten wel gezellig overdag niks met die boevenbende.
Ik dacht het alleenquote:Op woensdag 6 december 2023 16:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee?
Ik post hier wel vaker hoor
Ow gelukkigquote:Op woensdag 6 december 2023 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht het alleen
En was niet naar jou bedoeld
Je hebt eindelijk het licht gezienquote:Op woensdag 6 december 2023 16:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow gelukkig
Nee maar het is wel gaar op dit momentWeer gezeik over punten en Dot.
Dus ik verwijder het maar uit mijn actieve topics denk ik
ja maar ik wilde gewoon een keer winnenquote:Op woensdag 6 december 2023 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk het licht gezien
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 6 december 2023 16:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar ik wilde gewoon een keer winnen
En toen 3 weken dts pauze gehad, en toen ging ik weer mee posten, en toen ging ik mij irriteren en dat werd steeds erger
Dus nu gestopt.
quote:
Voor een paar puntjes waar je toch niks aan hebt. Daar ga ik mijn slaap niet voor verzieken.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer![]()
maandag op dinsdag pas half 3 in slaap gevallen
dinsdag op woensdag pas om half 2
En waarom? Ik heb geen idee
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 6 december 2023 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor een paar puntjes waar je toch niks aan hebt. Daar ga ik mijn slaap niet voor verzieken.
En nog allerlei andere redenen.
namen en rugnummersquote:
Ik was niet op vakantie gewoon druk met werken.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah je bent terug van vakantie
Doe ik overdag ook elke keer.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow gelukkig
Nee maar het is wel gaar op dit momentWeer gezeik over punten en Dot.
Dus ik verwijder het maar uit mijn actieve topics denk ik
Ben je een lijst aan het maken?quote:
Je had toch fokvakantie?quote:Op woensdag 6 december 2023 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was niet op vakantie gewoon druk met werken.
en dan in de avond/nacht post je mee?quote:
He's making a list,quote:Op woensdag 6 december 2023 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je een lijst aan het maken?
quote:Op woensdag 6 december 2023 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor een paar puntjes waar je toch niks aan hebt. Daar ga ik mijn slaap niet voor verzieken.
En nog allerlei andere redenen.![]()
Soms als er leuke mensen zijn.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je had toch fokvakantie?
[..]
en dan in de avond/nacht post je mee?
[..]
He's making a list,![]()
And checking it twice;![]()
Gonna find out Who's naughty and nice.![]()
![]()
@:Gianni61 is coming to town
ik wil gewoon weten of ik er bij staquote:Op woensdag 6 december 2023 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je een lijst aan het maken?
quote:Op woensdag 6 december 2023 17:09 schreef Harrie het volgende:
Haal mij maar van die lijst afhet is de hoogste tijd
Ehh ik bedoelde *vakantie*quote:Op woensdag 6 december 2023 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was niet op vakantie gewoon druk met werken.
Jij en Harrie zijn blauw, dus jaquote:Op woensdag 6 december 2023 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten of ik er bij sta
Blauw?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jij en Harrie zijn blauw, dus ja
Op mijn lijst sta jij er gewoon bij hoorquote:Op woensdag 6 december 2023 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maily,quote:
Ohhhh dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 december 2023 17:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je kan je forumvriendjes een kleur geven als je een abonnement heb
Nu ik weet wat dat betekentquote:Op woensdag 6 december 2023 17:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk een beetje hetzelfde als dat jij en Mazi bij mij roze zijn
Wat grappig!quote:Op woensdag 6 december 2023 17:19 schreef Mazikeen het volgende:
dus eigenlijk in onz sc best blauw bij mij
Nope.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maily,Je post er ook niet meer?
Ik heb voor tweede kerstdag wat biertjes besteld
Als ze de kerst wel halen
Zwart.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat grappig!
En de niet leuke mensen een andere kleur?
die zie je nietquote:Op woensdag 6 december 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat grappig!
• St Bernardus Christmas Alequote:
Op negeer blokkeerquote:Op woensdag 6 december 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat grappig!
Dat laatste is wel jammer zou anders twee mods op negeer zetten.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Op negeer blokkeerdat werkt toch niet want als iemand ze dan quote wordt het toch een zooitje.
En crewleden kun je niet op negeer zetten dus feitelijk een nutteloze functie
Hmm, nee, dit doet me weinigquote:Op woensdag 6 december 2023 17:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Op mijn lijst sta jij er gewoon bij hoorkun je nu weer verder met je leven
Ze leest je posts, dus je bent niet geblokkeerdquote:Op woensdag 6 december 2023 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen is toch zwart als ze gewone users zijn?quote:
Ik ga vanavond nog even naar Duitslandquote:Op woensdag 6 december 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
die zie je nietWant die zijn geblokkeerd
[..]
• St Bernardus Christmas Ale
• Bornem Tripel
• Adriaen Brouwer Tripel
• Watou Tripel
• Scheldebrouwerij Zeezuiper
Ow 2 kerstbier en rest tripelsIk ga dit weekend nog wel even langs brother beer
Dat scheeltquote:Op woensdag 6 december 2023 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze leest je posts, dus je bent niet geblokkeerd![]()
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2023 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen is toch zwart als ze gewone users zijn?
Ik niet hoor, ben iemand die altijd juist de reacties van die blauwe pino's wil zien want stel je eens voor dat ze je proberen te corrigeren en je hebt dat niet kunnen lezen omdat ze op blokker stonden dan heb je voor je het weet een hoop ellende aan je veter en dat zou natuurlijk nooit de bedoeling zijnquote:Op woensdag 6 december 2023 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat laatste is wel jammer zou anders twee mods op negeer zetten.
Leuke buurvrouw?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:37 schreef Harrie het volgende:
ff paar gaatjes in het plafond boren, kijken hoe lang het duurt voor de buurvrouw aan de deur staat
wat is dat dan weerquote:
Dan kan je de hele politiek wel opdoeken.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat is dat dan weersommige mensen zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden
Geinig experimentje.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat is dat dan weersommige mensen zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden
Krijg je een soort Gouden Kooi.quote:
Die vat ik niet ..quote:Op woensdag 6 december 2023 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg je een soort Gouden Kooi.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 6 december 2023 17:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog even naar Duitsland
Zwartquote:Op woensdag 6 december 2023 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen is toch zwart als ze gewone users zijn?
Zal jou eens met glitters!quote:Op woensdag 6 december 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zwart
Ik ben pimpelpaars met glitters
Oehhhhquote:Op woensdag 6 december 2023 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens met glitters!
quote:
Met mijn helm kan ik overal opquote:Op woensdag 6 december 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiggy staat graag op de naughty list
Hoe dubbelquote:Op woensdag 6 december 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met mijn helm kan ik overal op
Oh dat kan ook hoorquote:
Jawel, daarom zei ik het ookquote:
Uhuquote:Op woensdag 6 december 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, daarom zei ik het ook
Ik gun jou ook wat op je oude dagquote:
Ooohhhh jijquote:Op woensdag 6 december 2023 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik gun jou ook wat op je oude dag
Jawel, preciesquote:Op woensdag 6 december 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ooohhhh jij![]()
Als je nu 5 jaar jonger was geweest
Maar dat ben je niet
oeh - greys the cougar...?quote:Op woensdag 6 december 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ooohhhh jij![]()
Als je nu 5 jaar jonger was geweest
Maar dat ben je niet
quote:
Iets meer dan 5 jaarquote:Op woensdag 6 december 2023 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
(veel...? ik had ook een vriendje wat een jaartje jonger was, maar dat vond ik niet wereldschokkend)
Ik heb het best beschaafd gehoudenquote:
Vertelquote:Op woensdag 6 december 2023 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het best beschaafd gehouden
hoeveel schelen wij?quote:
1 krat schneider weissequote:
Kijken of wij dichter bij elkaar zittenquote:
quote:
Of we minder dan 12 jaar schelen? Duhquote:Op woensdag 6 december 2023 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kijken of wij dichter bij elkaar zitten
niet dat ik weetquote:
Just for fun...quote:
owquote:
39 is hij dus?quote:Op woensdag 6 december 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iets meer dan 5 jaar
Hij is 2 jaar jonger dan stig
Heb een ex die 8 jaar jonger isquote:Op woensdag 6 december 2023 19:45 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn eerste vriendje was 6 jaar jonger
ik 1 die 4,5 jaar ouder isquote:Op woensdag 6 december 2023 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb een ex die 8 jaar jonger is
Is bij mannen toch anders dan bij vrouwen - nog steeds wel een beetjequote:Op woensdag 6 december 2023 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb een ex die 8 jaar jonger is
Idd, heb alleen maar jongere dames gehad als vriendinquote:Op woensdag 6 december 2023 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Is bij mannen toch anders dan bij vrouwen - nog steeds wel een beetje
Mn oom (oudste) en tante (jongste) scheelden maar liefst 16 jaar! Oom is inmiddels overleden. Mn lievelingsoom(en tante
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |