Ook kregen de makers kritiek op de transfobe grappen en stereotypen die op de hak werden genomen. Out Making Games, een organisatie die voor de rechten opkomt van de lhbti-gemeenschap in games, diende een klacht in. Rockstar verwijderde daarop de dialogen uit het spel.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:25 schreef Starhopper het volgende:
Het is zelfs nieuws bij de NOS![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)mp-van-nieuwe-gta-vi
Weer een prequel? Nu van het vormen van de Van Der Linde bende?quote:
Dat is 8mln in 3 kwartier ofso.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Al bijna 50 miljoen views voor die trailer
We horen om 15:01:30 wel wat ie er van vindt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Haha zit Nober nou echt nog te wachten terwijl ie 8 uur online staat inmiddels
1 april 2025quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijk me lente 2025 te worden. Aangezien Rockstar op een investeerders meeting had gezegd dat ze in boekjaar 2024 veel winst gaan maken. En dat boekjaar loopt tot lente 2025.
Met alle eerlijkheid, zal wel November 2025 worden. Vooruitzichten waren er dat R* snel meer winst zou gaan maken, maar wees eerlijk. Ieder spel dat ze gemaakt hebben is vertraagd geweest, met reden. Het is het waard uiteindelijk, al is de teleurstelling daar natuurlijk dat het nog eens 6 maanden langer duurt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijk me lente 2025 te worden. Aangezien Rockstar op een investeerders meeting had gezegd dat ze in boekjaar 2024 veel winst gaan maken. En dat boekjaar loopt tot lente 2025.
Dat doen ze met opzet. Dan moeten we namelijk het spel ook voor de PS6 kopenquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:
Hmm, toch wel interessant om te bedenken dat de PS5 tzt 5 jaar oud is waar GTAV nagenoeg tegelijkertijd met de PS4 uitkwam.
GTA 6 RP gaat zo genot worden. 100en characters in zon serverquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met alle eerlijkheid, zal wel November 2025 worden. Vooruitzichten waren er dat R* snel meer winst zou gaan maken, maar wees eerlijk. Ieder spel dat ze gemaakt hebben is vertraagd geweest, met reden. Het is het waard uiteindelijk, al is de teleurstelling daar natuurlijk dat het nog eens 6 maanden langer duurt.
Persoonlijk koop ik het toch niet binnen een paar maanden na de originele release date. Van mij mogen er nog wel een paar patches en updates overheen om de gemiste bugs te verwijderen. Speelt een stuk lekkerder. Meestal wacht ik zelfs een jaar ofso.
Maar voor de early adopters voel ik wel mee![]()
We hebben iets om naar uit te kijken iig nu. Tenminste, ik wel.
Nu eerst: RDR2 (ja, tijd niet gegamed)
Liever dat dan een Cyperpunkje doenquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met alle eerlijkheid, zal wel November 2025 worden. Vooruitzichten waren er dat R* snel meer winst zou gaan maken, maar wees eerlijk. Ieder spel dat ze gemaakt hebben is vertraagd geweest, met reden. Het is het waard uiteindelijk, al is de teleurstelling daar natuurlijk dat het nog eens 6 maanden langer duurt.
Persoonlijk koop ik het toch niet binnen een paar maanden na de originele release date. Van mij mogen er nog wel een paar patches en updates overheen om de gemiste bugs te verwijderen. Speelt een stuk lekkerder. Meestal wacht ik zelfs een jaar ofso.
Maar voor de early adopters voel ik wel mee![]()
We hebben iets om naar uit te kijken iig nu. Tenminste, ik wel.
Nu eerst: RDR2 (ja, tijd niet gegamed)
Ook niet geheel nieuw, wel in de gta serie. Al zijn er in online wel wat karakters beschikbaar volgens mij.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Forbry het volgende:
Ik schreef het net al in het Steam-topic, maar:
Ik heb de meeste GTA's niet gespeeld, maar dit ziet er heel erg tof uit, vooral ook alsof het echt heel 'fun' gaat zijn om te spelen! Een "Miami Vice with niggas with attitudes, rednecks & hoes- wereld"zo te zien, maar erg geinig en levendig!
En mij lijkt het meeste wel echt in-game footage?
En, als vrouw, vind ik het altijd wel tof om (ook) als vrouw te (kunnen) spelen.![]()
Hopelijk is dat ook de PS5quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GTA 6 RP gaat zo genot worden. 100en characters in zon server
Het komt als het komt, in de tussentijd hebben we altijd dark souls nogquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet ik, maar een release richting Q3-Q4 2025 is wel erg het geduld op de proef stellen, niet?
Switch 2 ben je wel helemaal lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:11 schreef matthijst het volgende:
Ziet dr dope uit.
Pas in 2025 is dan wel weer suf, maar goed, hopelijk ook meteen op de Switch 2 dan, zodat je mobiel verder kan.'
TGGquote:
GTA V was dan ook een PS3 / Xbox 360 game.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:
Hmm, toch wel interessant om te bedenken dat de PS5 tzt 5 jaar oud is waar GTAV nagenoeg tegelijkertijd met de PS4 uitkwam.
For sure!quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat sowieso. RDR2 is by far de beste game die ik gespeeld heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |