Vind je het vervelend, dat we nog een werkende regering hebben, totdat er een nieuwe regering gevormd is?quote:Op maandag 4 december 2023 20:28 schreef Nober het volgende:
Het houdt niet op niet vanzelf.
[ twitter ]
Afscheid van de Kamer in oude samenstelling
5 december 13:00-14:00
https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2023A06207
Sowieso maximale samenwerking. Een verdeeld Europa kan nooit een vuist maken richting welke grootmacht dan ook.quote:Op maandag 4 december 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
De beste weg voor de EU in deze vijandige wereld is om een echte staat te worden.
Alsjeblieft niet, nog liever het uit elkaar vallen van de EU dan dat. De EU als staat, ik hoop dat ik dat nooit mee ga maken.quote:Op maandag 4 december 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
De beste weg voor de EU in deze vijandige wereld is om een echte staat te worden.
Dat zal je waarschijnlijk ook niet meemaken maar ik verwacht wel dat het ooit zal gebeuren. Dan denk ik in termen van 50-75 jaar, overigens.quote:Op maandag 4 december 2023 23:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, nog liever het uit elkaar vallen van de EU dan dat. De EU als staat, ik hoop dat ik dat nooit mee ga maken.
Geen EU is denk ik erger, hoor. Dan wordt Europa echt de speelbal van de VS, China en Rusland.quote:Op maandag 4 december 2023 23:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, nog liever het uit elkaar vallen van de EU dan dat. De EU als staat, ik hoop dat ik dat nooit mee ga maken.
Over 50 jaar ben ik nog niet zo oud dat ik dat niet kan halen, hoor...quote:Op maandag 4 december 2023 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal je waarschijnlijk ook niet meemaken maar ik verwacht wel dat het ooit zal gebeuren. Dan denk ik in termen van 50-75 jaar, overigens.
Samenwerking zal altijd blijven bestaan. En 'de speelbal van' valt wel mee, Zuid-Amerika is nu bijvoorbeeld toch ook geen speelbal van de rest van de wereld?quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen EU is denk ik erger, hoor. Dan wordt Europa echt de speelbal van de VS, China en Rusland.
Behoorlijk wat landen in Zuid Amerika komen steeds meer onder invloed van China te staan anders.quote:Op dinsdag 5 december 2023 05:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Samenwerking zal altijd blijven bestaan. En 'de speelbal van' valt wel mee, Zuid-Amerika is nu bijvoorbeeld toch ook geen speelbal van de rest van de wereld?
Hoe meer externe dreigingen hoe sneller het zal gaan.quote:Op maandag 4 december 2023 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal je waarschijnlijk ook niet meemaken maar ik verwacht wel dat het ooit zal gebeuren. Dan denk ik in termen van 50-75 jaar, overigens.
Dat valt wel mee. China zelf zit trouwens nu in een recessie en trekt al zijn geld uit het buitenland terug. Die 'dreiging' is voorlopig wel verdwenen. Als je 2 of 3 jaar geleden over China als dreiging sprak had je misschien een punt. Maar inmiddels is China in 1 jaar al behoorlijk afgegleden en daar lijkt geen einde aan te komen voorlopig.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Behoorlijk wat landen in Zuid Amerika komen steeds meer onder invloed van China te staan anders.
lientje1967?quote:
Meh, als we wisten dat er eind december een nieuw kabinet op bordes staat dan is dit overbodig maar voor zelfde geld zitten we in juni 2024 nog zonder...quote:
Bij een functievervulling van minder dan 3 maanden bedraagt de uitkeringsduur 6 maanden.quote:
Naast het feit dat de azijn bijna uit de tweet van Coach Caroline druipt, zit van Weyenburg tot morgen gewoon in de tweede kamer. Het is niet zo dat ze iemand van straat geplukt hebben om hem wachtgeld aan te bieden.quote:
Deze man is 20 september 2012 beëdigd als kamerlid en ook nog demissionair staatsecretaris van verkeer en waterstaat geweest.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij een functievervulling van minder dan 3 maanden bedraagt de uitkeringsduur 6 maanden.
Al kan die beste man daar best nog wel een tijdje zitten.![]()
Zie VK in Brexit. Nu al op bepaalde vlakken de sandwich tussen deze landen. De propaganda van Rusland maakte het mogelijk en de anderen zien het als uitzuigmogelijkheid.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen EU is denk ik erger, hoor. Dan wordt Europa echt de speelbal van de VS, China en Rusland.
Sssstttt! Fout voorbeeld. Nexit is de Heilige Graal! Negatieve gevolgen van de Brexit mogen niet benoemd worden! Dat zijn alkemaal valse berichten of gevolgen van pesterijen van de EU.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zie VK in Brexit. Nu al op bepaalde vlakken de sandwich tussen deze landen. De propaganda van Rusland maakte het mogelijk en de anderen zien het als uitzuigmogelijkheid.
Wat is het probleem? Deze bijeenkomst is voor kamerleden om afscheid te nemen van kamerleden die niet terug zullen keren. Geen idee waarom het kabinet daarbij aanwezig moet zijn.quote:Op maandag 4 december 2023 20:28 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben BBB ook helemaal niet nodig in het kabinet voor een meerderheid in de tweede kamer. Wel zullen ze wat moeten regelen voor de eerste kamer, maar ook met BBB erbij hebben ze daar geen meerderheid, dus daar moeten ze sowieso wat mee.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:14 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij ziet Omtzigt het totaal niet zitten om met die kneuzenkermis van de BBB in zee te gaan. Hoorde hem op de radio duidelijk zeggen dat hij graag nog wil praten met de PVV en de VVD en hij noemde daar expliciet niet de BBB. Op z'n geschreven briefje stond dan weer heel duidelijk PVV-BBB en niet de VVD.
Met andere woorden; hij zit totaal niet op Caroline te wachten. Denk dat hij Geert ook gaat vragen om de BBB los te laten voordat hij ook maar enigszins wil onderhandelen.
Deze man zit al 11 jaar in de TK dus krijgt sowieso wachtgeld. Misschien moet je niet eens alle domme tweets van onderbuik Nederland hier plaatsen.quote:
Dat gaat ruw wakker worden op 6 december als blijkt dat Mark Rutte nog jouw minister president is.quote:Op maandag 4 december 2023 20:28 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat de VVD ook niet op de BBB zit te wachten. De enige die dat wel doet is Wilders en dat heeft een simpele reden. Lijst uitputting. Meer partijen betekent dat hij minder bewindslieden hoeft te leveren en mischien lijstuitputting kan vermijden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:14 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij ziet Omtzigt het totaal niet zitten om met die kneuzenkermis van de BBB in zee te gaan. Hoorde hem op de radio duidelijk zeggen dat hij graag nog wil praten met de PVV en de VVD en hij noemde daar expliciet niet de BBB. Op z'n geschreven briefje stond dan weer heel duidelijk PVV-BBB en niet de VVD.
Met andere woorden; hij zit totaal niet op Caroline te wachten. Denk dat hij Geert ook gaat vragen om de BBB los te laten voordat hij ook maar enigszins wil onderhandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |