Ja zag hetquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:02 schreef chufi het volgende:
Wel handig met mijn plaatje zo met de nieuwe TT
Das ook een mooie, zo leren we Marios omgeving een beetje beter kennenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zag hetMaar te laat, ik had al een andere klaargezet
Yep en heb die van jou ook weer gevondenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook een mooie, zo leren we Marios omgeving een beetje beter kennen
Hoezoquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Blijft een mooie plaat van chuf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was begin 2017 , wat een slecht mobieltje had ik toen
Mooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Blijft een mooie plaat van chuf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was begin 2017 , wat een slecht mobieltje had ik toen
Waren behoorlijk wazig, lag deels aan mij ogen maar ook aan die camera van mijn mobielquote:
Ja die bomen zagen er bijna sprookjesachtig uit toenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi
Winterbeeld zijn vaak wel mooi
Hopen dat we dit jaar of begin volgend jaar wel weer krijgen.. alhoewel van de week de bomen ook wel wat wit warenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die bomen zagen er bijna sprookjesachtig uit toen
Ik weet wel dat ik van de week een keer wakker werd in de nacht en naar buiten keer en toen een sneeuwtapijt zagquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat we dit jaar of begin volgend jaar wel weer krijgen.. alhoewel van de week de bomen ook wel wat wit waren
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was al minder, gaat snel vaak ineens
Hij liep steeds sneller leeg , ik had hem ook al best wel een aantal jaren toenquote:
Nee een goede pak sneeuw is al weer enig tijd geleden jaquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik van de week een keer wakker werd in de nacht en naar buiten keer en toen een sneeuwtapijt zagmaar het is vaak niet veel soeps
Ja , twee jaar geleden had ik de sneeuw letterlijk in de gang staan (hoezo slechte isolatiequote:Op zaterdag 2 december 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee een goede pak sneeuw is al weer enig tijd geleden ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja ik heb mijn batterijtje laatst vervangen, dat helpt gelukkigquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij liep steeds sneller leeg , ik had hem ook al best wel een aantal jaren toen
Die van mij was al zo'n jaar of vijf en echt op .quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja ik heb mijn batterijtje laatst vervangen, dat helpt gelukkig
is dat nu?quote:
Wow dat wil je dan ook weer niet sneeuw in huisquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , twee jaar geleden had ik de sneeuw letterlijk in de gang staan (hoezo slechte isolatie)
De meeste sneeuwval is vaak na een uur of halve dag weg . En dan die drab overal , dat vind ik nog erger![]()
Maar zo'n prachtig wit sneeuw tapijt daar word ik toch altijd wel even blij van
Ja precies!! Levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat wil je dan ook weer niet sneeuw in huis
Ja drab wat op vriest wordt het spekglad, lig je zo op je muil..
Nu pas? Doe je goedquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:25 schreef Prisha het volgende:
Ik ben overstag gegaan. Heb een zakje choco pepernoten gekocht
jah nu pas. Had mezelf goed in bedwang,quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nu pas? Doe je goed![]()
Al aan begonnen ook?
Wat is het advies bij oranje sneeuw?!quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet... het zou wel gaan sneeuwen maar oranje ..
ja ik zag het, co de oranje. Maar de waarde van die codes zijn ietwat gedevalueerd, zeg maarquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet... het zou wel gaan sneeuwen maar oranje ..
getverquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is het advies bij oranje sneeuw?!![]()
Ze zeggen altijd: "don't eat yellow snow".
Niet tegen de wind in plassenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo leuk, ik denk dat je dat als oma heel anders beleeft dan als moeder.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja wel grappig om te zienZe gaat iedere maandag naar de opvang en daar krijgt ze dat soort dingen mee. ik woon tegenover of eigenlijk bijna naast de opvang (plus school) dus ik als dinsdag moet oppassen neem ik haar ff mee om te kijken naar de aankomst van sint op school.
Ja dat is idd wel zoquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo leuk, ik denk dat je dat als oma heel anders beleeft dan als moeder.
Is het wat?quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:25 schreef Prisha het volgende:
Ik ben overstag gegaan. Heb een zakje choco pepernoten gekocht
Mijn zus appte me van de week ook al wat ze voor haar stiefkleinkind had gekocht, zo'n herriemicrofoon.quote:
Die ken ik volgens mij welquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus appte me van de week ook al wat ze voor haar stiefkleinkind had gekocht, zo'n herriemicrofoon.
Payback time
Ik luister meequote:
Die herrie dingen, om gek van te worden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij welEigenlijk koop ik het liefst dingen zonder geluid
![]()
Vorig jaar had ze zo'n bamboe blokfluit ding![]()
Een dramaquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die herrie dingen, om gek van te worden.
Soep ja, ik had maissoepquote:
Ik heb donderdag een lekkere mosterdsoep-cappuccino gehad.quote:
Schuimsoep?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een lekkere mosterdsoep-cappuccino gehad.
Kunnen we mooi roeien gaan kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
NL - FRA 0-6
NL - OOS 1-2
NL - WAL 1-4
En klaar
Gehad? Ik heb de mijne zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een lekkere mosterdsoep-cappuccino gehad.
Jan is nogal hot vandaag de dag .. hij is ontslagen als baas bij zn voetbalclubquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:21 schreef mario390 het volgende:
janje en Flori sirkaki-lied
[ afbeelding ]
Ja dat was mooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jan is nogal hot vandaag de dag .. hij is ontslagen als baas bij zn voetbalclub
oh mann we hebben schijnbar enquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze spelen nu thuis ... er zitten nog wel mensen
quote:
waar ben je ?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze spelen nu thuis ... er zitten nog wel mensen
Geen idee? Ik heb het niet gezien... was het een klein mannentje?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
was dat de snijder de
ostenrijk gezogen heeft?
Nee, het was Yolanthe die Snijder had gezogen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
was dat de snijder de
ostenrijk gezogen heeft?
Dan moest ze wel heel diep door de knieënquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het was Yolanthe die Snijder had gezogen.
Hij op een krukje?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moest ze wel heel diep door de knieën
OK waar kan ik dat kijken?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:34 schreef mario390 het volgende:
silberfest met florian heimateisen
t,anders en florian zingen
licht in dunkel song
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |