GTA 6 RP gaat zo genot worden. 100en characters in zon serverquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met alle eerlijkheid, zal wel November 2025 worden. Vooruitzichten waren er dat R* snel meer winst zou gaan maken, maar wees eerlijk. Ieder spel dat ze gemaakt hebben is vertraagd geweest, met reden. Het is het waard uiteindelijk, al is de teleurstelling daar natuurlijk dat het nog eens 6 maanden langer duurt.
Persoonlijk koop ik het toch niet binnen een paar maanden na de originele release date. Van mij mogen er nog wel een paar patches en updates overheen om de gemiste bugs te verwijderen. Speelt een stuk lekkerder. Meestal wacht ik zelfs een jaar ofso.
Maar voor de early adopters voel ik wel mee![]()
We hebben iets om naar uit te kijken iig nu. Tenminste, ik wel.
Nu eerst: RDR2 (ja, tijd niet gegamed)
Liever dat dan een Cyperpunkje doenquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met alle eerlijkheid, zal wel November 2025 worden. Vooruitzichten waren er dat R* snel meer winst zou gaan maken, maar wees eerlijk. Ieder spel dat ze gemaakt hebben is vertraagd geweest, met reden. Het is het waard uiteindelijk, al is de teleurstelling daar natuurlijk dat het nog eens 6 maanden langer duurt.
Persoonlijk koop ik het toch niet binnen een paar maanden na de originele release date. Van mij mogen er nog wel een paar patches en updates overheen om de gemiste bugs te verwijderen. Speelt een stuk lekkerder. Meestal wacht ik zelfs een jaar ofso.
Maar voor de early adopters voel ik wel mee![]()
We hebben iets om naar uit te kijken iig nu. Tenminste, ik wel.
Nu eerst: RDR2 (ja, tijd niet gegamed)
Ook niet geheel nieuw, wel in de gta serie. Al zijn er in online wel wat karakters beschikbaar volgens mij.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Forbry het volgende:
Ik schreef het net al in het Steam-topic, maar:
Ik heb de meeste GTA's niet gespeeld, maar dit ziet er heel erg tof uit, vooral ook alsof het echt heel 'fun' gaat zijn om te spelen! Een "Miami Vice with niggas with attitudes, rednecks & hoes- wereld"zo te zien, maar erg geinig en levendig!
En mij lijkt het meeste wel echt in-game footage?
En, als vrouw, vind ik het altijd wel tof om (ook) als vrouw te (kunnen) spelen.![]()
Hopelijk is dat ook de PS5quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GTA 6 RP gaat zo genot worden. 100en characters in zon server
Het komt als het komt, in de tussentijd hebben we altijd dark souls nogquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet ik, maar een release richting Q3-Q4 2025 is wel erg het geduld op de proef stellen, niet?
Switch 2 ben je wel helemaal lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:11 schreef matthijst het volgende:
Ziet dr dope uit.
Pas in 2025 is dan wel weer suf, maar goed, hopelijk ook meteen op de Switch 2 dan, zodat je mobiel verder kan.'
TGGquote:
GTA V was dan ook een PS3 / Xbox 360 game.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:
Hmm, toch wel interessant om te bedenken dat de PS5 tzt 5 jaar oud is waar GTAV nagenoeg tegelijkertijd met de PS4 uitkwam.
For sure!quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat sowieso. RDR2 is by far de beste game die ik gespeeld heb.
Aan de andere kant wel potentieel kut als je zo snel mogelijk wil rijden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:41 schreef Marsenal het volgende:
De drukte op straat en overal om je heen in die trailer, dat is wel echt next level.
En maak er VI van aub @Momoquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:06 schreef Zipportal het volgende:
@:momo graag #2 aan de TT toevoegen.
Bij oudere delen was het wel zo dat als je snel ging, dat dan het verkeer daar een beetje op aanpaste, dat er iets minder hindernissen waren als opstoppingen en random voetgangers. Maar dat kan ook geweest zijn vanwege hardware-beperkingenquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel potentieel kut als je zo snel mogelijk wil rijden.
Met 150+ door woonwijken scheuren is ook niet heel realistischquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel potentieel kut als je zo snel mogelijk wil rijden.
GTA is dan ook niet realistisch.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met 150+ door woonwijken scheuren is ook niet heel realistisch
Met cheatcode panzer de hele stad slopen in GTA Vice Cityquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
GTA is dan ook niet realistisch.
We moeten in het gta topic proberen het woord realistisch zo min mogelijk te gebruikenquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niet?!quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
GTA is dan ook niet realistisch.
Ik probeer toch minimaal een keer per dag het halve politie korps achter me aan te krijgen totdat alle 5 sterren weer verdwenen zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet?!
ow my... Ik dacht dat GTA de realiteit was...
NWS / Jongen van 15 knalt met200km/h in bebouwdekom langs controlequote:Op dinsdag 5 december 2023 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het GTA quality and testing team gaat erg verquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
NWS / Jongen van 15 knalt met200km/h in bebouwdekom langs controle
quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
NWS / Jongen van 15 knalt met200km/h in bebouwdekom langs controle
Ja toch?quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik probeer toch minimaal een keer per dag het halve politie korps achter me aan te krijgen totdat alle 5 sterren weer verdwenen zijn
Ik vind die Karen best realistischquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
We moeten in het gta topic proberen het woord realistisch zo min mogelijk te gebruiken
Die dingen die ditkunnen draaien in 2026 bestaan nog niet eensquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat deze beelden voor de huidige generatie consoles is![]()
Ben ook erg benieuwd naar de PC specs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |