Ja zag hetquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:02 schreef chufi het volgende:
Wel handig met mijn plaatje zo met de nieuwe TT
Das ook een mooie, zo leren we Marios omgeving een beetje beter kennenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zag hetMaar te laat, ik had al een andere klaargezet
Yep en heb die van jou ook weer gevondenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook een mooie, zo leren we Marios omgeving een beetje beter kennen
Hoezoquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Blijft een mooie plaat van chuf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was begin 2017 , wat een slecht mobieltje had ik toen
Mooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Blijft een mooie plaat van chuf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was begin 2017 , wat een slecht mobieltje had ik toen
Waren behoorlijk wazig, lag deels aan mij ogen maar ook aan die camera van mijn mobielquote:
Ja die bomen zagen er bijna sprookjesachtig uit toenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi
Winterbeeld zijn vaak wel mooi
Hopen dat we dit jaar of begin volgend jaar wel weer krijgen.. alhoewel van de week de bomen ook wel wat wit warenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die bomen zagen er bijna sprookjesachtig uit toen
Ik weet wel dat ik van de week een keer wakker werd in de nacht en naar buiten keer en toen een sneeuwtapijt zagquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat we dit jaar of begin volgend jaar wel weer krijgen.. alhoewel van de week de bomen ook wel wat wit waren
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was al minder, gaat snel vaak ineens
Hij liep steeds sneller leeg , ik had hem ook al best wel een aantal jaren toenquote:
Nee een goede pak sneeuw is al weer enig tijd geleden jaquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik van de week een keer wakker werd in de nacht en naar buiten keer en toen een sneeuwtapijt zagmaar het is vaak niet veel soeps
Ja , twee jaar geleden had ik de sneeuw letterlijk in de gang staan (hoezo slechte isolatiequote:Op zaterdag 2 december 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee een goede pak sneeuw is al weer enig tijd geleden ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja ik heb mijn batterijtje laatst vervangen, dat helpt gelukkigquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij liep steeds sneller leeg , ik had hem ook al best wel een aantal jaren toen
Die van mij was al zo'n jaar of vijf en echt op .quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja ik heb mijn batterijtje laatst vervangen, dat helpt gelukkig
is dat nu?quote:
Wow dat wil je dan ook weer niet sneeuw in huisquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , twee jaar geleden had ik de sneeuw letterlijk in de gang staan (hoezo slechte isolatie)
De meeste sneeuwval is vaak na een uur of halve dag weg . En dan die drab overal , dat vind ik nog erger![]()
Maar zo'n prachtig wit sneeuw tapijt daar word ik toch altijd wel even blij van
Ja precies!! Levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat wil je dan ook weer niet sneeuw in huis
Ja drab wat op vriest wordt het spekglad, lig je zo op je muil..
Nu pas? Doe je goedquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:25 schreef Prisha het volgende:
Ik ben overstag gegaan. Heb een zakje choco pepernoten gekocht
jah nu pas. Had mezelf goed in bedwang,quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nu pas? Doe je goed![]()
Al aan begonnen ook?
Wat is het advies bij oranje sneeuw?!quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet... het zou wel gaan sneeuwen maar oranje ..
ja ik zag het, co de oranje. Maar de waarde van die codes zijn ietwat gedevalueerd, zeg maarquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet... het zou wel gaan sneeuwen maar oranje ..
getverquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is het advies bij oranje sneeuw?!![]()
Ze zeggen altijd: "don't eat yellow snow".
Niet tegen de wind in plassenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo leuk, ik denk dat je dat als oma heel anders beleeft dan als moeder.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja wel grappig om te zienZe gaat iedere maandag naar de opvang en daar krijgt ze dat soort dingen mee. ik woon tegenover of eigenlijk bijna naast de opvang (plus school) dus ik als dinsdag moet oppassen neem ik haar ff mee om te kijken naar de aankomst van sint op school.
Ja dat is idd wel zoquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo leuk, ik denk dat je dat als oma heel anders beleeft dan als moeder.
Is het wat?quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:25 schreef Prisha het volgende:
Ik ben overstag gegaan. Heb een zakje choco pepernoten gekocht
Mijn zus appte me van de week ook al wat ze voor haar stiefkleinkind had gekocht, zo'n herriemicrofoon.quote:
Die ken ik volgens mij welquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus appte me van de week ook al wat ze voor haar stiefkleinkind had gekocht, zo'n herriemicrofoon.
Payback time
Ik luister meequote:
Die herrie dingen, om gek van te worden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij welEigenlijk koop ik het liefst dingen zonder geluid
![]()
Vorig jaar had ze zo'n bamboe blokfluit ding![]()
Een dramaquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die herrie dingen, om gek van te worden.
Soep ja, ik had maissoepquote:
Ik heb donderdag een lekkere mosterdsoep-cappuccino gehad.quote:
Schuimsoep?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een lekkere mosterdsoep-cappuccino gehad.
Kunnen we mooi roeien gaan kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
NL - FRA 0-6
NL - OOS 1-2
NL - WAL 1-4
En klaar
Gehad? Ik heb de mijne zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een lekkere mosterdsoep-cappuccino gehad.
Jan is nogal hot vandaag de dag .. hij is ontslagen als baas bij zn voetbalclubquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:21 schreef mario390 het volgende:
janje en Flori sirkaki-lied
[ afbeelding ]
Ja dat was mooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jan is nogal hot vandaag de dag .. hij is ontslagen als baas bij zn voetbalclub
oh mann we hebben schijnbar enquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze spelen nu thuis ... er zitten nog wel mensen
quote:
waar ben je ?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze spelen nu thuis ... er zitten nog wel mensen
Geen idee? Ik heb het niet gezien... was het een klein mannentje?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
was dat de snijder de
ostenrijk gezogen heeft?
Nee, het was Yolanthe die Snijder had gezogen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
was dat de snijder de
ostenrijk gezogen heeft?
Dan moest ze wel heel diep door de knieënquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het was Yolanthe die Snijder had gezogen.
Hij op een krukje?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moest ze wel heel diep door de knieën
OK waar kan ik dat kijken?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:34 schreef mario390 het volgende:
silberfest met florian heimateisen
t,anders en florian zingen
licht in dunkel song
40 jaar geleden kwam Triller uit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef mario390 het volgende:
orf 3 en tschernobyl-doku
en mtv duitsland
8 uren m.jackson videos
Ja dat had Mario al verteldquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40 jaar geleden kwam Triller uit.
ja vanavond was de nieuwequote:Op zaterdag 2 december 2023 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40 jaar geleden kwam Triller uit.
Dat is echt een spookstad, alles ineens achter moeten laten.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef mario390 het volgende:
de stadt prypjat zieht bijna
nog zo uit als 1986
de vergnügungspark staat nog
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef mario390 het volgende:
orf 3 en tschernobyl-doku
en mtv duitsland
8 uren m.jackson videos
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Is het ooit tijd dan voor 8 uur mj?![]()
quote:
Ik kan zijn muziek uit de jaren 80 wel waarderen maar 8 uur achter elkaar is wat te lang.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Is het ooit tijd dan voor 8 uur mj?![]()
Eens per jaar een nummer ofzo.........quote:Op zondag 3 december 2023 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan zijn muziek uit de jaren 80 wel waarderen maar 8 uur achter elkaar is wat te lang.
T is weer bijna kerst he ...........quote:
DerRabbit op tafel.quote:Op zondag 3 december 2023 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is weer bijna kerst he ...........
Ik doe het een beetje door elkaar, opzich vind ik met suiker erin lekkerder, maar krijg een beetje bukje onderhand. dus wissel het maar wat af.quote:
Topic starter van de dagquote:
parkieten vallen ze onder. haha die foto was wel van mij trouwens.quote:
best primaquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik prefereer nog steeds de gewone kruidnootjes, maar heb ze nog niet op, wel amandelstaaf
Het heeft inderdaag wel enige gelijkenisquote:
quote:Op zondag 3 december 2023 10:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou het wel weten als dictator van NL
-Koningshuis afschaffen
-Belgie Anexeren
-Marine opbouwen
-De Schelde blokkeren ( of een tol laten betalen)
-Oorlog starten met Duitsland (wraak)
wat moet je nou met Belgiequote:Op zondag 3 december 2023 10:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou het wel weten als dictator van NL
-Koningshuis afschaffen
-Belgie Anexeren
-Marine opbouwen
-De Schelde blokkeren ( of een tol laten betalen)
-Oorlog starten met Duitsland (wraak)
België barst.quote:
Hmmm die was volgens mij veel knapper.quote:
Nope, Chanel heeft het juist.quote:
OKquote:Op zondag 3 december 2023 12:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, Chanel heeft het juist.
Wij hadden net een beetje tijdens het wandelen.quote:Op zondag 3 december 2023 14:35 schreef Puzzie het volgende:
Ach maakt het ook uit![]()
Ik zit te wachten op de sneeuw![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 15:03 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden net een beetje tijdens het wandelen.
Een heel klein beetje.
https://www.telegraaf.nl/(...)-het-zondag-sneeuwenquote:Op zondag 3 december 2023 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb je nummer ook niet: gerustgesteld?
Zwollie ookquote:Op zondag 3 december 2023 15:06 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-het-zondag-sneeuwen
Als je sneeuw wil moet je die korrel zout weglaten.quote:Op zondag 3 december 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zwollie ook![]()
Toch altijd met een korrel zout want vaak stelt het niets voor![]()
Maar dit ziet er op zich wel veelbelovend uit . Mocht het echt zo gaan sneeuwen dan ga ik naar buiten , daar moet ik wel foto's van maken dan
Uhuhuquote:Op zondag 3 december 2023 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
Als je sneeuw wil moet je die korrel zout weglaten.
Juist niet toch? Anders ga je glijequote:Op zondag 3 december 2023 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
Als je sneeuw wil moet je die korrel zout weglaten.
Niemand die het weet...quote:
Ik wilde eigenlijk al twee jaar een slee, leek me leuk voor kleindochter maar wanneer sneeuwt het hier nouquote:Op zondag 3 december 2023 16:02 schreef chufi het volgende:
Hier lag geen sneeuw, maar ik glee wel vanochtend ...
Je leest vast Carry Slee voor.quote:Op zondag 3 december 2023 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al twee jaar een slee, leek me leuk voor kleindochter maar wanneer sneeuwt het hier nou![]()
Dus geen slee, vroeger had ik er wel een voor mijn kinderen. Maar toen sneeuwde het nog weleens
Dyslexies? Qua Slee, of qua lees ?quote:
Ik bedenk zelf vaak van alles , als we fietsen zing ik , we tekenen en schilderen samen, ze zingt zelf ook graag trouwens , dan moet ik stoppen met zingenquote:
Je zal maar woordblind zijn, en een boek van Carry Slee moeten voorlezen aan je kleinkinderen. Dan lees je slee in de sneeuw als een zwartkijkende schoenmaker, die het bij z'n leest had moeten houden.quote:
lolquote:Op zondag 3 december 2023 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar woordblind zijn, en een boek van Carry Slee moeten voorlezen aan je kleinkinderen. Dan lees je slee in de sneeuw als een zwartkijkende schoenmaker, die het bij z'n leest had moeten houden.
Herman.
quote:
hier eerder zo te zien ... maar tis al donker dus ik weet niet of ik het ga zienquote:Op zondag 3 december 2023 17:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Rond 19:00 uur moet het volgens Buienradar hier gaan sneeuwen
Ik ben benieuwd
Oh later zelfs![]()
Ben bang dat het toch alleen maar drab zal zijnquote:Op zondag 3 december 2023 17:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Rond 19:00 uur moet het volgens Buienradar hier gaan sneeuwen
Ik ben benieuwd
Oh later zelfs![]()
Hier rond half acht , maar je weet het nooit zekerquote:Op zondag 3 december 2023 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
hier eerder zo te zien ... maar tis al donker dus ik weet niet of ik het ga zien
Als het echt gaat sneeuwen ga ik wel kijken buiten , maar ik zag op het nieuws dat het morgen wel meer regenachtig gaat worden ipv sneeuw. Ik denk dat het sowieso nooit lang blijft liggenquote:Op zondag 3 december 2023 17:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben bang dat het toch alleen maar drab zal zijn
Ik ga me pas zorgen maken als ik de overkant wel kan zien.quote:Op zondag 3 december 2023 17:56 schreef chufi het volgende:
Zolang ik de overkant nog gewoon kan zien is het niet de moeite waard
quote:Op zondag 3 december 2023 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga me pas zorgen maken als ik de overkant wel kan zien.
Uhuquote:Op zondag 3 december 2023 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga me pas zorgen maken als ik de overkant wel kan zien.
Ik heb beide niet hier. Maar wel bier.quote:
Hier ook.quote:
Mijn pakketje ook. Ik zit voor Jan Lul te wachtenquote:Op zondag 3 december 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
De sneeuw komt steeds een uur later hier
Staat de bezorger vast in de file?quote:Op zondag 3 december 2023 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn pakketje ook. Ik zit voor Jan Lul te wachten
Wat ze ook weleens doen is het scannen als bezorgd zijnde maar dat ze het nog gwn in de magazijn hebben en later bezorgenquote:Op zondag 3 december 2023 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo irritant altijdquote:Op zondag 3 december 2023 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Denk dat het tegen die tijd wel op isquote:Op zondag 3 december 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
De sneeuw komt steeds een uur later hier
Dikke ei dan welquote:Op zondag 3 december 2023 18:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal wel het meest rond zijn maar vind hem zelf meer op een ei lijken
Dat vind deze meneer ook alquote:Op zondag 3 december 2023 18:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal wel het meest rond zijn maar vind hem zelf meer op een ei lijken
Lekker dan…quote:Op zondag 3 december 2023 18:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat ze ook weleens doen is het scannen als bezorgd zijnde maar dat ze het nog gwn in de magazijn hebben en later bezorgen
Wanneer wordt het nu bezorgd dan? Lijkt mij dat ze tot 21:30/22:00?quote:
Er wordt niks bezorgd vandaag. Ik zit uit mijn duim te zuigenquote:Op zondag 3 december 2023 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wanneer wordt het nu bezorgd dan? Lijkt mij dat ze tot 21:30/22:00?
Nja zeg tsss!quote:Op zondag 3 december 2023 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er wordt niks bezorgd vandaag. Ik zit uit mijn duim te zuigen![]()
Maar het is me wel eens overkomen dat het de volgende dag pas kwam.
Ja, ze staan onder flinke tijdsdruk.quote:Op zondag 3 december 2023 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja zeg tsss!![]()
Dat zal best, ze moeten soms ook aardig wat pakketjes bezorgen
Noppes he?quote:
Ja die zal wat minder rap naar beneden gaan op de Hanekamquote:
quote:
Ah nog veel kleiner dus dan Bleiburg maar wel uit Karnten toch?quote:
Zo te zien wel aan zn mutsenquote:Op zondag 3 december 2023 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah nog veel kleiner dus dan Bleiburg maar wel uit Karnten toch?
Ingemar ...quote:Op zondag 3 december 2023 22:21 schreef pullup het volgende:
Wel grappig dat die ook bij ons zo bekend werd.
Net als die slalommer Stenmark trouwens, er was hier toen blijkbaar veel meer skiën op TV
Die ouwe lui hier gaan vroeg naar bed ...quote:Op zondag 3 december 2023 23:30 schreef drakin het volgende:
helemaal niet, weekend duurt nog 30 minuten
Is 40 plus al bijna 60 plus zekerquote:Op zondag 3 december 2023 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ouwe lui hier gaan vroeg naar bed ...
Meer te vierenquote:Op zondag 3 december 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms wel ... spreek zelf uit ervaring
Vanaf dat je geboren bent ga je al langzaam die kant op.quote:
over de helft al welquote:Op maandag 4 december 2023 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf dat je geboren bent ga je al langzaam die kant op.
Je doet er al minstens 60 jaar over dus
Genoeg moois is er nogquote:
Ja fijn is datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |