Je maakt het me ook wel echt extreem makkelijk hoor.quote:
Dit inderdaad, het ligt gewoon dicht bij elkaar en zij hebben een paar prima aanvallers dus scoren ze makkelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is altijd zo’n makkelijke oneliner, ‘het liep precies volgens plan’.
Deze 1-2 is ook precies volgens plan natuurlijk.
Als je echt een supporter bent zou je niet je medesupporters zo lopen opnaaien, maar goed. Daarom vindt iedereen je aan het einde van de dag een lulquote:Op zondag 3 december 2023 14:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je maakt het me ook wel echt extreem makkelijk hoor.
Maar goed, misschien dat je er nog een puntje uit weet te slepen.
Hij en PSVCL zijn wel de grootste mongolen, mogelijk dezelfde users.quote:Op zondag 3 december 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je echt een supporter bent zou je niet je medesupporters zo lopen opnaaien, maar goed. Daarom vindt iedereen je aan het einde van de dag een lul
Tja, dat is eigenlijk dit hele seizoen al het verhaal voor PSV. Ik ben daarom ook wel eens benieuwd hoe het ze gaat als het eens net niet allemaal hun kant op valt. Dit is niet eeuwig vol te houden namelijk, PSV heeft op papier echt geen wereldelftal staan en het is ook niet zo dat ze echt op pure kwaliteit de wedstrijden winnen door elke tegenstander te overklassen. Het zit ze vooral gewoon heel erg mee, denk ook die rode kaarten bij Twente en Sevilla bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mwah, het is niet zo dat PSV de pannen van het dak speelt vandaag. Maar het gaat wel al de hele wedstrijd precies zoals zij het willen.
Ik vind het gewoon een beetje bijzonder dat je zo emotioneel reageert op een random persoon die je niet kent op een random forum waar we over Feyenoord praten.quote:Op zondag 3 december 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je echt een supporter bent zou je niet je medesupporters zo lopen opnaaien, maar goed. Daarom vindt iedereen je aan het einde van de dag een lul
Eens. Goede post.quote:Op zondag 3 december 2023 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij en PSVCL zijn wel de grootste mongolen, mogelijk dezelfde users.
Makker, kalm aan. Ga even een rondje lopen. Het leven is te kort om buiten zinnen te raken van een FOK!-user.quote:Op zondag 3 december 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond dit een vrij rustige post eigenlijk.quote:Op zondag 3 december 2023 14:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Makker, kalm aan. Ga even een rondje lopen. Het leven is te kort om buiten zinnen te raken van een FOK!-user.
Je reageert op Gurney.quote:Op zondag 3 december 2023 14:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Makker, kalm aan. Ga even een rondje lopen. Het leven is te kort om buiten zinnen te raken van een FOK!-user.
Je snapt niet dat hij geen basisspeler is.quote:Op zondag 3 december 2023 14:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Tilman loopt er wel makkelijk doorheen iedere keer.
Idd, beste aan hun kant zou ik zeggenquote:Op zondag 3 december 2023 14:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je snapt niet dat hij geen basisspeler is.
Het feit dat zelfs Pietje uit het niets een poging komt doen om Gurney te demoniseren zegt wel wat.quote:Op zondag 3 december 2023 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij en PSVCL zijn wel de grootste mongolen, mogelijk dezelfde users.
Klopt maar onze huismongool snapt er niet veel van.quote:Op zondag 3 december 2023 14:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Makkelie heeft, imo, gewoon heel goed gefloten
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 3 december 2023 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen die gaat roepen dat we beter waren kunnen beter lekker naar Bali gaan en nooit meer terugkomen.
Mooi dat jij zo direct na de wedstrijd niet hoog in de emotie zit maar gewoon nog zinnige dingen kan zeggen. We zijn het inderdaad erg vaak eens.quote:Op zondag 3 december 2023 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen die gaat roepen dat we beter waren kunnen beter lekker naar Bali gaan en nooit meer terugkomen.
Ik wilde wel naar Bali en zeggen dat we beter waren, maar blijkbaar is @GGMM daar nu ook.quote:Op zondag 3 december 2023 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2023 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2023 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hopen we dan dan maar. Voorlopig kan AZ eerst weer over ons heen vandaag.quote:Op zondag 3 december 2023 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel zonde, dit wordt een saai seizoen
Die moet er gewoon in ja. Feyenoord verdiende niet veel vandaag maar uiteindelijk wel een domme nederlaag.quote:Op zondag 3 december 2023 14:17 schreef Haringkop het volgende:
Pfff Wieffer jongen. Beide ploegen krijgen hun kansen, maar Feyenoord mist teveel kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |