abonnement Unibet Coolblue
pi_211502516
Drie doden, onder wie twee minderjarigen, bij ongeluk met spookrijder op de A1

Bij een ernstig ongeval met een spookrijder zijn gisteravond op de A1 bij knooppunt Hoevelaken in Amersfoort drie mensen om het leven gekomen. Onder de dodelijke slachtoffers zijn twee kinderen van 12 en 14 jaar oud uit Hilversum.

De ouders raakten zwaargewond en verkeren in zorgelijke toestand, meldt de politie vanochtend. De veroorzaker van het ongeval overleed later in het ziekenhuis.

Rond 22.00 uur kreeg de politie meerdere meldingen van een ernstig ongeval. Het bleek dat de bestuurder van een personenauto, een 19-jarige man uit Roemenië, frontaal op een tegemoetkomende personenauto was gebotst.

Slachtofferhulp

De hulpdiensten rukten massaal uit. Ook omstanders die ter plaatse waren boden hulp. De politie raadt getuigen van het ongeluk aan contact te zoeken met Slachtofferhulp.

De snelweg werd in beide richtingen afgesloten, zo meldt Rijkswaterstaat. Verkeer moest omrijden via Ede en Utrecht over de A30, A12, A27 en A28

https://nos.nl/artikel/25(...)spookrijder-op-de-a1

Triest weer. Ditmaal geen oudere maar veroorzaakt door een negentienjarige. Zal wel drank in het spel zijn geweest.
pi_211502521
Ik lees het net, vreselijk. De ouders 2 kinderen kwijt, misschien hun enige kinderen...
  zondag 3 december 2023 @ 08:39:35 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502522
De spookrijder was een 19-jarige Roemeen... zal idd wel drank zijn, maar gezien de veroorzaker ook overleden is zal dat waarschijnlijk niet meer uitgezocht worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502540
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:39 schreef Leandra het volgende:
De spookrijder was een 19-jarige Roemeen... zal idd wel drank zijn, maar gezien de veroorzaker ook overleden is zal dat waarschijnlijk niet meer uitgezocht worden.
Nee, doen ze niet meer onderzoeken.
Je kan toch niemand meer vervolgen dus daarom doen ze het niet.

Maar er moeten wel wat hersencellen afwezig zijn geweest als je spookrijdend over de snelweg rijdt...
pi_211502548
Hartverscheurend altijd dit soort berichten, klinkt misschien gek maar ik denk dat het soms beter is dat het gehele gezin komt te overlijden dan 1 of 2 overblijvers. Wat een ramp zeg.
pi_211502558
Heftig... in één klap een heel gezin verwoest.. Hoe moeten die ouders ooit verder, twee kinderen en mogelijk al je kinderen kwijt. Herstellen van de blessures gaat wss ook wel maanden in beslag nemen; mentaal herstel zal wel nooit volledig zijn..

Plus de persoon die reed loopt grote kans om zichzelf schuldig te vinden, want: "Had moeten uitwijken"..

:'( :'( :'(
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 3 december 2023 @ 08:47:16 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502559
Gezien de locatie verwacht ik dat de spookrijder bij afrit Hoevelaken (aan de Hoevelakense kant) de afrit (voor automobilisten die uit de richtig Apeldoorn/Barneveld komen) heeft gepakt ipv de oprit richting Amersfoort/Amsterdam/Zwolle.

Het is iig al een wonder dat hij niet uit 't Klavertje kwam, want die coffeeshop is al bijna een half jaar gesloten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502562
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hartverscheurend altijd dit soort berichten, klinkt misschien gek maar ik denk dat het soms beter is dat het gehele gezin komt te overlijden dan 1 of 2 overblijvers. Wat een ramp zeg.
Ik wilde het niet typen, maar ik dacht hetzelfde. Dit komen ze nooit te boven mochten de ouders dit overleven.
  zondag 3 december 2023 @ 08:48:59 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502565
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik wilde het niet typen, maar ik dacht hetzelfde. Dit komen ze nooit te boven mochten de ouders dit overleven.
Ja, vreselijk :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502569
Drank ook veel meer gaan verbieden.
Als je ziet hoe 50% van iedereen die vermoord word, dronken was en degene die moorden of doden in 50% van alle gevallen dronken zijn. (Of onder invloed van*)

Maar we willen geen serieuze discussies meer in de maatschappij.
pi_211502575
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hartverscheurend altijd dit soort berichten, klinkt misschien gek maar ik denk dat het soms beter is dat het gehele gezin komt te overlijden dan 1 of 2 overblijvers. Wat een ramp zeg.
Moet ook heftig voor de hulpverleners zijn.. Zulke jonge kinderen die totaal niets fout gedaan hebben.. Je zou dit nieuws maar moet brengen bij bijvoorbeeld de grootouders...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_211502614
Ik lees dit in het artikel op het ad:

Een ooggetuige meldt op X (voorheen Twitter) dat verscheidene automobilisten het rode kruis boven afgesloten rijstroken negeerden en zo de hulpverlening belemderen. De politie vroeg de hulpdiensten de ruimte te geven. Slachtofferhulp Nederland verleent steun aan de direct betrokkenen en aan mogelijke getuigen en omstanders van het ongeval.

Dafuk.
pi_211502632
Toch vreemd, de ouders leven nog terwijl ze voorin zaten, ik hoop dat de kinderen de gordel om hadden anders hebben de ouders een schuldgevoel de rest van hun leven.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211502633
Wat een drama. 😐
standaarddrinker
  zondag 3 december 2023 @ 09:18:14 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211502688
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 09:06 schreef halfway het volgende:
Toch vreemd, de ouders leven nog terwijl ze voorin zaten, ik hoop dat de kinderen de gordel om hadden anders hebben de ouders een schuldgevoel de rest van hun leven.
Ik vroeg me idd ook af toen ik het las hoe t kan dat de ouders nog leven en de kinderen niet. Het is hoe dan ook een intrieste zaak.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 3 december 2023 @ 09:19:40 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502694
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees dit in het artikel op het ad:

Een ooggetuige meldt op X (voorheen Twitter) dat verscheidene automobilisten het rode kruis boven afgesloten rijstroken negeerden en zo de hulpverlening belemderen. De politie vroeg de hulpdiensten de ruimte te geven. Slachtofferhulp Nederland verleent steun aan de direct betrokkenen en aan mogelijke getuigen en omstanders van het ongeval.

Dafuk.
Ja, richting Apeldoorn stonden er rode kruizen en die werden genegeerd (hulpverlening ook via de vangrail, dus die stonden ook aan die kant), op de weghelft waar het ongeluk gebeurd was stond het verkeer vast en gingen mensen via de vluchtstrook en zaten op die manier de hulpverlening in de weg.

Maar goed, ik heb op Twitter onder een bericht van de politie over die spookrijder ook al iemand die kennelijk in de file stond verontwaardigd zien vragen waarom de weg nog niet vrijgegeven was...
Dan ben je gewoon af.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502699
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:18 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik vroeg me idd ook af toen ik het las hoe t kan dat de ouders nog leven en de kinderen niet. Het is hoe dan ook een intrieste zaak.
Voorin zijn er airbags, achterin meestal niet. Daarnaast kunnen die kinderlichaampjes natuurlijk minder impact verwerken dan een volwassen lichaam. Afhankelijk van de leeftijd uiteraard.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 3 december 2023 @ 09:22:13 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502707
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Voorin zijn er airbags, achterin meestal niet. Daarnaast kunnen die kinderlichaampjes natuurlijk minder impact verwerken dan een volwassen lichaam. Afhankelijk van de leeftijd uiteraard.
12 en 14.
Maar dan kunnen ze nog best iel zijn, dus dat zegt nog weinig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502714
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees dit in het artikel op het ad:

Een ooggetuige meldt op X (voorheen Twitter) dat verscheidene automobilisten het rode kruis boven afgesloten rijstroken negeerden en zo de hulpverlening belemderen. De politie vroeg de hulpdiensten de ruimte te geven. Slachtofferhulp Nederland verleent steun aan de direct betrokkenen en aan mogelijke getuigen en omstanders van het ongeval.

Dafuk.
Rode kruizen negeren gebeurt echt altijd. Triest om te zien.
En normaliter lees je dan ‘als ik omrijd zit ik met een boze werkgever’ wat al achterlijk is.
Dit was ook nog eens zaterdagavond. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_211502720
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 09:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, richting Apeldoorn stonden er rode kruizen en die werden genegeerd (hulpverlening ook via de vangrail, dus die stonden ook aan die kant), op de weghelft waar het ongeluk gebeurd was stond het verkeer vast en gingen mensen via de vluchtstrook en zaten op die manier de hulpverlening in de weg.

Maar goed, ik heb op Twitter onder een bericht van de politie over die spookrijder ook al iemand die kennelijk in de file stond verontwaardigd zien vragen waarom de weg nog niet vrijgegeven was...
Dan ben je gewoon af.
Ik mag hopen dat de kentekens genoteerd zijn en dat het niet de standaard boete wordt maar via de ovj loopt.
  zondag 3 december 2023 @ 09:24:55 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502723
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:24 schreef grimselman het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat de kentekens genoteerd zijn en dat het niet de standaard boete wordt maar via de ovj loopt.
Ik ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 3 december 2023 @ 09:28:53 #22
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211502752
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Heftig... in één klap een heel gezin verwoest.. Hoe moeten die ouders ooit verder, twee kinderen en mogelijk al je kinderen kwijt. Herstellen van de blessures gaat wss ook wel maanden in beslag nemen; mentaal herstel zal wel nooit volledig zijn..

Plus de persoon die reed loopt grote kans om zichzelf schuldig te vinden, want: "Had moeten uitwijken"..

:'( :'( :'(
Inderdaad. Fysiek enorm beschadigd en mentaal nog veel erger. Wat een hel zullen die ouders moeten doorgaan de komende tijd. :{
pi_211502768
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:46 schreef MatthijsDJ het volgende:

Plus de persoon die reed loopt grote kans om zichzelf schuldig te vinden, want: "Had moeten uitwijken"..

:'( :'( :'(
Dat hoeft ie zich niet meer af te vragen want de bestuurder is ook overleden
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 3 december 2023 @ 09:32:24 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502780
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:30 schreef TLC het volgende:

[..]
Dat hoeft ie zich niet meer af te vragen want de bestuurder is ook overleden
Degene van de ouders die reed, die nu voor zijn/haar leven ligt te vechten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502783
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 09:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, richting Apeldoorn stonden er rode kruizen en die werden genegeerd (hulpverlening ook via de vangrail, dus die stonden ook aan die kant), op de weghelft waar het ongeluk gebeurd was stond het verkeer vast en gingen mensen via de vluchtstrook en zaten op die manier de hulpverlening in de weg.

Maar goed, ik heb op Twitter onder een bericht van de politie over die spookrijder ook al iemand die kennelijk in de file stond verontwaardigd zien vragen waarom de weg nog niet vrijgegeven was...
Dan ben je gewoon af.
Empathie van sommige mensen (of het ontbreken daarvan) is gewoon zorgelijk.
pi_211502784
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Heftig... in één klap een heel gezin verwoest.. Hoe moeten die ouders ooit verder, twee kinderen en mogelijk al je kinderen kwijt. Herstellen van de blessures gaat wss ook wel maanden in beslag nemen; mentaal herstel zal wel nooit volledig zijn..

Plus de persoon die reed loopt grote kans om zichzelf schuldig te vinden, want: "Had moeten uitwijken"..

:'( :'( :'(
Beiden auto komen met pakweg 100+km op elkaar af bij elkaar 200km dat is 110meter in 2 seconden, kansloos dus.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211502791
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Rode kruizen negeren gebeurt echt altijd. Triest om te zien.
En normaliter lees je dan 'als ik omrijd zit ik met een boze werkgever' wat al achterlijk is.
Dit was ook nog eens zaterdagavond. :')
Daar heeft men mobiele telefoons voor uitgevonden: "Er staat een file vanwege een zwaar ongeval, ik ben later."
pi_211502803
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik ook.
Zal geen wet muldertje worden.
  zondag 3 december 2023 @ 09:36:46 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502808
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:35 schreef hoechst het volgende:

[..]
Zal geen wet muldertje worden.
Nee, dat is idd niet te hopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502816
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Degene van de ouders die reed, die nu voor zijn/haar leven ligt te vechten.
oh ja, ik dacht dat ie de spookrijder bedoelde, maar die is dus overleden
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211502822
Naast alle emoties, vraag ik me af hoe dit afgewikkeld wordt? Doet de politie verder onderzoek en wordt er een veroorzaker aangewezen? Krijgende ouders smartegeld?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 3 december 2023 @ 09:41:34 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502829
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:38 schreef TLC het volgende:

[..]
oh ja, ik dacht dat ie de spookrijder bedoelde, maar die is dus overleden
Ja, dat staat ook in de OP en er wordt in enkele posts naar zijn overlijden gerefereerd omdat er door zijn overlijden waarschijnlijk geen onderzoek zal plaatsvinden naar middelengebruik.

Hoewel er wellicht nog wel bloed afgenomen is, want hij overleed in het ziekenhuis, maar ook dat zal afgenomen zijn voor medische doeleinden, niet voor een schuldvraag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502830
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:35 schreef hoechst het volgende:

[..]
Zal geen wet muldertje worden.
Het negeren van een rood kruis is een aantal jaar geleden van een Mulder feit omgezet naar het strafrecht zodat er zwaarder gestraft kan worden.
  zondag 3 december 2023 @ 09:44:48 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502849
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:39 schreef blomke het volgende:
Naast alle emoties, vraag ik me af hoe dit afgewikkeld wordt? Doet de politie verder onderzoek en wordt er een veroorzaker aangewezen? Krijgende ouders smartegeld?
Het is een spookrijder, op de snelweg, het is duidelijk wie de veroorzaker is.

De politie noemt de spookrijder hier ook de veroorzaker:
https://www.politie.nl/ni(...)al-snelweg.html?s=09
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502868
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat staat ook in de OP en er wordt in enkele posts naar zijn overlijden gerefereerd omdat er door zijn overlijden waarschijnlijk geen onderzoek zal plaatsvinden naar middelengebruik.

Hoewel er wellicht nog wel bloed afgenomen is, want hij overleed in het ziekenhuis, maar ook dat zal afgenomen zijn voor medische doeleinden, niet voor een schuldvraag.
Dat mag zelfs niet.

Ander ongeluk
Bloedonderzoek na dood verdachte kan nabestaanden helpen, maar dat is volgens het ministerie onmogelijk. De verdachte kan nl geen toestemming geven :')
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211502886
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 09:33 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Daar heeft men mobiele telefoons voor uitgevonden: "Er staat een file vanwege een zwaar ongeval, ik ben later."
Ja, vertel dat maar aan de mensen die het toch doen. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 3 december 2023 @ 09:50:34 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502900
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 09:46 schreef halfway het volgende:

[..]
Dat ma g zelfs niet.

Ander ongeluk
Bloedonderzoek na dood verdachte kan nabestaanden helpen, maar dat is volgens het ministerie onmogelijk
Het scheelt in dit geval dat het een spookrijder was, de slchtoffers hebben sowieso geen schuld.
Bij sommige andere aanrijdingen zou dat anders kunnen zijn en blijft de schuldvraag daardoor dan in het midden liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211502904
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 09:46 schreef halfway het volgende:

[..]
Dat mag zelfs niet.

Ander ongeluk
Bloedonderzoek na dood verdachte kan nabestaanden helpen, maar dat is volgens het ministerie onmogelijk. De verdachte kan nl geen toestemming geven :')
Schandalig.

Hier mag het medisch geheim van mij over boord.

Als hij heeft gezopen, dan fuck em en zijn privacy.

Heeft hij niet gezopen, dan is de reputatie van de veroorzaker op dat punt geschoond.
pi_211502924
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Voorin zijn er airbags, achterin meestal niet. Daarnaast kunnen die kinderlichaampjes natuurlijk minder impact verwerken dan een volwassen lichaam. Afhankelijk van de leeftijd uiteraard.
Die auto (5 serie Touring, zo te zien) heeft heus wel geavanceerde vormen van veiligheid achterin
  zondag 3 december 2023 @ 10:01:28 #40
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_211502975
Je kinderen zijn overleden... Ik vraag me af als die ouders dat al weten.. Wat triest zeg de tering. Door een Roemeen ook.
pi_211502981
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:01 schreef xzaz het volgende:
Je kinderen zijn overleden... Ik vraag me af als die ouders dat al weten.. Wat triest zeg de tering. Door een Roemeen ook.
Zou het minder erg zijn als het een Nederlander zou zijn?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211502987
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:53 schreef :') saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Die auto (5 serie Touring, zo te zien) heeft heus wel geavanceerde vormen van veiligheid achterin
Dat zien we aan het resultaat ja :')
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 3 december 2023 @ 10:16:33 #43
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_211503068
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 10:02 schreef halfway het volgende:

[..]
Zou het minder erg zijn als het een Nederlander zou zijn?
Ja. Voor mij wel.
pi_211503085
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:30 schreef TLC het volgende:

[..]
Dat hoeft ie zich niet meer af te vragen want de bestuurder is ook overleden
Bedoel er één van de ouders mee.. Die kan ook last gaan krijgen van schuldgevoelens..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_211503095
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 09:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Die auto (5 serie Touring, zo te zien) heeft heus wel geavanceerde vormen van veiligheid achterin
Zoals? Hooguit gordijnairbags, maar bij een frontale aanrijding heb je daar helaas niet zoveel aan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_211503226
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 09:33 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Daar heeft men mobiele telefoons voor uitgevonden: "Er staat een file vanwege een zwaar ongeval, ik ben later."
ik heb weleens in een file gestaan bij een ongeluk voor 5 uur, maar ik laat dan niemand iets weten. Ik zeg het achteraf... het boeit me geen flikker dat ik dan ergens te laat ben.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211503279
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:16 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ja. Voor mij wel.
Want?
pi_211503860
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 09:06 schreef halfway het volgende:
Toch vreemd, de ouders leven nog terwijl ze voorin zaten, ik hoop dat de kinderen de gordel om hadden anders hebben de ouders een schuldgevoel de rest van hun leven.
Waar staat dat beide ouders voorin zaten?
pi_211504042
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:43 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nee, doen ze niet meer onderzoeken.
Je kan toch niemand meer vervolgen dus daarom doen ze het niet.

Maar er moeten wel wat hersencellen afwezig zijn geweest als je spookrijdend over de snelweg rijdt...
Jawel ze onderzoeken het wel. Dat doet ze alleen bij ongeval waarbij zwaar letsel en of dode valt. Maar ook een identiteit of verdenking op verdovende middel. Dit allemaal voor de schuld vraag vast te leggen. een standaard procedure.

Verder nog hangt ook van de auto, snelheid en de vanuit hoek waarbij ze erop botsen.. af waarbij iemand kan overleven bij deze aanrijding.

Het is een triest dag voor familie. Het zou zomaar kunnen zijn dat zij onderweg naar opa en oma ging. En dan.. zijn ze niet meer..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 3 december 2023 @ 12:39:21 #50
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211504221
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 10:03 schreef halfway het volgende:

[..]
Dat zien we aan het resultaat ja :')
Frontaal met twee keer 100+ is geen enkele auto op gebouwd. Dan is overleven, zeker overleven zonder zware verwondingen pure mazzel.

Blijkbaar zijn beide ouders zwaargewond, geen idee of er meer kinderen binnen dit gezin zijn, indien niet, dan lijkt mij overlijden zonder wakker worden nog het beste.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')