Onbegrijpelijkquote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef GGMM het volgende:
Geen enkele kritiek op Slot in het Feyenoord-topic
Daarom goed dat het 0-2 staat.quote:Op zondag 3 december 2023 13:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bereid je voor op de strafschop voor Feyenoord
2e keer in een week dat hij wordt afgetroefd.quote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef GGMM het volgende:
Dan neem ik aan dat user @Pistolero afwezig isquote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef GGMM het volgende:
Leuk om daar zo doorheen te scrollen.quote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen lopen de gemoederen hoog op in het Feyenoord topic.
Bronquote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pieter Zwart had Arne Slot al gewaarschuwd.
Ik vermaak me uitstekend jaquote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen lopen de gemoederen hoog op in het Feyenoord topic.
Ik lever gewoon hoor.quote:Op zondag 3 december 2023 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat user @:Pistolero afwezig is
'Elke kans gaat er in'quote:
Fuhrerprinzipquote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef GGMM het volgende:
Youri Baas linksbuiten bij NEC, wat zijn dat voor grappen?quote:Op zondag 3 december 2023 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wordt een mooie zondag!
Tenzij Ajax het zo weer verneukt.
Ik zet het op de achtergrond wel aan.quote:Op zondag 3 december 2023 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wordt een mooie zondag!
Tenzij Ajax het zo weer verneukt.
Op Bijlow en Timber na is er geen speler van Feyenoord een versterking voor PSV. Dus wat kan Slot hier aan doen?quote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef GGMM het volgende:
Dat meen je?quote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Youri Baas linksbuiten bij NEC, wat zijn dat voor grappen?
Niet zo vreselijk laf beginnenquote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op Bijlow en Timber na is er geen speler van Feyenoord een versterking voor PSV. Dus wat kan Slot hier aan doen?
Briljante logica, weer.quote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op Bijlow en Timber na is er geen speler van Feyenoord een versterking voor PSV. Dus wat kan Slot hier aan doen?
Jawel, de hele verdedigingquote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moreno Blom gooide hier een paar jaar terug nog in de regio. Ben benieuwd.quote:Op zondag 3 december 2023 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga BDO dartsen ook even kijken. Er moet een 'local' vandaag.
Die naam ken ik ook wel.quote:Op zondag 3 december 2023 13:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moreno Blom gooide hier een paar jaar terug nog in de regio. Ben benieuwd.
Bijlow is niet duidelijk beter dan Benitez. En waar moet Timber spelen bij PSV? In Jong?quote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat snap ik.quote:Op zondag 3 december 2023 13:58 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze Feyenoord beter dan PSV deze wedstrijd.
De stand is ook maar een mening.quote:Op zondag 3 december 2023 13:58 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze Feyenoord beter dan PSV deze wedstrijd.
Volgens mijn vader kon hij vroeger niet zo goed tegen zijn verlies. Dan zat hij in tranen in een hoekje aan tafel.quote:
Pak hem maar goed aanquote:Op zondag 3 december 2023 13:59 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch het gifje wordt inmiddels rustig klaargezet.
Dat lijkt mij wel.quote:Op zondag 3 december 2023 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bijlow is niet duidelijk beter dan Benitez
Ken je de uitslag alquote:Op zondag 3 december 2023 14:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik verwacht dat Teflon @:Caland deze uitslag snel van zich af laat glijden en morgen alweer in het Ajax-topic komt baggeren.
Wil je niet zo liegen?quote:Op zondag 3 december 2023 14:01 schreef Erasmus het volgende:
@:DombohetOlifantje1 werd klem geluld en is nu boos op mij in het Feijenoordtopic.
Erg jammer van zijn meltdown.
We kunnen niet allemaal Ajax zijn.quote:Op zondag 3 december 2023 14:03 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord nou gewoon zo begonnen was
Dan hadden we misschien de eerste helft ook een leuke wedstrijd gehad
Bryan Ruiz scoorde in 2019/10 ook binnen vijf minuten een hattrick tegen Sparta Rotterdam.quote:Op zondag 3 december 2023 14:03 schreef tong80 het volgende:
Nog 15 minuten. Lewandowski scoorde 5 keer in 8 minuten voor Bayern.
Nee zoveel plek is er niet onderin de eredivisie.quote:
Ja of psv weet wel raad met de ruimte je weet het nooit. De bal is rond dit dat sus zo.quote:
Wel eens.quote:Op zondag 3 december 2023 14:05 schreef Cherni het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd tekende ik voor die uitslag vooraf.
Sorry.quote:Op zondag 3 december 2023 14:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wil jij gewoon aardig doen tegen mij?
Gurney?quote:Op zondag 3 december 2023 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Er is iemand in het Feyenoord topic echt razend.
Gurney is tijdens dit soort wedstrijden altijd heel druk bezig met het managen hoe anderen zich moeten gedragen.quote:Op zondag 3 december 2023 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney moet even een rondje gaan lopen.quote:Op zondag 3 december 2023 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Een kolkende Kuip waar iedereen mee dweept, versus, netten om het veld omdat amoebes amoebes zijn.quote:Op zondag 3 december 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bijzonder, die donkergrijze middenlijn in dit stadion.
Stevig en onbuigzaam.quote:Op zondag 3 december 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bijzonder, die donkergrijze middenlijn in dit stadion.
6 blijkbaar.quote:
Echt al jaren niet meerquote:Op zondag 3 december 2023 14:14 schreef ashardalan het volgende:
Slaan/slaande beweging is toch rood?
Wat zongen ze nou? Ik kon het niet verstaan.quote:
Niet per se, Ajax had ook een paar van die 'twijfelgevallen' weet ik nog.quote:Op zondag 3 december 2023 14:14 schreef ashardalan het volgende:
Slaan/slaande beweging is toch rood?
Jaquote:
Nalatenschap van Berghuis.quote:Op zondag 3 december 2023 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Feyenoord zo opgefokt?
Is dat ook ooit niet zo geweest tegen PSV dan?quote:Op zondag 3 december 2023 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zullen wel graag minimaal een punt pakken ofzoquote:Op zondag 3 december 2023 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Zal vast weer een record zijn.quote:Op zondag 3 december 2023 14:22 schreef Wotte het volgende:
Maar nergens om. Ik vind het wel heel knap van onze vrienden uit Eindhoven. 14! Keer gewonnen, 50 voor en slecht zes tegen. Meistro Bosz.
die hebben het gewoon goed voor elkaar.quote:Op zondag 3 december 2023 14:22 schreef Wotte het volgende:
Maar nergens om. Ik vind het wel heel knap van onze vrienden uit Eindhoven. 14! Keer gewonnen, 50 voor en slecht zes tegen. Meistro Bosz.
In het licht van de prestaties vorig seizoen vind ik het eigenlijk nog knapper wat ze daar voor elkaar krijgen met zijn allen. Die Champions League poule was natuurlijk ook geen kattenpis op papier.quote:
Nee tekenend voor het huidige Eredivisie niveau. Net zoals het tekenend is voor het abominabele internationale niveau van de laatste 20 jaar dat fucking Klose topscorer allertijden op een WK is geworden en Messi 9 keer en Ronaldo 5 keer speler van het jaar werden. Of 8 en 4 keer. geen idee. Vroeger kende ik de records nog, toen waren ze relevant.quote:Op zondag 3 december 2023 14:22 schreef Wotte het volgende:
Volgens mij wel. Niet voor het betaalde voetbal dacht ik. Ik meen dat RKC er meer won in de Eerste Divisie.quote:
Gelul. Ajax won gewoon uit bij regerend Europees kampioen AC Milan in 95.quote:Op zondag 3 december 2023 14:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
In het licht van de prestaties vorig seizoen vind ik het eigenlijk nog knapper wat ze daar voor elkaar krijgen met zijn allen. Die Champions League poule was natuurlijk ook geen kattenpis op papier.
De nummer 15 uit Spanje.quote:Op zondag 3 december 2023 14:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
In het licht van de prestaties vorig seizoen vind ik het eigenlijk nog knapper wat ze daar voor elkaar krijgen met zijn allen. Die Champions League poule was natuurlijk ook geen kattenpis op papier.
Als ze nou tegen Ajax hadden gespeeld een maand geleden.quote:Op zondag 3 december 2023 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De nummer 15 uit Spanje.
Nounou wat een kattenpis.
Hoe bedroevend slecht is feyenoord dan wel niet?quote:Op zondag 3 december 2023 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De nummer 15 uit Spanje.
Gelukkig verliezen wij niet van de nummer 9 uit Italië. O wacht.quote:Op zondag 3 december 2023 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De nummer 15 uit Spanje.
Ik vind bedroevend overdreven. Gewoon slecht volstaat.quote:Op zondag 3 december 2023 14:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe bedroevend slecht is feyenoord dan wel niet?
Ik trek nergens een vergelijking maar als je dat dan toch wil. De poule van Feyenoord was makkelijker ja.quote:Op zondag 3 december 2023 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De nummer 15 uit Spanje.
De relevantie ontgaat mij in deze.quote:Op zondag 3 december 2023 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul. Ajax won gewoon uit bij regerend Europees kampioen AC Milan in 95.
Gewoon gelijkwaardig hoor, niet overdrijven nu.quote:Op zondag 3 december 2023 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik trek nergens een vergelijking maar als je dat dan toch wil. De poule van Feyenoord was makkelijker ja.
Dat komt omdat die twee er elk seizoen 50+ in schoten. En een won in z'n nadagen ook nog een WK.quote:Op zondag 3 december 2023 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee tekenend voor het huidige Eredivisie niveau. Net zoals het tekenend is voor het abominabele internationale niveau van de laatste 20 jaar dat fucking Klose topscorer allertijden op een WK is geworden en Messi 9 keer en Ronaldo 5 keer speler van het jaar werden. Of 8 en 4 keer. geen idee. Vroeger kende ik de records nog, toen waren ze relevant.
Ha ha ha ha. Tegen sukkels van verdedigers. Dat bedoel ik juist. Het gaat nergens over. Laudrup, Bergkamp, Henry, Zlatan, Cantona etc waren van gelijkwaardig niveau of nog beter. Die werden het nooit.quote:Op zondag 3 december 2023 16:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat komt omdat die twee er elk seizoen 50+ in schoten. En een won in z'n nadagen ook nog een WK.
Nu is het écht tijd voor de Haalands, Mbappes, Musialas, Bellinghams...
Net zoals de enige echte klassieker. Ha ha ha. PSV heeft veel meer bereikt de laatste 50 jaar. Mooiste stadion ? isbak waar je in de zeik zit als het regent. Als ze een nieuwe Kuip krijgen is Ajax aan de twee Arena toe.quote:Op zondag 3 december 2023 16:54 schreef PSVCL het volgende:
De “kolkende” Kuip begint ook een grap te worden. Heel de wedstrijd niet gehoord die clowns
Feyenoord vs Ajax is de klassieker natuurlijk, vanwege de ligging oude antieke historie. PSV vs Ajax is DE Topper , meest sterke teams de laatste 40 jaar.quote:Op zondag 3 december 2023 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals de enige echte klassieker. Ha ha ha. PSV heeft veel meer bereikt de laatste 50 jaar. Mooiste stadion ? isbak waar je in de zeik zit als het regent. Als ze een nieuwe Kuip krijgen is Ajax aan de twee Arena toe.
Behalve wat laaggeletterde verstandelijk beperkten die niet verder kwamen dan ziektes richting de Jong slingeren. Wat een stel debielen daar in de Kuip. Echt nergens zoveel debielen als daar, je gaat bijna verlangen naar het theaterpubliek van Ajax.quote:Op zondag 3 december 2023 16:54 schreef PSVCL het volgende:
De “kolkende” Kuip begint ook een grap te worden. Heel de wedstrijd niet gehoord die clowns
quote:Op zondag 3 december 2023 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Behalve wat laaggeletterde verstandelijk beperkten die niet verder kwamen dan ziektes richting de Jong slingeren. Wat een stel debielen daar in de Kuip. Echt nergens zoveel debielen als daar, je gaat bijna verlangen naar het theaterpubliek van Ajax.
Keihard gelachen om 1 of andere doorgesnoven idioot die zich al na een seconde of 20 niet meer kon beheersen en zijn middelvinger en FACK JOE ging roepen naar Saibari die niet bij de diepe pass konquote:Op zondag 3 december 2023 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Behalve wat laaggeletterde verstandelijk beperkten die niet verder kwamen dan ziektes richting de Jong slingeren. Wat een stel debielen daar in de Kuip. Echt nergens zoveel debielen als daar, je gaat bijna verlangen naar het theaterpubliek van Ajax.
Rotterdam Zuidquote:Op zondag 3 december 2023 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Keihard gelachen om 1 of andere doorgesnoven idioot die zich al na een seconde of 20 niet meer kon beheersen en zijn middelvinger en FACK JOE ging roepen naar Saibari die niet bij de diepe pass kon
Echt, wat een volk.
Mag hopen dat dat nog een staartje krijgt. Met een paar duizend uit volle borst ‘Kanker de Jong’. Ga daar eens mee aan de slag.quote:Op zondag 3 december 2023 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van de club hoef je daarin niks te verwachten. Die schijten 7 kleuren stront voor die luiquote:Op zondag 3 december 2023 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat nog een staartje krijgt. Met een paar duizend uit volle borst ‘Kanker de Jong’. Ga daar eens mee aan de slag.
Trieste bedoeling.quote:Op zondag 3 december 2023 20:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van de club hoef je daarin niks te verwachten. Die schijten 7 kleuren stront voor die lui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |