En door.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:25 schreef MielMonteur het volgende:
X -> Hotel Cali
Y -> Child in Time
Z -> Boh Rhap
Positie n in het n'de uitzendingsjaar
Ik cancel deze vanwege een dubbelzinnigheid in een bron die ik hiervoor heb gebruikt. Los hem vooral op voor een bonuspunt, maar ik denk dat ik liever een vraag heb met een eenduidig antwoord.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:34 schreef MielMonteur het volgende:
Ik kom ook met een lijstje:
Freddy Mercury -> Bastille -> Racoon -> Jay-Z -> Frank Boeijen Group -> ?
En waarom natuurlijk
Tja, zou Nothing but Thieves kunnen zijn, maar toch ook wel Ultravox ofzoquote:Op donderdag 7 december 2023 15:34 schreef MielMonteur het volgende:
Ik kom ook met een lijstje:
Freddy Mercury -> Bastille -> Racoon -> Jay-Z -> Frank Boeijen Group -> ?
En waarom natuurlijk
Bedoel je dit?quote:Op donderdag 7 december 2023 15:48 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik cancel deze vanwege een dubbelzinnigheid in een bron die ik hiervoor heb gebruikt. Los hem vooral op voor een bonuspunt, maar ik denk dat ik liever een vraag heb met een eenduidig antwoord.
Noem drie liedjes die de precies de achternaam zijn van een andere (voormalige) top-2000 artiest (die als hun naam in de lijst staat/heeft gestaan)
Ik bedoel precies ditquote:Op donderdag 7 december 2023 17:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
Gold - Spandau Ballet en Andrew Gold- Lonely boy?
De spits is de makkelijkste positie op het speelveld soms.quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kop ik (Cilla) Black wel even in.
Oh ja, dat klopt niet, mijn fout. Dan puntje voor jou, ik vind Iederene hef ene reden goed genoeg.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wanneer stond La chanson des vieux amants precies in de lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |