Is toch nog weekend??quote:
Vooral een lekker buiten weekendquote:
Tja wat moet je daar dan mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:18 schreef Lovely het volgende:
Op de thee op de thee
Dan moet ik vaak naar de plee
Dat ookquote:
Lekker aan het wandelen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral een lekker buiten weekend
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 2 december 2023 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Tja wat moet je daar dan mee.
Je bent alvast in de stemming voor sinterklaasgedichtjes?quote:
Had hier ook aardig gevroren brrquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:28 schreef maily het volgende:
Wij hebben vanmiddag ijsplaten van de vijver gehaald, bijna 1 cm dik
Misschien lust ze wel abSINTquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De Sint moest lang nadenken,
van wat hij Sally moest gaan schenken.
Misschien houdt ze wel van thee?
De Sint heeft geen idee.
Beetje wel, maar beter dan de regenquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja nou, ik ben nu alweer klaar met die winter. Koud en guur. 🙄
Zekerquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel, maar beter dan de regen
1 graden inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu boven nul zelfs.
Heb nieuwe veter laarzen en die zijn lekker warm aanquote:
Haha - thnxquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De Sint moest lang nadenken,
van wat hij Sally moest gaan schenken.
Misschien houdt ze wel van thee?
De Sint heeft geen idee.
Geen alcohol (meer) hčquote:
Laat ff weten wat je ervan vindt?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:34 schreef Lovely het volgende:
Vanavond deze uit proberen [ afbeelding ]
Zal ik doen, kon hem gratis uit proberen van de appiequote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik doen, kon hem gratis uit proberen van de appie
Kreeg een mail, kan wel vaker gratis iets uit proberenquote:
Ja, hier ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreeg een mail, kan wel vaker gratis iets uit proberen
Sta je dan op een bepaalde lijst ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreeg een mail, kan wel vaker gratis iets uit proberen
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Sta je dan op een bepaalde lijst ofzo?
Als je je bonuskaart registreert op een e-mailadres. En aanvinkt dat je aanbiedingen wilt krijgen in je mail.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Sta je dan op een bepaalde lijst ofzo?
quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je je bonuskaart registreert op een e-mailadres. En aanvinkt dat je aanbiedingen wilt krijgen in je mail.
Oh nee, ik doe echt niet mee aan dat Premiumquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:44 schreef Lovely het volgende:
Heb wel vaak dezelfde dingen in de bonusbox, en heb sinds deze week premium van AH
Ik wilde het even uitproberenquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee, ik doe echt niet mee aan dat Premium![]()
Een heel jaar langquote:
Nee een maand gratis, moet dan wel op tijd opzeggen en anders maar een jaar voor 12 euro.. krijg ik wel extra zegelsquote:
Ah, okequote:Op zaterdag 2 december 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee een maand gratis, moet dan wel op tijd opzeggen en anders maar een jaar voor 12 euro.. krijg ik wel extra zegels
Ik echt al heel lang, en geld leg ik op zij of zet ik op mijn rekeningquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, oke
Dan is het nog te doen.
Maar zelf spaar ik geen (koop)zegels.
Doen wij ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:44 schreef Lovely het volgende:
Heb wel vaak dezelfde dingen in de bonusbox, en heb sinds deze week premium van AH
Oeh ja buiten is dan nu niet mijn dingquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Tja wat moet je daar dan mee.
Watjequote:Op zaterdag 2 december 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh ja buiten is dan nu niet mijn ding
Dan wacht ik wel tot de zomer
De alcoholvrije witbier van Lowlander vond ik erg goed te doenquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:34 schreef Lovely het volgende:
Vanavond deze uit proberen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de lijst gezetquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
De alcoholvrije witbier van Lowlander vond ik erg goed te doen
Ik heb nog nooit Lowlanderbier op, word wel nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
De alcoholvrije witbier van Lowlander vond ik erg goed te doen
Die vind ik allebei wel heftig klinken, maar kan prima zijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op de lijst gezet
Deze lijkt mij ook wel prima
Lowlander Pumpkin weizen #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi530972
Of
Lowlander Blackberry & pear #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi560986
Met alcohol kies ik ook vaak voor wat anders, maar voor alcoholvrij is er natuurlijk al wat minder keuze in speciaalbierquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Lowlanderbier op, word wel nieuwsgierig nu
Mocht ik ze proberen dan laat ik je het wel weten (mits ik het niet vergeet natuurlijk)quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die vind ik allebei wel heftig klinken, maar kan prima zijn
Dat vergeet je nietquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mocht ik ze proberen dan laat ik je het wel weten (mits ik het niet vergeet natuurlijk)
Dat is waar,maar dat is toch anders.. omdat er ineens niet meer poste hierquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vergeet je nietJe was mij ook niet vergeten toen ik hier even niet gepost had
Verstand op 0 en kijken jaquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:24 schreef Lovely het volgende:
Straks deze film kijken
https://www.moviemeter.nl/film/78393
Heb mijn verstand grotendeels op 0quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verstand op 0 en kijken ja
Moet ik je warm houden?quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb mijn verstand grotendeels op 0
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb mijn verstand grotendeels op 0
Ik als ik zit te gamenquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:01 schreef Lovely het volgende:
Jullie niet? Vooral in het weekend hoor
Gaat dat dan wel goed?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik als ik zit te gamen
Ja hoor, tenzij ik niet kan winnenquote:
De Leffe Blond 0% is heerlijk!quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Met alcohol kies ik ook vaak voor wat anders, maar voor alcoholvrij is er natuurlijk al wat minder keuze in speciaalbier
Oja. Even niet aan werk denken. Verder wat YouTube videos kijken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:01 schreef Lovely het volgende:
Jullie niet? Vooral in het weekend hoor
Dan wordt je booswoestquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, tenzij ik niet kan winnen
Geen film of serie kijken?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. Even niet aan werk denken. Verder wat YouTube videos kijken.
Lief is ze hčquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vergeet je nietJe was mij ook niet vergeten toen ik hier even niet gepost had
Veilig tijdens een fietstochtpauzequote:Op zaterdag 2 december 2023 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed om te weten, die staat ook nog wel vaak op een kaart in de horeca
quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, tenzij ik niet kan winnen
Ah okquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik heb nog wat Netflix te kijken.
Zit je weer met die vreselijke reclame, elke keer 10 minuten...quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok
Ik kijk voor verandering een film op tv
Tja dan even de oogjes dichtquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit je weer met die vreselijke reclame, elke keer 10 minuten...
Even naar het toilet, een kop koffie zetten, hond uitlaten....quote:
Plassen wel, drink rond deze tijd geen koffie en een hond heb ik nietquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar het toilet, een kop koffie zetten, hond uitlaten....
Even de kanalen langszappen... Allemaal andere reclame, of pratende hoofden...quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Plassen wel, drink rond deze tijd geen koffie en een hond heb ik niet
Nogalquote:
Vroeger wel eens een deuk in de muur geslagenquote:
wow.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger wel eens een deuk in de muur geslagen
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger wel eens een deuk in de muur geslagen
hihi klepquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Of de Stig stapt na een teleurstellende game even in zijn auto en scheurt volgas over de snelweg naar de volgende stad, en terug... Even een uitlaatklep.
Dan de motor maar klopt welquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Of de Stig stapt na een teleurstellende game even in zijn auto en scheurt volgas over de snelweg naar de volgende stad, en terug... Even een uitlaatklep.
quote:
Als ik in Duitsland ben ga ik ook wel eens voluit over de Autobahn... Heerlijk om te doen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan de motor maar klopt wel
Nou, niet het bochtenwerk maar wel volgas op de rechte stukken.quote:
Heavyquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, niet het bochtenwerk maar wel volgas op de rechte stukken.
Mag ook op jou hoorquote:
Moggequote:Op zondag 3 december 2023 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ook op jou hoor
Goedemorgen
Grijsquote:
Leisure Stigquote:
En nog lekkere chickies gespot in Belgisch Nederland ?quote:
Allemaal te dik ingepaktquote:Op zondag 3 december 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nog lekkere chickies gespot in Belgisch Nederland ?
quote:Op zondag 3 december 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij natuurlijk nietquote:Op zondag 3 december 2023 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal te dik ingepakt
zijn over het algemeen wel de lekkerste chickiesquote:Op zondag 3 december 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uhuquote:Op zondag 3 december 2023 10:28 schreef Grawlix het volgende:
[..]
zijn over het algemeen wel de lekkerste chickies
We kunnen nu natuurlijk een hele rant houden over kloontjes etcquote:Op zondag 3 december 2023 10:26 schreef Grawlix het volgende:
Goedemorgen![]()
Als jullie het niet erg vinden kom ik hier ook posten?
dank je wel.quote:Op zondag 3 december 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen nu natuurlijk een hele rant houden over kloontjes etc
Maar laten we het hier volwassen houden en zeggen
Goedemorgen
Leuk dat je mee post
Ywquote:Op zondag 3 december 2023 10:31 schreef Grawlix het volgende:
[..]
dank je wel.
bedankt voor dit warme welkom.
Als je maar gezel doetquote:Op zondag 3 december 2023 10:26 schreef Grawlix het volgende:
Goedemorgen![]()
Als jullie het niet erg vinden kom ik hier ook posten?
Nee, goed geďsoleerd!quote:
Ik ben gek op een lekkere boplaquote:Op zondag 3 december 2023 10:55 schreef maily het volgende:
[..]
Als je maar gezel doet
Hou je ook van bopla's en ploro's?
* greysbones geeft @maily een kommetje kippensoepquote:
Oh heerlijk!quote:Op zondag 3 december 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:Maily een kommetje kippensoep
Ehhh dushi is geen afkoquote:Op zondag 3 december 2023 10:59 schreef Grawlix het volgende:
[..]
Ik ben gek op een lekkere bopla![]()
van plōro's houd ik niet![]()
wel van dushi's
swellusquote:Op zondag 3 december 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Hoort ook niet bij de afko’s
I Don’t carequote:
Hopelijk werken ze gauwquote:Op zondag 3 december 2023 13:11 schreef Lovely het volgende:
Zo maar een boekje lezen, net twee pijnstillers in genomen
Gelukkig wel, ik kauw er op en slik het dan door.. of ik los het op in water..quote:
Phoenyx?quote:Op zondag 3 december 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
I Don’t care
Grawlix is geen Anne fleur
Die kent de juiste Afko’s niet
quote:
quote:
quote:
beterschapquote:Op zondag 3 december 2023 13:11 schreef Lovely het volgende:
Zo maar een boekje lezen, net twee pijnstillers in genomen
Komt wel weer goed, morgen over een week toch naar de tandartsquote:
quote:Op zondag 3 december 2023 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, morgen over een week toch naar de tandarts
Knuffelquote:Op zondag 3 december 2023 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, morgen over een week toch naar de tandarts
quote:
Aah dan nog evenquote:Op zondag 3 december 2023 18:59 schreef Sally het volgende:
Sneeuwt hier nu, wel heel voorzichtig en zachtjes, kleine vlokjes
ik wil geen eenheidsworstje zijnquote:Op zondag 3 december 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
I Don’t care
Grawlix is geen Anne fleur
Die kent de juiste Afko’s niet
FTFYquote:
Haiquote:
Doe niet zo raarquote:
Nou okequote:Op zondag 3 december 2023 19:43 schreef Lovely het volgende:
Doe niet zo raar
Eet toch een banaan
Want fruit is gezond
Dus geef mij een kus op de mond
quote:
Wel, sneeuw is kut.quote:
Bite mequote:
Come here, than!quote:Op zondag 3 december 2023 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel, sneeuw is kut.
[..]
Bite me
Wel zachtjes zekerquote:Op zondag 3 december 2023 19:43 schreef Lovely het volgende:
Doe niet zo raar
Eet toch een banaan
Want fruit is gezond
Oehquote:Op zondag 3 december 2023 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Come here, than!
I'll bite that cute ass of yours!![]()
![]()
![]()
Op d'r klep.quote:
No thanks!quote:
quote:Op zondag 3 december 2023 19:43 schreef Lovely het volgende:
Doe niet zo raar
Eet toch een banaan
Want fruit is gezond
quote:
quote:
ga er toch op reageren.quote:
Jij ziet het al voor je zeker?quote:
quote:Op zondag 3 december 2023 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij ziet het al voor je zeker?
Kom ik het wel een keertje doenquote:
hier ook niet veel.. in de tuin blijft het liggen maar verder is het al wegquote:Op maandag 4 december 2023 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet veel hier
Maar het is iets
Ja hier net zoquote:Op maandag 4 december 2023 08:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
hier ook niet veel.. in de tuin blijft het liggen maar verder is het al weg
Zal jou eens in de sneeuw!quote:Op maandag 4 december 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ook lekker in de sneeuw gespeeld ?
Sallykequote:
Hey Stigje.quote:
Da's mooi.quote:Op maandag 4 december 2023 10:18 schreef Lovely het volgende:
@:Maily biertje van zaterdag was lekker
quote:
Welcome backquote:
quote:Op maandag 4 december 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welcome back
* greysbones hangt de slingers op
Enorm!quote:
Ja, klopt nog steedsquote:
Soms, als het koud isquote:
Koele kikker ben ik.quote:
Knuffelquote:
Herekenbaarquote:
Beterschap Mailyquote:
Ook verkouden, maar geen koorts en pijn in mijn keel meer gelukkigquote:Op maandag 4 december 2023 16:51 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie
Hopelijk bij jou al beter?
[..]
Dank je
* greysbones maakt nog een pan kippensoepquote:
Jij nog beterschapquote:Op maandag 4 december 2023 18:03 schreef Lovely het volgende:
Hopen dat de verkoudheid ook snel over is @:Puzzie
Beterschap Poezquote:Op maandag 4 december 2023 16:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook verkouden, maar geen koorts en pijn in mijn keel meer gelukkig
Thnx!quote:
Thnx, gelukkig zakt de pijn al redelijk weg.. alleen in de nacht soms erger pijn, denk omdat je dan ook op die wang/zijkant ligtquote:Op maandag 4 december 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij nog beterschap![]()
Dat verkouden zijn is vind ik wel vervelendIk heb al last van tinnitus maar omdat mijn hoofd nog steeds een wattenbol is , is het nog erger
Oei ja dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 4 december 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx, gelukkig zakt de pijn al redelijk weg.. alleen in de nacht soms erger pijn, denk omdat je dan ook op die wang/zijkant ligt
Ah dan is het helemaal vervelend..
Soms wel erge pijn, maar pijnstillers helpen wel..quote:Op maandag 4 december 2023 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oei ja dat klinkt niet fijn![]()
Vooral als je pijn hebt
Gelukkig maar dan!!quote:Op maandag 4 december 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel erge pijn, maar pijnstillers helpen wel..
Thnxquote:Op maandag 4 december 2023 18:28 schreef Sally het volgende:
Beterschap aan iedereen die het nodig heeft!!![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stig stuurt iedereen beterschap
In recordtijd
Kippensoeptopicquote:Op maandag 4 december 2023 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones maakt nog een pan kippensoep
Wow!quote:Op maandag 4 december 2023 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stig stuurt iedereen beterschap
In recordtijd
Mijn pieeeeppppp is ook sterk aanwezig de laatste dagenquote:Op maandag 4 december 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij nog beterschap![]()
Dat verkouden zijn is vind ik wel vervelendIk heb al last van tinnitus maar omdat mijn hoofd nog steeds een wattenbol is , is het nog erger
#team wattenbol .....quote:Op maandag 4 december 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij nog beterschap![]()
Ook verkouden?quote:Op maandag 4 december 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn pieeeeppppp is ook sterk aanwezig de laatste dagen
Meer dan anders
Jij hebt ook tinnitus? Normaliter kan ik er redelijk mee leven , het is er nou eenmaal dus je moet er mee dealen, maar op dit moment vreet het energiequote:Op maandag 4 december 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn pieeeeppppp is ook sterk aanwezig de laatste dagen
Meer dan anders
Awwquote:Op maandag 4 december 2023 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
#team wattenbol .....
En de rechterkant van mijn hoofd is pijnlijk
Jaja - zelfgemaakte he, van de botjes en/of het hele kippenkarkas!quote:Op maandag 4 december 2023 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nog meer kippensoep![]()
Als het nou nog niet betert weet ik het ook niet.
Oh, wel delen met de rest he!quote:Op maandag 4 december 2023 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nog meer kippensoep![]()
Als het nou nog niet betert weet ik het ook niet.
ECHTE kippensoepquote:Op maandag 4 december 2023 20:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja - zelfgemaakte he, van de botjes en/of het hele kippenkarkas!![]()
Met liefde![]()
( * Sally heeft een slowcooker en nog heul veul kippenbotjes in de vriezerToch maar eens aan gaan zetten irl
)
quote:
nee!quote:Op maandag 4 december 2023 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Nooit kippenbotjes zomaar weggooien!
De botten zijn belangrijker dan het vlees voor de boullionquote:Op maandag 4 december 2023 20:21 schreef Sally het volgende:
[..]
nee!idd
Goede bottenbouillon van te trekken (jaja Stig, kom er maar in:+ )
Heb al vaker van runderbotten/knie een bottenbouillon getrokken - ook erg voedzaam![]()
Preciesquote:Op maandag 4 december 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
De botten zijn belangrijker dan het vlees voor de boullion
Het wordt niet voor niets Joodse Penicilline genoemd.quote:Op maandag 4 december 2023 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Precies
En... in kippensoep schijnt iets te zitten... wat je snel van ziek-zijn afhelpt!
Jepquote:Op maandag 4 december 2023 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij hebt ook tinnitus? Normaliter kan ik er redelijk mee leven , het is er nou eenmaal dus je moet er mee dealen, maar op dit moment vreet het energie
Als je ligtquote:Op maandag 4 december 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx, gelukkig zakt de pijn al redelijk weg.. alleen in de nacht soms erger pijn, denk omdat je dan ook op die wang/zijkant ligt
Ah dan is het helemaal vervelend..
Dat heb ik ook, normaliter kan ik er prima mee leven maar op dit moment nietquote:Op maandag 4 december 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En over het algemeen is het bij mij niet heel sterk aanwezig
Meer een ver achtergrond piepje
Maar de laatste paar dagen is het niet te negeren
Ik ookquote:Op dinsdag 5 december 2023 07:24 schreef gianni61 het volgende:
ik ben een naloper
Gefeliciteerd @:Greysbones
Maar jij hebt nu als laatste.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar stiekem ben ik hier omdat ik zag dat @:HappyCharly als laatste gepost had
dat is waarquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu als laatste.
1 na laatste gepost
Nou niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |