SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Aangezien u wellicht niet beschikt over Ayozat TV, Fubo TV en Swerve Sports kunt u het gehele toernooi volgen op Youtube. De WDF is wel nog in onderhandeling om de laatste drie dagen te slijten.
Speelschema
Wat een unaniem belachelijk groot succes.quote:
En dat voor een WK kampioenschap dat qua toernooigemiddelde zelfs door MVG met 2 pijlen gewonnen kan worden.quote:
MVG wist niet hoe snel die moest overstappen na zijn oorwassing op zijn Lakeside debuut.quote:Op maandag 4 december 2023 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat voor een WK kampioenschap dat qua toernooigemiddelde zelfs door MVG met 2 pijlen gewonnen kan worden.
Paar weken terug zijn been gebroken hoorde ik ergens, even later stond hij nog ergens met een kruk te gooien.quote:
Dat is een heel goed punt. Tegen Gary Robson godbetert.quote:Op maandag 4 december 2023 17:20 schreef Nober het volgende:
[..]
MVG wist niet hoe snel die moest overstappen na zijn oorwassing op zijn Lakeside debuut.
Dat zou je denken maar zoals ik al eerder zei heeft Lakeside iets magisch. Geen enkele pdc topper heeft topwedstrijden op Lakeside gegooid. Ook chisnall niet, durrant etc etc Nooit eens 110+ ofzoquote:Op maandag 4 december 2023 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat voor een WK kampioenschap dat qua toernooigemiddelde zelfs door MVG met 2 pijlen gewonnen kan worden.
Dat is geen excuus om onder de 70 gemiddeld te gooien amigo.quote:Op maandag 4 december 2023 18:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar zoals ik al eerder zei heeft Lakeside iets magisch. Geen enkele pdc topper heeft topwedstrijden op Lakeside gegooid. Ook chisnall niet, durrant etc etc Nooit eens 110+ ofzo
Dat is omdat die geblesseerd was tochquote:Op maandag 4 december 2023 18:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om onder de 70 gemiddeld te gooien amigo.
Geblesseerd in zijn hoofd lol.quote:Op maandag 4 december 2023 18:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is omdat die geblesseerd was toch
Die heb ik ooit op de Dutch Open al om 10:00 uur s'ochtends bier zien atten ja.quote:Op maandag 4 december 2023 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Barry Copeland is weer een gevalletje dronken gymzaal genot.
Dat je dat op dat tijdstip al kan krijgen.quote:Op maandag 4 december 2023 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik ooit op de Dutch Open al om 10:00 uur s'ochtends bier zien atten ja.
Dit is de beter inside info.quote:Op maandag 4 december 2023 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik ooit op de Dutch Open al om 10:00 uur s'ochtends bier zien atten ja.
Er werd toen al meer bier verkocht dan koffie.quote:Op maandag 4 december 2023 20:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat je dat op dat tijdstip al kan krijgen.
Hoe duur is een biertje eigenlijk op DO.quote:Op maandag 4 december 2023 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er werd toen al meer bier verkocht dan koffie.
Hele verdienmodel van Dutch Open lijkt mequote:Op maandag 4 december 2023 20:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat je dat op dat tijdstip al kan krijgen.
Goh daar let ik nooit zo op eerlijk gezegd op dat soort dagen, ben ook al 2 jaar niet geweest. Denk zo'n 3,5 euro.quote:Op maandag 4 december 2023 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hoe duur is een biertje eigenlijk op DO.
quote:
Jij hebt geen idee waar ju het over hebbut.quote:Op maandag 4 december 2023 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is niet van het niveau Rene le Blanc
Wij zijn meer van de muziek uit de wagen. Frank van Etten genot @Noberquote:
quote:Op maandag 4 december 2023 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zijn meer van de muziek uit de wagen. Frank van Etten genot @:nober
Ik heb nog ooit een setje pijlen gewonnen.quote:Op maandag 4 december 2023 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zijn meer van de muziek uit de wagen. Frank van Etten genot @:nober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |