Man hoe krijg je het voor elkaar om dit aan elkaar te knopen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:22 schreef Glazenmaker het volgende:
En dan vragen PVVers zich waarom zoveel mensen denken dat het gevaarlijk is om op populistische mafketels te stemmen.
Laat ook wel zien hoe hypocriet we als het westen zelf (kunnen) zijn. Massaal de inval van Rusland afkeuren maar als het ons zelf uit komt zouden we de eigen bondgenoten wel even binnen vallen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het komt uit de Daily mail, dus moet het wel waar zijn. Meningen daar in de comments zijn een beetje verdeeld, maar goedkeuring lijkt populairder te zijn.
Jij scheldt politici uit, dus jij bent zelf een populistische mafketel.quote:Op maandag 4 december 2023 11:22 schreef Glazenmaker het volgende:
En dan vragen PVVers zich waarom zoveel mensen denken dat het gevaarlijk is om op populistische mafketels te stemmen.
Hoe kun je niet denken dat herhalende patronen in andere westerse landen met rechts populistische mafketels zich niet in Nederland zullen herhalen zodra hier een rechts populist aan de macht is?quote:Op maandag 4 december 2023 12:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Man hoe krijg je het voor elkaar om dit aan elkaar te knopen.
Kennlijk is de PVV de nieuwe godwin voor zwaar gefrusteerde wokies.
Ik denk niet dat de gemiddelde Brit het ziet zitten om met het leger Nederland binnen te vallen. Bij de Daily Mail komt echter het afvoerputje uit de samenleving bijeen.quote:Op maandag 4 december 2023 12:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Laat ook wel zien hoe hypocriet we als het westen zelf (kunnen) zijn. Massaal de inval van Rusland afkeuren maar als het ons zelf uit komt zouden we de eigen bondgenoten wel even binnen vallen.
Ja want zo simpel werkt dat.quote:Op maandag 4 december 2023 12:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij scheldt politici uit, dus jij bent zelf een populistische mafketel.
De meeste invasies bestaan uit kleine commandogroepen richting Wallen.quote:Op maandag 4 december 2023 12:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde Brit het ziet zitten om met het leger Nederland binnen te vallen. Bij de Daily Mail komt echter het afvoerputje uit de samenleving bijeen.
Ja klopt. Bij de Daily Mail waren er nog wat EU mensen die daarover konden lachen. Kregen enkel boze reacties van boze wappies tegen ALLE vaccins.quote:
Kleine!? Het halve land is over onze Oost Europese dames heen gegaan.quote:Op maandag 4 december 2023 12:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De meeste invasies bestaan uit kleine commandogroepen richting Wallen.
Nederland was toch te laf geweest om echt iets terug te doen. Dan was er protest aangetekend bij de ambassadeur oid.quote:Op maandag 4 december 2023 10:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)leidse-vaccinfabriek
Zo zie je maar. Als de nood aan de man is kunnen ook onze vrienden vijandig worden.
Daarom is integratie van de krijgsmacht met landen als Duitsland levensgevaarlijk. Je weet niet wat de toekomst brengt. Ze kunnen zich tegen je keren als hun eigen essentiële belangen worden bedreigd.
Met grote woorden op het Internet, neem ik aan?quote:Op maandag 4 december 2023 12:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland was toch te laf geweest om echt iets terug te doen. Dan was er protest aangetekend bij de ambassadeur oid.
Ik zou meteen een Brits vliegdekschip naar de kelder jagen.
Nee, met een onderzeebootquote:Op maandag 4 december 2023 13:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met grote woorden op het Internet, neem ik aan?
Ik bedoel natuurlijk: als ik toendertijd de regering zou vertegenwoordigen..quote:
Dat is net zoiets als Rico Verhoeven slaan. Je wordt afgemaakt.quote:Op maandag 4 december 2023 13:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: als ik toendertijd de regering zou vertegenwoordigen..
Ik denk dat Boris dan afgezet gaat worden voordat het full scale wordt..quote:Op maandag 4 december 2023 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Rico Verhoeven slaan. Je wordt afgemaakt.
FF serieus. Wemogen ook wel eens bij ons zelf te rade gaan waarom de Britten dit hadden willen doen. Dat eeuwige getreiter van de EU door de brexit begint ziekelijke vormen aan te nemen.quote:Op maandag 4 december 2023 13:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat Boris dan afgezet gaat worden voordat het full scale wordt..
Heb je politici al eens ooit op volwassen gedrag weten te betrappen?quote:Op maandag 4 december 2023 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FF serieus. Wemogen ook wel eens bij ons zelf te rade gaan waarom de Britten dit hadden willen doen. Dat eeuwige getreiter van de EU door de brexit begint ziekelijke vormen aan te nemen.
Dit dus.quote:Op maandag 4 december 2023 11:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat dat gaat opleveren is dat de schaal van dit soort conflicten groter wordt.quote:Op maandag 4 december 2023 13:32 schreef Harvest89 het volgende:
Als het waar is dan is het weer het zoveelste bewijs waarom een grote sterke EU nodig is, met een eigen leger om de vrede te bewaren.
In plaats daarvan komen er weer allerlei hypernationalisten aan de macht. Goed bezig hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |