SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Graag gedaan..... dit is de laatste.quote:
Ik ga het straks even rustig luisterenquote:Op zondag 3 december 2023 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Even een Noorstalig liedje voor (huize) @:Fogel hier droppen. Ik zou het niet zo snel in m'n uitzending draaien, maar het is wel m'n mapje in gegaan. Benieuwd naar je/jullie mening:
Goedemorgen Symph.quote:Op maandag 4 december 2023 07:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik had me voorbereid op een barre tocht, maar Noord Holland is nergens wit. (tenminste niet op mijn route)
Mijn mening: wat een lekker nummerquote:Op zondag 3 december 2023 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Even een Noorstalig liedje voor (huize) @:Fogel hier droppen. Ik zou het niet zo snel in m'n uitzending draaien, maar het is wel m'n mapje in gegaan. Benieuwd naar je/jullie mening:
Het heeft inderdaad wel wat. Fijne productie ook. Maar het is Noorstalig, dus niet iets dat ik snel in de uitzending zou draaien.quote:Op maandag 4 december 2023 07:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn mening: wat een lekker nummer
Ik heb hem opgeslagen.
Dan had het dus toch een naamquote:Op maandag 4 december 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen
Hier mocht de sneeuw geen naam hebben. Heel, heel, heel natte sneeuw zou je het met moeite kunnen noemen.
Je hebt wel een mooi uitzicht zoquote:Op maandag 4 december 2023 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier best wit buiten.
En nog licht ook, zo laat op de avond....quote:Op maandag 4 december 2023 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier best wit buiten.
Heel bijzonder jaquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En nog licht ook, zo laat op de avond....
Ja, hij stond bij ons gisterenavond al de hele avond aan.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera, het is weer december en Ziggo heeft 192tv weer voor iedereen opengezet
Ben er heel blij mee. Weer uren luisterplezier.quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij stond bij ons gisterenavond al de hele avond aan.
Ja, zaterdagavond met gezin en mijn ouders. Cadeautjes heb ik grotendeels in huis, maar voor mijn zoon heb ik weinig. En dan moet ik nog gedichten maken en zo.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben er heel blij mee. Weer uren luisterplezier.
Doen jullie nog iets aan SK?
maak je hem niet blij met een bioscoopbon?quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zaterdagavond met gezin en mijn ouders. Cadeautjes heb ik grotendeels in huis, maar voor mijn zoon heb ik weinig. En dan moet ik nog gedichten maken en zo.
Nee, hij wil geen bonnen. Ik maak hem blij door niks te vieren, maar aan de andere kant heb ik mijn dochter die het heel leuk vindt en die allemaal zelfgemaakte cadeautjes heeft.quote:Op woensdag 6 december 2023 07:43 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
[..]
maak je hem niet blij met een bioscoopbon?
+1quote:
Oei... ik hoop dat je dat wel gaat redden dan.quote:Op donderdag 7 december 2023 05:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
+1
Vanavond staat een concert van Living Colour in Alkmaar op het programma, maar ik betwijfel of ik dat ga redden.
Alle collega’s zijn ziek, dus ik doe momenteel aan jongleren met 40 ballen tegelijk.
Symbolisch dan, ik kan het nog niet eens met 3 ballen…
Ah, ik ben jaloers. Een ijsvogel spotten staat nog wel op mijn verlanglijstje.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:08 schreef Doedezemaar het volgende:
IJsvogeltje gezien![]()
Toevallig stond ik net met een buuf van de overzijde te praten, haar zoon is nogal een vogelliefhebber en heeft in hun slootkant al een stukje ijsvogelwand gemaakt.
Ai, jongleren kan even leuk zijn, maar moet niet te lang duren. Maar het zou toch wel heel jammer zijn als je je concert moet missen. Is mevrouw MM wel weer helemaal opgeknapt?quote:Op donderdag 7 december 2023 05:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
+1
Vanavond staat een concert van Living Colour in Alkmaar op het programma, maar ik betwijfel of ik dat ga redden.
Alle collega’s zijn ziek, dus ik doe momenteel aan jongleren met 40 ballen tegelijk.
Mijn directe collega is nu al weer ruim 2 weken ziek, het welbekende virus.quote:Op donderdag 7 december 2023 06:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, jongleren kan even leuk zijn, maar moet niet te lang duren. Maar het zou toch wel heel jammer zijn als je je concert moet missen. Is mevrouw MM wel weer helemaal opgeknapt?
Fijn dat ze weer op de been is. Pas ook goed op jezelfquote:Op donderdag 7 december 2023 06:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn directe collega is nu al weer ruim 2 weken ziek, het welbekende virus.
Anderen inmiddels ook al ruim een week. Geen idee hoe het met hun gaat.
Ik hou 'het loket' open en wie er langs komt, krijgt, indien mogelijk, antwoord. De rest laat ik gewoon liggen...
Mw. MM is al weer een paar dagen volledig up and running…
Komt goed.quote:Op donderdag 7 december 2023 07:47 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
[..]
Fijn dat ze weer op de been is. Pas ook goed op jezelf
Ik ga ze zondagmiddag in Drachten zien. Ik zie net dat ze Stain helemaal gaan spelenquote:Op donderdag 7 december 2023 05:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
+1
Ha, bijzonder dat ze de wat grotere podia niet aandoen, terwijl hun concert vanavond stijf uitverkocht is…quote:Op donderdag 7 december 2023 07:56 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik ga ze zondagmiddag in Drachten zien. Ik zie net dat ze Stain helemaal gaan spelen![]()
![]()
Ik denk dat ze veel liever in de wat kleinere zalen spelen, de grootste zaal waar ik ze gezien heb is Paradiso.quote:Op donderdag 7 december 2023 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, bijzonder dat ze de wat grotere podia niet aandoen, terwijl hun concert vanavond stijf uitverkocht is…
De linkerhand van de uitvoerende leidt me dusdanig af, dat ik echt niks herken van Funkytown...quote:
Zojuist in de middagpauze tijdens de wandeling ook een ijsvogel gezien. Heel eventjes maar. Wel bijzonder.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:08 schreef Doedezemaar het volgende:
IJsvogeltje gezien![]()
Toevallig stond ik net met een buuf van de overzijde te praten, haar zoon is nogal een vogelliefhebber en heeft in hun slootkant al een stukje ijsvogelwand gemaakt.
Ik vind het zo tof, ik wist dat ze aan de andere kant van het dorp broeden, daar is een grote ijsvogelwand in een natuurgebied, maar om gewoon voor je huis te staan en er eentje op de schutting van de buren aan de overkant van de sloot te zien is wel heel bijzonder.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zojuist in de middagpauze tijdens de wandeling ook een ijsvogel gezien. Heel eventjes maar. Wel bijzonder.
Goed bezigquote:Op donderdag 7 december 2023 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het zo tof, ik wist dat ze aan de andere kant van het dorp broeden, daar is een grote ijsvogelwand in een natuurgebied, maar om gewoon voor je huis te staan en er eentje op de schutting van de buren aan de overkant van de sloot te zien is wel heel bijzonder.
Ik heb net gefigureerd in een filmpje van de gemeente. Man, het was ijskoud, maar goed, binnenkort word ik natuurlijk ontdekt en staat mij een grootse filmcarriere te wachten…
Zelfs met mijn ogen dicht herkende ik niks van Funkytown. Maar ik heb het ook niet lang volgehouden, moet ik toegeven.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De linkerhand van de uitvoerende leidt me dusdanig af, dat ik echt niks herken van Funkytown...
Jij ook alquote:Op donderdag 7 december 2023 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zojuist in de middagpauze tijdens de wandeling ook een ijsvogel gezien. Heel eventjes maar. Wel bijzonder.
Ohoh..... dat wordt nog wat, livelink.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:50 schreef Tjoent het volgende:
Helaas zijn ijsvogels niet erg geliefd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets wat ik normaal echt nooit zou doen, maar nu ineens gewoon zin in had. Geen Nederlanders, want dat vind ik dan wel wat morbide. Niemand van deze lijst gaat ontdekken dat livelink uit Nederland hun dood voorspelt.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:55 schreef livelink het volgende:
Donald Trump-hartstilstand-77-man-Amerikaans-narcist
Joe Biden-herseninfarct-81-man-Amerikaans-president
Shannen Doherty-kanker-52-vrouw-Amerikaans-actrice
Madonna-longontsteking-65-vrouw-Amerikaans-zangeres
Michael J Fox-Parkinson-62-man-Amerikaans-acteur
Benjamin Netanyahu-Aanslag-74-Israelisch-Premier
Boris Johnson-corona-59-Brits-Politicus
Cliff Richard-hartstilstand-83-Brits-zanger
Nana Mouskouri-hartstilstand-89-Grieks-zangeres
Jimmy Carter-ouderdom-99-Amerikaans-Oud-president
Joker op Shannen Doherty
Waarom ben je dan zo chagrijnig?quote:Op donderdag 7 december 2023 18:16 schreef livelink het volgende:
Ik ben echt superchagrijnig. Ik heb zelfs een dodenlijstje gemaakt voor het voorspellingstopic
[..]
Iets wat ik normaal echt nooit zou doen, maar nu ineens gewoon zin in had. Geen Nederlanders, want dat vind ik dan wel wat morbide. Niemand van deze lijst gaat ontdekken dat livelink uit Nederland hun dood voorspelt.
Combinatie van werk/privé. Werk gewoon druk en privé is mijn zoon weer volledig ingestort onder de druk van Sinterklaas vieren zaterdag. Hij probeert nu al vanaf dinsdag cadeautjes te gaan kopen. Dinsdag is hij vervolgens van 13.00 - 18.00 in bad gegaan, woensdag is hij zowaar de deur uit gegaan, maar is halverwege richting de winkels weer omgedraaid en vandaag is hij gewoon uberhaupt zijn bed niet uitgekomen. En dan vraag ik me weer af waarom ik zo stom ben geweest om dit toch weer te proberen. En ik moet zelf ook alles nog doen voor zaterdag en zit dan ook nog met drukte op mijn werk. Ik ben ook gewoon boos op mezelf.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo chagrijnig?
Niet boos zijn op jezelf.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Combinatie van werk/privé. Werk gewoon druk en privé is mijn zoon weer volledig ingestort onder de druk van Sinterklaas vieren zaterdag. Hij probeert nu al vanaf dinsdag cadeautjes te gaan kopen. Dinsdag is hij vervolgens van 13.00 - 18.00 in bad gegaan, woensdag is hij zowaar de deur uit gegaan, maar is halverwege richting de winkels weer omgedraaid en vandaag is hij gewoon uberhaupt zijn bed niet uitgekomen. En dan vraag ik me weer af waarom ik zo stom ben geweest om dit toch weer te proberen. En ik moet zelf ook alles nog doen voor zaterdag en zit dan ook nog met drukte op mijn werk. Ik ben ook gewoon boos op mezelf.
Boos zijn op jezelf is sowieso nergens goed voorquote:Op donderdag 7 december 2023 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Combinatie van werk/privé. Werk gewoon druk en privé is mijn zoon weer volledig ingestort onder de druk van Sinterklaas vieren zaterdag. Hij probeert nu al vanaf dinsdag cadeautjes te gaan kopen. Dinsdag is hij vervolgens van 13.00 - 18.00 in bad gegaan, woensdag is hij zowaar de deur uit gegaan, maar is halverwege richting de winkels weer omgedraaid en vandaag is hij gewoon uberhaupt zijn bed niet uitgekomen. En dan vraag ik me weer af waarom ik zo stom ben geweest om dit toch weer te proberen. En ik moet zelf ook alles nog doen voor zaterdag en zit dan ook nog met drukte op mijn werk. Ik ben ook gewoon boos op mezelf.
Ben benieuwd wanneer de eerste plaat komt vandaag, waarvan je zegt..... die is minder.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 7 december 2023 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de eerste plaat komt vandaag, waarvan je zegt..... die is minder.
Ik gok het 6e nummer van de show.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
Dusty Springfield - Son of a preacherman
Anouk of Madonna?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok het 6e nummer van de show.
Klopt. Opgenomen 1 jaar na het origineel uit kwam.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Een cover van can’t take my eyes of you
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:15 schreef livelink het volgende:
Dit kan alleen maar Bob Dylan zijn.
Een van de weinige nummers waar hij redelijk acceptabel zingtquote:Op donderdag 7 december 2023 19:15 schreef livelink het volgende:
Dit kan alleen maar Bob Dylan zijn.
Zo ongelooflijk eens, behalve dat ik het ook bij dit nummer niet echt heel acceptabel vind.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van de weinige nummers waar hij redelijk acceptabel zingt
Bij hem zijn de covers van zijn nummers altijd beter
Hij was in ieder geval te verstaanquote:Op donderdag 7 december 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo ongelooflijk eens, behalve dat ik het ook bij dit nummer niet echt heel acceptabel vind.
Hij is waarschijnlijk heel erg moe.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Al zijn oehtjes, zuchtjes en kreetjes knap ik ook heel erg op af.
Ik ben in een milde buiquote:Op donderdag 7 december 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Ah, ik ben vandaag dus erger dan Symph.
Welkom CindieY. Leuk dat je er ook weer bent.quote:
Ik dacht..... dan hebben we ons portie Jackson voor vanavond maar gehad.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
Pia en Jermaine - When the rain begins to fall
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt de hele familie Jackson zo verder ook nog voorbij?
Hier hou ik je aan.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht..... dan hebben we ons portie Jackson voor vanavond maar gehad.
[ afbeelding ]
Ik ben op mijn thuiswerkdag een uurtje eerder uitgelogd voor een wandelingetje met een vriend.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben jij vandaag ook Bad, CindieY?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht..... dan hebben we ons portie Jackson voor vanavond maar gehad.
[ afbeelding ]
Gelukkig, want die neefjes zijn echt te ergquote:Op donderdag 7 december 2023 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dit is wel genoeg voor vanavond.
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben op mijn thuiswerkdag een uurtje eerder uitgelogd voor een wandelingetje met een vriend.Wrijf het er maar in, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
[..]
Ik ben op mijn thuiswerkdag een uurtje eerder uitgelogd voor een wandelingetje met een vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei... heb je een keukenbrand gehad? Hoop dat de schade meevalt, maar als ik dat zo zie, heb je eigenlijk erg veel geluk gehad?![]()
Wel een toepasselijke naam ja.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Jawel, maar voor het geval het weer begint te regenen.......quote:Op donderdag 7 december 2023 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En je dacht niet: we hebben al regen zat gehad?
[..]
Ik ben op mijn thuiswerkdag een uurtje eerder uitgelogd voor een wandelingetje met een vriend.Dat is wel heel wrang toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Dat was ook mijn gedachte.quote:
Keuken is compleet gestript geweest, alle witgoed afgekeurd, andere apparatuur weg, kozijnen dus naar de klote, ramen aan de binnenkant gebarsten.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei... heb je een keukenbrand gehad? Hoop dat de schade meevalt, maar als ik dat zo zie, heb je eigenlijk erg veel geluk gehad?![]()
Wel een toepasselijke naam ja.
Pffff.... heftig hoor..... schade is natuurlijk erg. Maar zolang je zelf maar niets hebt....quote:Op donderdag 7 december 2023 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte.
[..]
Keuken is compleet gestript geweest, alle witgoed afgekeurd, andere apparatuur weg, kozijnen dus naar de klote, ramen aan de binnenkant gebarsten.
Daar ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 7 december 2023 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte.
[..]
Keuken is compleet gestript geweest, alle witgoed afgekeurd, andere apparatuur weg, kozijnen dus naar de klote, ramen aan de binnenkant gebarsten.
Ik geloof dat je als je een vergiet op je kop zet enorm voor gek looptquote:Op donderdag 7 december 2023 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar geloof je in, Symph?![]()
[ afbeelding ]
Maar dan geloof je toch in het vliegend spaghettimonster?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik geloof dat je als je een vergiet op je kop zet enorm voor gek loopt
Voor de rest geloof ik niet zoveel
Loveboat.... dat is oud.... wanneer was dat op tv? Jaren 80?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog steeds geen aflevering van die serie van de Monkees gekeken, maar snel even doen, of zou het alweer afgelopen zijn op ONS? ONS gaat de serie Loveboat weer uitzenden
Zoiets jaquote:Op donderdag 7 december 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan geloof je toch in het vliegend spaghettimonster?
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:34 schreef Symphonic het volgende:
Mama’s en Papa’s California dreaming
Hoe is de score trouwens, Symph?quote:
Je houdt nog steeds de nulquote:Op donderdag 7 december 2023 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe is de score trouwens, Symph?
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik had dit nummer al een uurtje in mijn hoofd, door een item bij binnenstebuiten
Het ging over bier gerijpt in whiskyvaten.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik had dit nummer al een uurtje in mijn hoofd, door een item bij binnenstebuiten
Dat is vaak ook erg lekker.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het ging over bier gerijpt in whiskyvaten.
Dat zag er erg goed uit
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Percy Sledge when a man loves a woman
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:06 schreef livelink het volgende:
Sister Sledge - The Greatest Dancer
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Boudewijn als de rook om je hoofd is verdwenen
Jij speelt de bas.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Dit zongen we vroeger altijd met de vriendengroep. Ik zong dan de baslijn.
Mooie herinneringen
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoor bijna liever Zoutelande van haar. Bijna he?
Ik moet je hiervoor toch een minpunt geven.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoor bijna liever Zoutelande van haar. Bijna he?
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Nu zijn we wel van de nul af..
(Sister Sledge heb ik nog door de vingers gezien, maar nu is het tijd voor plaspauze)
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft geen smaak, Chris Rea zingt dit prachtig
Wishfull thinking? Of is hij ziek?quote:Op donderdag 7 december 2023 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou Chris als outsider op het dodenlijstje zetten
Nee, gewoon omdat er altijd wel zo’n overwacht overlijden isquote:Op donderdag 7 december 2023 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wishfull thinking? Of is hij ziek?
We worden de komende weken doodgegooid met driving home for Christmas en dat nummer trek ik echt heel slecht.quote:
Maar dat is een heel ander nummer.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We worden de komende weken doodgegooid met driving home for Christmas en dat nummer trek ik echt heel slecht.
Maar wel dezelfde stem…quote:Op donderdag 7 december 2023 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dat is een heel ander nummer.
Madonna is mijn wildcard.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat er altijd wel zo’n overwacht overlijden is
Punten scoren
Het feit dat je dat zo zegt, zegt genoeg.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik zal er geen misbruik van maken
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik zal er geen misbruik van maken
Ik heb wel eens een serieuze traan gelaten bij het overlijden van een artiest, maar dat zal bij haar niet het geval zijn.quote:
Traan gelaten heb ik denk ik nooit, maar de dood van George Michael heeft me toen wel aangegrepen.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een serieuze traan gelaten bij het overlijden van een artiest, maar dat zal bij haar niet het geval zijn.
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Charles and Eddie would I lie to you
Bij Freddie, Bowie en Jan Rot heb ik wel een traan gelaten.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Traan gelaten heb ik denk ik nooit, maar de dood van George Michael heeft me toen wel aangegrepen.
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Foreigner I wanna know what love is
Ach gossiequote:Op donderdag 7 december 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
Toen Elvis was gestorven stond een schoolvriendinnetje 's ochtends huilend bij onze deur om me op te halen. Ik had toen nog nooit van hem gehoord zelfs.
Ik speelde liedjes van hem op het orgel, maar ik heb er niet om gehuild denk ik.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
Toen Elvis was gestorven stond een schoolvriendinnetje 's ochtends huilend bij onze deur om me op te halen. Ik had toen nog nooit van hem gehoord zelfs.
Wat goed. Bevalt de medicatie ook of heb je last van bijwerkingen?quote:Op donderdag 7 december 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo nog even mijn bloeddruk meten. Heb zo'n meter van mijn ha gekregen en dan moet ik de hele week 's ochtends en 's avonds meten. Maar het is nog maar ietsjes verhoogd
Ik slik het nu een maand en heb wel veel last van bijwerkingen gehad. Spierpijn in mijn hele lichaam. Dat is pas sinds deze week een beetje weggetrokken. En verder ben ik er ook wel van aangekomen, wat ik wel echt jammer vind.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat goed. Bevalt de medicatie ook of heb je last van bijwerkingen?
Goed bezig.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo nog even mijn bloeddruk meten. Heb zo'n meter van mijn ha gekregen en dan moet ik de hele week 's ochtends en 's avonds meten. Maar het is nog maar ietsjes verhoogd
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat dit de versie van Forest is
Dat klinkt toch niet echt jofel hoorquote:Op donderdag 7 december 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik slik het nu een maand en heb wel veel last van bijwerkingen gehad. Spierpijn in mijn hele lichaam. Dat is pas sinds deze week een beetje weggetrokken. En verder ben ik er ook wel van aangekomen, wat ik wel echt jammer vind.
Ja, ik heb er wel een paar keer contact over gehad met de ha, maar toch telkens besloten het even aan te kijken.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet echt jofel hoor
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:55 schreef livelink het volgende:
Vaya con dios - What's a man without a woman
Ik zal toch altijd mijn eigen titel blijven houden.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal toch altijd mijn eigen titel blijven houden.
Nietesquote:Op donderdag 7 december 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
Die nummers van Toto zijn zo inwisselbaar.
Het is bij mij nooit gekomen.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nietes
Mijn liefde voor Toto begon wel toen dit nummer een hit was, denk ik
De getallen ookquote:Op donderdag 7 december 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
Die nummers van Toto zijn zo inwisselbaar.
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De getallen ook
1-3-1 2-2-3 1-3-2
Coolquote:Op donderdag 7 december 2023 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Old rockers never die…
[ afbeelding ]
Fijn dat je het toch nog gered hebt. Symph is jaloersquote:Op donderdag 7 december 2023 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Old rockers never die…
[ afbeelding ]
En wij gesloopt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Fijn dat je het toch nog gered hebt. Symph is jaloers
Ze hebben wel eens meer pedaaltjes mee gehad.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Old rockers never die…
[ afbeelding ]
Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen op een slecht optreden en heb ze al redelijk vaak gezien.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wij gesloopt.
We zijn bij de laatste song al weggegaan, was moe en had geen zin in rijen bij de garderobe.
Mar het was geweldig...
De Hazelino is bij deze vergeven.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:11 schreef Melting het volgende:
En omdat ik vandaag jarig ben, voor jullie allemaal iets lekkers bij de koffie:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Meltingquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:11 schreef Melting het volgende:
En omdat ik vandaag jarig ben, voor jullie allemaal iets lekkers bij de koffie:
[ afbeelding ]
Kijk, toch goed dat ik vanmiddag vrij heb genomen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Ter gelegenheid van de verjaardag van Melting staat de stream aan...
Welkom!quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, toch goed dat ik vanmiddag vrij heb genomen.
Ja, ben nu wel doodmoe en heb al het werk aan de kant gegooid.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:48 schreef livelink het volgende:
Ik zag dat je toch naar Living Colour was gegaan. Fijn dat het gelukt is!
Ja, eensgelijks. Maandag zie ik het wel weer.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ben nu wel doodmoe en heb al het werk aan de kant gegooid.
Maandag weer een dag of zo...
Sorry zoon...quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:05 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon vindt de Rock Steady Crew maar niks
Oeh, dan moet ik even goed bedenken hoe ik dat ga doen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:10 schreef livelink het volgende:
Het beste waar hij nu op komt is Holding out for a hero, maar dat is denk ik niet beat genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |